Zobacz pełną wersję : D15B2 problem
marcocivic1
31-10-09, 14:17
Witam moj kolega ma problem ze swoja hania a mianowicie jak sie gwałtownie wcisnie gaz to najperw sie przydlawi a potem wchodzi na obroty jak powoli sie daje jest ok.Dodam ze swiece wymienione filtr powietrza rowniez.Kontrolka check sie nie pali spalanie w normie silnik chodzi rowno.Miał moze ktos podobny problem lub zna temat czekam na porade. Z gory dzieki
Witam moj kolega ma problem ze swoja hania a mianowicie jak sie gwałtownie wcisnie gaz to najperw sie przydlawi a potem wchodzi na obroty jak powoli sie daje jest ok.Dodam ze swiece wymienione filtr powietrza rowniez.Kontrolka check sie nie pali spalanie w normie silnik chodzi rowno.Miał moze ktos podobny problem lub zna temat czekam na porade. Z gory dzieki
Mam ten sam problem odkad kupilem hondzie , tez D15B2 i w dupie to mam.....jak chce kogos wyje....to od staru jade powyzej 2-3tys rpm i nie trace na przyspieszeniu.....choc denerwujace jest to uczucie ze gaz ma sie wcisniety bardzo a jedzie gorzej od srenki do ok 2500rpm:/
Może katalizator zapchany.
U mnie był to rozrząd przestrzelony o dwa zęby sprawdż.
marcocivic1
31-10-09, 19:54
Robilem samodiagnostyke i nic nie pokazało. Dodam ze auto w niemczech z trzema pasazerami poszlo 205 to wydaje mi sie ze rozrzad jest ok.A co oznacza blad 16?
Było setki razy na forum. Sensor map, sonda, weżyki gumowe spękane...
witam, mam podobne objawy otóż silnik jest przymoulony do jakichś 3.5-4 tysiecy tak jakby się dławił,i przyspiesza zbyt wolno, powyżej tych obrotów już jest ok i właśnie wywala mi błąd 16
witam, mam podobne objawy otóż silnik jest przymoulony do jakichś 3.5-4 tysiecy tak jakby się dławił,i przyspiesza zbyt wolno, powyżej tych obrotów już jest ok i właśnie wywala mi błąd 16
No słuchaj własnie sam mam to u siebie teraz. Musisz wykonać ścieżke "diagnostyczna" z manuala strona 11-338 i bedziesz wiedzieć co i jak. Jak bys miał jakies pytanie to dawaj na PW
Ja miałem identyczne w 100% objawy. Wszystko powymieniałem: kable, świece, kopułka, palec, filtry, sprawdziłem przewody podciśnieniowe... i nic.
Wczoraj wymieniłem sondę lambda - na próbę używaną. I problem zniknął całkowicie !
Polecam znaleźć sprawną używkę i spróbować. Zmiana sondy to 5 minut pracy.
marcocivic1
01-11-09, 17:09
Zapomnialem dodac ze przy wymianie swiec wyszlo ze stare byly czarne i doszlo ze auto co jakis czas szarpie nie chce sie rozpedzac i potrafi zgasnac.
Mi tak się lekko dławi, ale tylko na zimnym silniku. Jak już złapie trochę temperatury jest ok.
No to wypróbujcie zmienić sobie sondę !
U mnie jak ręką odjął.
a czy moze ktoś zrobić fotki albo dokładnie opisać gdzie powinny być podłączone przewody od map sensora ? bo mam w domu dwa d15b2 i jeden właśnie szarpie i puszcza kangury a drugi jest ok i przy okazji wyszło że inaczej są podłączone te przewody.... może to ich wina
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.