Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem ze światłami drogowymi

raptowny
30-10-09, 19:23
Mam problem, przestały działać światła drogowe, mijania działają ale od zawsze były dość ciemne i jedna lampa świeciła bardzo słabo, wręcz wcale, na drogowych było ok i jeździłem na nich cały czas, teraz jest cyklop z ledwo świecącym jednym reflektorem...
Bezpieczniki od lamp pod kierownica sprawdzałem, pod maską sprawdziłem bezpiecznik od przełacznika świateł chyba ok (tylko on jest taki większy na śruby 40A, wydawał się ok ale nigdy nie widziałem tego typu w stanie przepalonym), co jescze mogę sprawdzić jesczze na własną rękę? jestem zielony dlatego prosiłbym o proste wytłumaczenie ;) ze światłami i tak miałem zrobić porządek po 10-tym ale nie wiedziałem że takie coś jeszcze wyskoczy :/

żarówki to osram nightvision +90, kupione w kwietniu, zrobiłem ok 5k km więc wątpię żeby to były one, zresztą wtedy by chyba w ogóle nie świeciły? model civic eg3 '93

jakityp
30-10-09, 20:54
Stawiam na przełącznik pod kierownicą.

braun
31-10-09, 01:28
1. Załóż inne żarówki i sprawdź
2. Gdy nie pomoże albo nawet wcześniej wyczyść dokładnie styki w kostkach od reflektorów i zobacz w jakim stanie jest wiązka doprowadzająca zasilanie do reflektorów. Może jest wilgotna?

szczepan358
06-11-09, 18:55
sprawdz napiecie w kostkach ale mase wez z auta (srubka, silnik, cokolwiek) jak bedzie dobrze to masz przyczyne

jakityp
07-11-09, 20:18
Też uważam, że przełącznik /pod kierownicą/ jest do wymiany. Sam to niedawno przerabiałem.

robert3178
08-11-09, 15:29
Mogą być też same kostki żarówek, u mnie tak było.

Kulas87
04-12-09, 19:51