Zobacz pełną wersję : problem na gazie odcina paliwo
Witam,
Mam problem przy jeździe na gazie, gdy obroty sięgną 4 tyś to jest strata mocy, i uczucie jakby auto miało odcinane paliwo, i przerywa, skacze. Przy wolnej jeździe do 4 tyś auto płynnie działa. Na benzynie problem nie występuje.
Instalacja BRC sekwencja 3 gen, honda 6 gen 99r sedan 1,4
Wymienione do tej pory:
Świece
filtry gazu
filtr powietrza.
Dzięki za podpowiedzi
vtam,
nie piszesz ile ma czasu ta instalka, ile km przejechales na tym reduktorze i wtryskach, kiedy zmianiales filtry fazy cieklej i lotnej, za malo informacji zeby ci pomoc.
musisz pojechac tam gdzie instalowales gaz albo do najblizszego zakladu gdzie zakladaja brc. sam tego nie ogarniesz, usterka moze byc sprzetowa (zasyfiony reduktor, wtryski, filtry) jak i programowa, nawet jak kabel kupisz do podlaczneia sie, to softu do brc raczej nie dostaniesz.
pozdrawiam
Na gazie przejechane 60 tyś, 2 lata, filtry gazu wymienione świeżo. RAz zapalił się check przy próbie dłuższej jazdy powyżej 4 tyś.
Niektórzy mówią że mogą być przewody ale dziwnie że na benzynce wszytko ok. no i niechce wyrzucać w ciemno kasy.
Na gazie przejechane 60 tyś, 2 lata, filtry gazu wymienione świeżo. RAz zapalił się check przy próbie dłuższej jazdy powyżej 4 tyś.
Niektórzy mówią że mogą być przewody ale dziwnie że na benzynce wszytko ok. no i niechce wyrzucać w ciemno kasy.
no to juz jest jasniej, szkodaze ze nie napisales jaki masz reduktor ..... ale po 60tys. przebiegu nalezy kupic zesatw naprawczy, wyczyscic, wymienic membrany, ustawic na nowo cisnienie i nie obedzie sie bez regulacji z podpietym kompem.
druga opcja, wtyski moga juz nie dawac rady, moga byc zasyfione lub rozkalibrowane, tez nie napisales jakie masz, ale po tym przebiegu moga sie juz nadawac do wymiany lub regeneracji.
teraz najprawdopodobniej jezdzisz na bardzo ubogiej mieszance, reduktor nie trzyma cisnienia i dostarcza za malo lpg. nie jezdzij powyzej 4000obr. bo zalatwisz silnik ! jak najszybciej jedz na wymiane lub regeneracje reduktora i ponowna regulacje instalki.
n nie jezdzij powyzej 4000obr. bo zalatwisz silnik ! jak najszybciej jedz na wymiane lub regeneracje reduktora i ponowna regulacje instalki.
Nie jedżę bo za bardzo się nie da, to były tylko próby
Dzięki za pomoc, czyli bez mechaniora się nie obejdzie.
NO i byłem u mechaniora, ale wcześniej zatankowałem więcej paliwa niż normalnie,(jakieś pół baku:)) nie wiem jaki to miało wpływ, ale objawy ustały:). Mechanior polecił mi dodatek do benzyny http://www.autokosmetyki.pl/xeramic_lpg_gaz_additive_dodatek_do_benzyny_dla_sa mochodow_zasilanych_gazem_lpg,p184.html, na czyszczenie instalacji. i przejechanie 100 km na paliwie dla oczyszczenie instalacji. Stwierdził że mógł się wtryskiwacz zabrudzić i nie dawał rady jak kolega wcześniej napisał.
NO zobaczymy czy objawy wrócą- pojeżdżę trochę z tym płynem.
No i tak sprawa się rozwiązała. Jeździłem tak z tą usterką prawie rok raz była raz wszystko ok, w sumie aż tak bardzo mi to nie przeszkadzało Ale przyszedł czas na regulację zaworów no i wszystko wróciło do normy,;) okazuje się że zawory były rozregulowane.
Także jak kto ma podobny problem polecam dobrą regulacje zaworów.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.