Zobacz pełną wersję : Stuki w silniku D16Z6
A wiec sprawa wygląda tak: stukot pojawił się po remoncie silnika przyczyna remontu nadmierne spalanie oleju;) przy okazji zmieniłem też panewki głownie i korbowe (panewki ACL) najgłośniej stuka gdy silnik jest zimny i w przedziale od 1000-3000obr przy delikatnym przyspieszaniu, powyżej 3000obr cichnie czy to ma związek z większym ciśnieniem oleju ? wraz z wzrostem temperatury stukot ustępuj do tego stopnia ze jest praktycznie niesłyszalny lecz nie ginie do końca:( Panewka raczej odpada bo po nagrzaniu stukał by głośniej nie ma problemu z ciśnienie oleju zawory to nie są na 101% kasowniki luzu VTEC też są OK. Po remoncie zrobiłem około 8500km, silnik nie pali oleju osiągi są OK. auto idzie łeb w łeb z EK4
poczytaj ten temat może to to samo
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=56222
niestety u mnie problem leży gdzie indziej, odkręciłem filtr od karoserii i stukot nie ustąpił...
jeśli to d16z6, a po opisie myślę, że tak, to nie bój nic, ten silnik tak ma.
Ja po remoncie miałem dokładnie to samo, zrobiłem tak juz 15000 i jest ok. A dodam, że niejednokrotnie jest kręcony do odcinki
kręcisz do odcinki ?
Szalllony...
ale czy jest na tym forum jakaś mądra głowa która napisze co wydaje ten stukot,bylem u pewnego mechanika od Hondy on tez powiedział żebym się tym nie przejmował tylko jeździł:) ale nie odpowiedział na pytanie co stuka.
kręcisz do odcinki ?
Szalllony...
Zdarzy się:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.