Zobacz pełną wersję : Centralny zamek
mam w mojej hondzie civic V centralny zamek ale z kluczyka a chciał bym wymienić na centralny z pilota
i takie pytanie:
czy udźwig siłowników 4kg wystarczy ???
znalazłem taką oferte na allegro:
CLICK (http://www.allegro.pl/item784928551_promocja_zamek_centralny_4d_2d_kieru nki_fv.html#gallery)
pomoże ktoś????
Było już o centalnym zamku :P Udźwig 4kg starczy, mam podobny zestawik w VI genie i działa elegancko.
pytam sie bo właśnie teraz to co mam na kluczyk jak zamykam drzwi kierowcy to nie zawsze mi dociąga pasażera czasem jest tak że domknie tak jakby do połowy tylko...
zdemontuj mechanizm, wytrzyj wszystko np recznikiem papierowym, przesmaruj pozginaj zeby sie nasmarowalo jak trzeba i zamontuj. powinno latac. Jesli masz fabryczny to powinno starczyc nasmarowanie bo gdzies przyciera i blokuje albo silniczek juz nie domaga :)
To moje zdanie :) powodzenia w naprawach
dzięki
a odnośnie tego linku co zamieściłem w1 poście powie mi ktoś czy dobry zestaw wybrałem czy powinien zawierać coś innego
skolopendra
30-10-09, 14:55
czy dobry zestaw wybrałem
osobiście jestem zwolennikiem kupna oryginalnych używek
są trwałe i niezawodne
tomazzo730
03-11-09, 01:50
podpinam sie po temat gdyz nie mam zbytnio pomyslu na przeciagniecie kabli z drzwi do kapiny pasarzera:confused:.trzeba sciagac drzwi?ktos zna jakis prostrzy sposob?97 chb 1.4 90KM:)
mam w mojej hondzie civic V centralny zamek ale z kluczyka a chciał bym wymienić na centralny z pilota
i takie pytanie:
czy udźwig siłowników 4kg wystarczy ???
znalazłem taką oferte na allegro:
CLICK (http://www.allegro.pl/item784928551_promocja_zamek_centralny_4d_2d_kieru nki_fv.html#gallery)
pomoże ktoś????
Witam
Jak masz centralny z kluczyka nie ma potrzeby wymieniać, wystarczy dokupić centralkę z pilotami i jeden siłownik do drzwi kierowcy najlepiej oryginalny. Przerabiałem ostatnio, opis jest na forum.
Pozdrawiam
podpinam sie po temat gdyz nie mam zbytnio pomyslu na przeciagniecie kabli z drzwi do kapiny pasarzera:confused:.trzeba sciagac drzwi?ktos zna jakis prostrzy sposob?97 chb 1.4 90KM:)
Drzwi nie, ale boczek z drzwi tak. Kable prowadzą jakoś w tej kostce, ale ja wsadziłem do rurki termokurczliwej i puściłem "po wierzchu", nawet dawałem fotkę w tym temacie jak pisałem jak to zrobić w 6 genie.. W działe 5D...
pzdr,
Podłączyłem wczoraj centralny zamek do mojej Hani ale dziś wynikł pewien problem którego wczoraj nie dostrzegłem...
mianowicie centralny podłączyłem pod przełącznik świateł awaryjnych i ładnie wszystko chodzi ale teraz jak chce włączyć migacz to zamiast migacza to chodzą awaryjne
może ktoś mi podpowie jak sie podłączyć pod tą kostke ?? z centralki wychodzi jeden kabel do migaczy i ja go rozdzieliłem na 2 i podłączyłem z 2 kablami gniazda od awaryjnych tak że wszystko niby ładnie chodziło ale najwidoczniej coś pojebałem ....POMOCY
Dobrze jest, tylko musisz wstawic diody prostownicze między tym kabelkiem od centralki a 2 kablami w kostce od awaryjnych.
dzięki jutro skocze po diody i zobacze co z tego wyjdzie
ja podłączyłam kable od centralnego bezpośrednio do kabli w kostce przy przełączniku awaryjnych i wszystko działa jak trzeba. trochę się namęczyłam z mężem przy robieniu bagażnika (trochę słaby siłownik i spręzynke musieliśmy domontować żeby później się zamykał) ale w końcu się udało. po dłuższym przytrzymaniu jednego przycisku bagażnik sam odskakuje (6 gen, chb 1.4 90KM):)
O, Monia, można jakieś wskzówki? Cały czas dumam jakiego siłownika użyć i gdzie go umiejscowić... Ale można otwierac albo pilotem albo linką cyz tylko pilotem?
pzdr,
w uniwersalnym centralnym była dodatkowa opcja otwierania bagażnika. po przytrzymaniu przycisku generowany jest oddzielny sygnał. siłownik zamontowaliśmy na klapie przy zamku na kluczyk ale po wciśnięciu przycisku zamek się otwierał ale nie można było zamknąć (zatrzasnąć) bo ten sygnał tylko działa w jedną strone chowa siłownik i doczepiliśmy sprężynę która zaraz po otwarciu rozciąga siłownik ale trochę trzeba było pokombinowac. bo jak za mocna była sprężyna to siłownik nie otwierał zamka a jak za słaba to nie można było go zamknąć. do linki nie dało się podłączyć bo siłownik za słaby. oczywiście nadal można otwierać i linką i kluczykiem.
s po co tak kombinować skoro są elektromagnetyczne siłowniki dedykowane do bagażnika za około 50PLN...
Ludzie jednak lubią sobie życie utrudniać
Nawet za 30zł, ale chodiz Ci o taki co z niego linka wystaje? Dobra no problemo, tylko w którym miejscu go podczepić do tej linki?
miałam taką opcję w centralnym i wolny siłownik więc to wykorzystałam
Opcje ja też mam, problemem nie jest podłaćżenie elektrycznie, tylko raczej mechanicznie.. Nie wiem gdzie go wsadzić.
a ja z problemem:P mianowicie.. zjebał się centralny :/ nie chce się jakos tak przekręcić automatycznie jak wczesniej i nie wiem co mam zrobic:P ba nawet od środka jak pociągne "cycka" to nie chcą się drzwi otworzyć od strony kierowcy:P pomocy, bo musze wychodzic drzwiami pasażera %)
Rozbierz boczek, co my Ci poradzimy xD Musi sie gdzieś "zatarł". Masz pilota? oryg. czy doczepiany? Usterka czysto mechaniczna, elektronika w porządku.
nie mam pilota:P otwieram z kluczyka tzn otwierałem ;) czyli mówisz, że to jakieś zatarcie tak? no ale zebym nie mogł nawet otworzyc drzwi od srodka, co jest grane:D
No to ewidentnie gdzies się zacieło, musisz rozebrać.
no dobra ale teraz rodzi się pytanie? jak mam rozebrać boczek bez otwierania drzwi? :D
jak jesteś zdolny to sobie poradzisz.
Siłownik elektromagnetyczny najlepiej włożyć w klapę i linkę zapiąć do cięgna otwierającego bagaznik. Innymi słowy wsadzić tam, gdzie jest miejsce
Czyli siłownik mam wsadzić w klape, OK! A ja szukałem miejsca koło zamka w samochodzie (nie w klapie). Dzięki
no dobra to jak moge zdjąć ten boczek bez otwierania drzwi? gdzie są jakieś zaślepki:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.