Zobacz pełną wersję : 220 km z d16z9 turbo??
zastanawiam sie nad turbo do swojego silnika d16z9, tylko nie wiem do końca ile można w niego dmuchać?? znalazłem, że max na seryjnych bebechach 0,6, czyli teoretycznie około 220 z k04, czy można więcej wycisnąć z tego silnika bez kucia go??
najpierw zrob te 220KM pojezdzij troche, zobacz jak sie bedzie auto zachowywalo, a dopiero pozniej jak bedzie malo to kombinuj dalej, poza tym nie wiem czy mozna stwierdzic ile da rade dmuchnac bez sprawdzenia tego
okazjonalnie przy bardzo dobrym zestrojeniu mozesz dmuchnac nawet do 0,8 bara.
wielkie dzieki, chciałbym jeść ponizej 6s do 100. zaczynam powoli kompletowac czesci i na przyszle wakacje bede mial juz turbo i banana na twarzy:)
chciałbym jeść
banana
;) :lol: :P
Taki sam plan tylko w te wakacje, będę dmuchał 0,55 (seryjne ustawienie mojego garreta T3) i modlił się o bezawaryjną jazdę przez 2 lata, ambitny plan...
Też mam d16z9
Jakby co to wal na pw, chętnie udzielę rady.
) i modlił się o bezawaryjną jazdę przez 2 lata, ambitny plan...
:lol:
czarna mamba
03-06-06, 10:34
mati79 pomyka na z6 w solce dmuchając tylko 0,3 i 180psów jest
wiec silnik wypas , super przyjmuje boosta
a czas ET 14,6 wiec i osiągi zadowalające
Panowie spokojnie na początek 0,4-0,45 styknie i osiągi bedą doskonałe
trzymam kciuki za projekty kolejnych turbawek :twisted:
na poczatku myślałem o zamianie na 200 sx s 14, ale doszedłem do wiosku, że wygodniej bedzie mi zalożyc turbo do wsojej hondy, ktora jest doprowadzona do doskonalego stanu technicznego. a kiedys moze jakas supra, albo 300zx - jak bedzie mnie stac na taka ilosc benzyny na wykarmienie 3 litrowego motorka :twisted:
Michal8811
09-11-07, 16:06
Mam w posiadani d16z9 w papierach ma 134 KM
chciał bym :/ zwiekszyc jej moc ale nie wiem za bardzo w jaki sposób i najbardziej bezpiecznie
Możecie cos doradzić z góry dzieki !!
...ja rownież dmucham Z9 teraz mam 0,3/0,35
a czy wytrzyma roznie mowia :/ ........to duuuuzo zalezy od stanu silnika.
Mam w posiadani d16z9 w papierach ma 134 KM
chciał bym :/ zwiekszyc jej moc ale nie wiem za bardzo w jaki sposób i najbardziej bezpiecznie
Możecie cos doradzić z góry dzieki !!
moge doradzic zebys uzyl opcji :szukaj: , a nie okopywal tematy sprzed roku.
skoro sie dokopales do niego tzn ze przejrzales troche.poza tym jest dzial o naszych hondach, gdzie mozna sie wiele wywiedziec o modyfikacjach i ich rezultatach, a poza ty pytania tego typu sa bez sensu bo nieokresliles sie ile chcesz kasy w to wladowac, co chcesz osiagnac.
Michal8811
11-11-07, 21:14
kasa sie znajdzie ale dzieki za pomoc :/
u mnie w d16z5 wytrzymal jakies 500km na 10-11psi
Michal8811
21-11-07, 23:38
crxd16 :aloha: dzieki Kolego wiesz ja dopiero zaczynam rozbudowe i na samym poczatku pomyslałem o turbo to moja 3 hania i nie chce juz 4-ej .boje sie ze to nie wytrzyma a myslisz ze dobrym pomysłem sa kute tłoki i wał nie znam sie tak na tym jeszcze i nie umiem latac po tej stronie tak jak inni i za to was przepraszam
Dzieki kolego crxd16
a myslisz ze dobrym pomysłem sa kute tłoki i wał
dodaj do tego obowiazkowo kute korby.majac taki zestaw pamietaj ze dobrze by bylo przygotowac blok i glowice pod to wszystko
Michal8811
22-11-07, 17:09
sadam o korbach nie chciał mi sie pisac ale dzieki za reszte bo tego nie wiedziałem a nie wiesz ile ta przyjemnosc kosztuje I czy wiecie gdzie w łodź sie tym zajmuja wiem ze zastec ale oni sobie licza
wal ci nie potrzbny, honda ma bardzo mocne waly, jak nie chcesz placic firmom za czesci, a mozesz poczekac do miesiaca, to ktos ci moze sciagnac z usa (jest wiele osob ktore to robia, w tym np. ja), oprocz tego potrzeba ci bedzie jeszcze duuzo rzeczy
Michal8811
22-11-07, 17:31
nie moge sie doczekac juz kiedy bede miał to w aucie
wiesz moze gdzie moge znalesc ceny tłoków i korbowodów
pozdrawiam crxd16
no i Dartony by Ci sie przydaly ;)
Michal8811
22-11-07, 18:47
co do felg to mam ale kumpel sie zastanawia nad nimi
o do felg to mam ale kumpel sie zastanawia nad nimi
??
Dartony to sa tuleje ktore osadzasz w bloku :)
dobrze by bylo przygotowac blok i glowice pod to wszystko
Aby wzmocnić blok, to blockguarda się stasuje z tego co już wiem, a jak przygotowuje się głowicę?
do max 300 KM przy prawidlowym wystojeniu ( Poza prawidlowym AFR, wazne zeby nie bylo najmniejszego spralania detonacyjnego - zwanego stukowym ) seryjne tuleje wytrzymaja bez wzmocnienia - u mnie sie nic nie dzieje przy 280KM a nie mam zadnych bockguardow ani innych wynalazkow... co do glowicy to moze zostac seryjna roaniez, ale jesli sie che to mozna jej zafundowac jakies polerowanie i zalozenie kolektora ssacego i przepustnica o wiekszym przeplywie powietrza....
tak naprawde to jak masz zrowy silnik i z glowa wszystko ktos Ci wystri auto to na codzien mozesz sie cieszyc z 200KM bez duzego ryzyka awarii silnika... to tyle ode mnie, powodzenia w bojach
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.