PDA

Zobacz pełną wersję : D15B2 problem



marcocivic1
31-10-09, 14:17
Witam moj kolega ma problem ze swoja hania a mianowicie jak sie gwałtownie wcisnie gaz to najperw sie przydlawi a potem wchodzi na obroty jak powoli sie daje jest ok.Dodam ze swiece wymienione filtr powietrza rowniez.Kontrolka check sie nie pali spalanie w normie silnik chodzi rowno.Miał moze ktos podobny problem lub zna temat czekam na porade. Z gory dzieki

PaĆko$
31-10-09, 14:52
Witam moj kolega ma problem ze swoja hania a mianowicie jak sie gwałtownie wcisnie gaz to najperw sie przydlawi a potem wchodzi na obroty jak powoli sie daje jest ok.Dodam ze swiece wymienione filtr powietrza rowniez.Kontrolka check sie nie pali spalanie w normie silnik chodzi rowno.Miał moze ktos podobny problem lub zna temat czekam na porade. Z gory dzieki

Mam ten sam problem odkad kupilem hondzie , tez D15B2 i w dupie to mam.....jak chce kogos wyje....to od staru jade powyzej 2-3tys rpm i nie trace na przyspieszeniu.....choc denerwujace jest to uczucie ze gaz ma sie wcisniety bardzo a jedzie gorzej od srenki do ok 2500rpm:/

teg
31-10-09, 17:23
Może katalizator zapchany.

majin103
31-10-09, 18:20
a nie masz błedu nr 16?

sebo_
31-10-09, 19:32
U mnie był to rozrząd przestrzelony o dwa zęby sprawdż.

marcocivic1
31-10-09, 19:54
Robilem samodiagnostyke i nic nie pokazało. Dodam ze auto w niemczech z trzema pasazerami poszlo 205 to wydaje mi sie ze rozrzad jest ok.A co oznacza blad 16?

stashek
31-10-09, 19:57
Było setki razy na forum. Sensor map, sonda, weżyki gumowe spękane...

jasiek09
31-10-09, 20:41
witam, mam podobne objawy otóż silnik jest przymoulony do jakichś 3.5-4 tysiecy tak jakby się dławił,i przyspiesza zbyt wolno, powyżej tych obrotów już jest ok i właśnie wywala mi błąd 16

majin103
31-10-09, 20:53
witam, mam podobne objawy otóż silnik jest przymoulony do jakichś 3.5-4 tysiecy tak jakby się dławił,i przyspiesza zbyt wolno, powyżej tych obrotów już jest ok i właśnie wywala mi błąd 16

No słuchaj własnie sam mam to u siebie teraz. Musisz wykonać ścieżke "diagnostyczna" z manuala strona 11-338 i bedziesz wiedzieć co i jak. Jak bys miał jakies pytanie to dawaj na PW

Sąsiad
31-10-09, 23:00
Ja miałem identyczne w 100% objawy. Wszystko powymieniałem: kable, świece, kopułka, palec, filtry, sprawdziłem przewody podciśnieniowe... i nic.
Wczoraj wymieniłem sondę lambda - na próbę używaną. I problem zniknął całkowicie !

Polecam znaleźć sprawną używkę i spróbować. Zmiana sondy to 5 minut pracy.

marcocivic1
01-11-09, 17:09
Zapomnialem dodac ze przy wymianie swiec wyszlo ze stare byly czarne i doszlo ze auto co jakis czas szarpie nie chce sie rozpedzac i potrafi zgasnac.

drypaul
02-11-09, 08:57
Mi tak się lekko dławi, ale tylko na zimnym silniku. Jak już złapie trochę temperatury jest ok.

Sąsiad
02-11-09, 16:47
No to wypróbujcie zmienić sobie sondę !
U mnie jak ręką odjął.

jasiek09
02-11-09, 20:43
a czy moze ktoś zrobić fotki albo dokładnie opisać gdzie powinny być podłączone przewody od map sensora ? bo mam w domu dwa d15b2 i jeden właśnie szarpie i puszcza kangury a drugi jest ok i przy okazji wyszło że inaczej są podłączone te przewody.... może to ich wina