Zobacz pełną wersję : ogromne spalanie
Witam. Mam pytanko, po wymianie tlumika na glosniejszy jak wzrosło wam spalanie:>?? jesli dobrze skasowałem licznik i dolałem auto pod korek( tych 2 rzeczy nie pamiętam i jestem w fazie drugiej proby) to wyszło mi spalanie 9 litrów na 60 km:/ czyli 15 litrów na 100 km. Dodatkowo zdaje się mi, że w spalinach czuje zapach benzyny. Nie biore pod uwagę zimy bo zmieniłem opony letnie szerokie 15 na standardowe 13 wiec roznica zimowa zniwelowala się.
możliwe toto?? miał ktos cos takiego?
posiadane auto Civic d14a3 97 r.
hmm nie wiem jak inni ale nie sugerowal bym sie wynikiem spalania po przejechaniu 60 km... zatankuj do fulla przejedz ze 400 km i znow do fulla - to da ci w miarę odpowiedni wynik. 60 km mozna przejechac na pełnej pale i moze w sumie tyle spalić (choć i tak w to wątpie, zeby aż tyle łyknął) mi zapach benzyny pojawil sie po usunięciu kata...
no ja wyjąłem kata dalej przelot i tylko jak stoje na światłach wali spalinami w środku... oczywiście przy włączonym nawiewie ale spalanie aż tak nie skoczyło...także borys003 na spokojnie zatankuj do pełna i pojeździj trochę oczywiście szybko wolno korki i wtedy wyciągnij wnioski może jakieś przewrażliwienie
no chyba ze tak CIe kręci ten odgłos tłumika ze zapisałeś się do gangu ołowianej stopy , wtedy spalanie drastycznie wzrasta ;] . A serio to lej do pełna i rób jak pisali wyzej :)
nie zaszkodzi sondy sprawdzić
a co ja mam powiedziec..... tez niedawno zamontowalem końcowy przelotowy....ale jezdze podobnie tj.2-4tys obrotów i wyszlo mi z nalewaniem pod korek 12,7L /100km z tym , ze kilka razy przycisnalem do ok 6tys obr a tak to max 4tys i zmiana biegu ....zrobie jeszcze pare testów bo przy tym tescie ok 20-30minut grzałem w aucie stojąc w miejscu , to moglo troszku wiecej spalic....ale napewno nie aż tak... dodam , ze jezdz w miescie gdzie co chwila sie rusza staja rusza staje....a rano dojezdzajac do pracy ledwo co mi sie ssanie zdazy wylaczyc jak dojezdzam...:(
dojezdzajac do pracy ledwo co mi sie ssanie zdazy wylaczyc jak dojezdzam... poniekąd sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie, ponieważ na krótkich odcinkach pali więcej + korki i na chwilę obecną niska temperatura
skolopendra
04-11-09, 14:29
możliwe toto?? miał ktos cos takiego?
a poszuka ć nie łaska ?
i inne :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=6243&highlight=du%BFe+spalanie
mam pytanie
Czy mając lpg sekwencje sonda ma jakiekolwiek znaczenie na spalanie ?
Według mnie ma! Ja po założeniu instalacji Lpg BRC II generacji w mojej hondzi D15B2 okazało się że mam walniętą sonde. Na praktycznie zepsutej sondzie spalanie na gazie wyszło mi ok 11l/100km po wymianie na nową spadło do 9 litrów na 100 Z tego co mi gazownik powiedział to miała prawo tyle spalic bo jak on to określił brała dawke gazu z "nieba";)
ja w swojej hance mialem spalanie 8 L miasto 6 6.5 trasa silnik D14a4 tez posiadalem glosny i duzy wydech ale spalanie nie skoczylo tyle ze sonda itp itd bylo ok wiec sprawdz dobrze wszystko
A może mi ktos dać namiary na temat o tym jak sprawdzić sonde w d15 b2, czy tylko trzeba kupić nowa/używana i liczyc na to , ze to jest przyczyna spalania...??
bierzesz miernik multimetr czarny do akku czerwony do sondy(po wypieciu wytyczki) odpalasz silnik i mairzysz przez ok 5min jeżeli wskazanie jest w przedizale .02-0.8v to masz ok sonde
bierzesz miernik multimetr czarny do akku czerwony do sondy(po wypieciu wytyczki) odpalasz silnik i mairzysz przez ok 5min jeżeli wskazanie jest w przedizale .02-0.8v to masz ok sonde
1. Jak zmierzyć napięcie jak jest sonda jednożyłowa ?
2. Silnik rozumiem musi chodzić na biegu jałowym i ma być rozgrzany ?
3. Badać napięcie na różnych obrotach ?
Według mnie ma! Ja po założeniu instalacji Lpg BRC II generacji w mojej hondzi D15B2 okazało się że mam walniętą sonde.
Rozumiem II Gen. ale czy czasem przy sekwencji nie jest tak że mieszanką steruje już sam komp? No i jeszcze gdzieś wyczytałem że niektórzy gazownicy stosują emulator sondy, po co ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.