PDA

Zobacz pełną wersję : Nie odpala po regulacji zaworów

Westfield
06-11-09, 15:33
Witam wszystkich.

Wczoraj szarpnąłem się na regulację zaworów w ogólnie polecanym warsztacie na Monte Cassino 16a. Wszystko było w porządku i nawet nie zapłaciłem zbyt wiele, jednak dzisiaj miałem problem z odpaleniem auta. Nie zdarzyło się to nigdy wcześniej, a jeżdżę Hanką od roku. Zastanawia mnie, czy przyczyna nie tkwi w felernej regulacji? Na chłopski rozum zawory nie powinny mieć wpływu na zapłon, ale kto wie.

Opisując ściślej sytuację: auto z samego rana odpaliło bez problemu. Jeździłem trochę po mieście i popołudniu zostawiłem auto pod centrum handlowym. Wróciłem po 0,5 h i nie szło odpalić. A przecież silnik nawet nie zdążył ostygnąć... Zaskoczył po 5, czy 6 próbie. Przejechałem parę kilometrów, zatrzymałem się i spróbowałem ponownie - palił bez problemu. Zobaczymy jeszcze wieczorem i rano.

Dodam, że aku jest sprawny. Rozruch kręci normalnie, ale nie zaskakuje. Po odpaleniu wszystko w normie. Świece niedawno wymieniane, pompę słychać.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Misiekemeryt160
06-11-09, 18:10
jak dla mnie sparwa oczywista... zawory zostały wyregulowane nie własciwie.. tzn. ustawili cie ja za ciasno. na zimnym jest spoko ale jak rozgrzejesz silnik to zawory sie nie domykają i z tad problem. Podedź na poprawke. ;)

Westfield
07-11-09, 17:40
W rozmowie telefonicznej koleś stwierdził, że to na pewno nie zawory, tylko prawdopodobnie układ zapłonowy, albo pompa paliwa. Nie jest jednak powiedziane, że on przy okazji demontażu przewodów czegoś nie spaprał. Co prawda dzisiaj się to już nie powtórzyło, ale skoro zdarzyło się raz, to może zdarzyć i drugi. Pojadę w tym tygodniu to wyjaśnić i chyba będzie to moja ostatnia wizyta u Pana Stanisława... Chyba, że udowodni mi inne źródło usterki.

Misiekemeryt160
08-11-09, 07:55
przed regulacja bylo wszystko spoko, nagle po regulacji sa problemy. Sprawa jak dla mie oczywista

Nowy Kubi
08-11-09, 14:04