Zobacz pełną wersję : ssanie D13B2 HB 92'
siemka
mam maly problem z moja hanka a mianowicie po
1.pali za duzo (ok9l na trasie a palila kolo 6)
2.ciezko schodzi z ssania
3.ma nierowne obroty (auto cale drży jak stoje np na swiatłach)
4.jak zrzuce bieg to slyszalne jest jakby hania wchodzila na wyzsze obroty , niestety niemam obrotka i niemoge tego potwierdzic
5.nieslyszalem jeszcze zeby zalaczyl mi sie kiedys wentylator ostatnio w cieply dzien autko chodzilo z 20minut w garazu i nic zakres temperatury ustawia sie na mniej wiecej 1/3skali i wyzej nieidzie ale wentylator tez niezaskakuje
czy pierwsze 4objawy moga byc objawem zle wyregulowanego gaznika?? przed zima wszystko bylo OK a teraz niebardzo, moze dysza biegu jalowego przypchana?? w zime zdazylo mi sie ze autko ze 3 razy zgaslo tak samo od siebie jadac na luzie, ale teraz juz sie to niezdaza, dzieki za jakiekolwiek info jesli to sprawa z gaznikiem to omowcie w skrocie co i jak trza zrobic ewentualnie sprawdzic
tez tak mialem.. wg mnie to gaznik - trzeba troche pokrecic ale nie da sie tego opisac chyba - na moje to trzeba zobaczyc
... pojedz gdzies i spytaj co to moze byc - ja pojechalem i zaraz mi powiedzieli ze gaznik.. jesli jestes z okolic Bydzi to wpadnij a postaram sie pomoc :)
Bytom też na B :lol: :lol: :lol: i chyba nie podjedzie :wink:
unicorn-81
02-06-06, 10:32
Istnieje jeszcze możliwość wadliwego termostatu= jeśli się zaciął na otwarciu, to obieg jest otwarty i silnik się nie nagrzewa i automatycznie więcej pali. Aby wyeliminować termostat zobacz po dłuższej jeździe na węże od chłodnicy dolny i górny i napisz co stwierdziłeś
dołacze sie do tematu bo też mam podobne objawy :? i jesli chodzi o zachowanie sie weży to tylko to że sa gorące :) i też już dawno nie słyszałem wentylatora... ale jesli chodzi o spalanie to nie zaobserwowałem zmiany, tylko jak napomniał autor dziwnie zachowuja sie obroty (nadmienie ze auto w gazie) raz sa niskie raz wysokie czasem na postoju bo dłuższej jeździe potrafia przyfalowac...
hmm dzis pocieszyl mnie kumpel ze moze to byc wina silniczka krokowego.... a to juz niejest dobrze...
kazal mi sprawdzic czy przy wcisnietym pedale hamulca obroty sie zmieniaja, sprawdzilem jak wcisne pedal to jest tak samo ale jak puszcze to autko wchodzi na wyzsze obroty, czy w takim wypadku moze sprawdzic sie jego wersja ze to silniczek??
Witam widze ze nie tylko ja mam problemy ze spalaniem w hani..sprawdzilem weze po jezdzie i gorny jest cieply a dolny zimny, po wcisniecu hamulca jest tak samo a po puszczeni silnik tez wchodzi na wyzsze obroty ssanie zchodzi z mojej po uplywie 4 minut wentylatora tez dawno nie slyszalem ... pali mi okolo 12 litrow nie mam pojecia co jest..
siemka
mam maly problem z moja hanka a mianowicie po
1.pali za duzo (ok9l na trasie a palila kolo 6)
2.ciezko schodzi z ssania
3.ma nierowne obroty (auto cale drży jak stoje np na swiatłach)
4.jak zrzuce bieg to slyszalne jest jakby hania wchodzila na wyzsze obroty , niestety niemam obrotka i niemoge tego potwierdzic
5.nieslyszalem jeszcze zeby zalaczyl mi sie kiedys wentylator ostatnio w cieply dzien autko chodzilo z 20minut w garazu i nic zakres temperatury ustawia sie na mniej wiecej 1/3skali i wyzej nieidzie ale wentylator tez niezaskakuje
czy pierwsze 4objawy moga byc objawem zle wyregulowanego gaznika?? przed zima wszystko bylo OK a teraz niebardzo, moze dysza biegu jalowego przypchana?? w zime zdazylo mi sie ze autko ze 3 razy zgaslo tak samo od siebie jadac na luzie, ale teraz juz sie to niezdaza, dzieki za jakiekolwiek info jesli to sprawa z gaznikiem to omowcie w skrocie co i jak trza zrobic ewentualnie sprawdzic
1. jeżeli chodzi o ssanie to jak zdejmiesz pokrywe filtra jest tam taki "moduł" który mozna rozebrac i lekko przeczyscic....
2. zanim oddasz do gaźnikowca (tutaj nalepiej znajdzkogos kto ma o tym gażniku pojecie-w wawie bym Ci doradzil ale w Bytomiu to raczej nie :wink: ) spróbuj wykonac taki manewr:
zdejmij kolejno weżyki podcisnien (uwazaj, zeby ich nie porwac) i przedmuchaj je oraz wejscia do gźnika (nawet jakas zwykła pompką do kół - zdejmuj pojedynczo i pamietaj skad zdejmujesz i co zeby nie pomieszac)
3. zdejmij cała obudowe z filtra i przeczysc przepustnice gaźnika benzyna ekstrakcyjna -pędzelkiem.Znajdz taki pędzelek, który nie gubi włosia-musisz uwazac zeby nic tam nie zostało. Majac to na wierzchu mozesz jeszcze otworzyc przepustnice i zobaczyc jak paliwo sie dostaje do gaźnika oraz przedmuchac dostepne kanały.
4. kiedy wymieniałes termostat-możliwe, że on jest odpowiedzialny za niedogrzanie silnika
5. mniemam, ze filtr paliwa oraz powietrza masz czyste?????
Nie wiem czy to pomoze ale sa to rzeczy które możesz sam zrobic i nie kosztuja Cie nic oprócz czasu. Wiec moze warto pokombinowac. Poza tym poszukaj na forach (tutaj i hondapl.org/hondalublin) wypowiedzi usera Bosek-on sporo wie nt. tych gaźników
hmm dzis pocieszyl mnie kumpel ze moze to byc wina silniczka krokowego.... a to juz niejest dobrze...
kazal mi sprawdzic czy przy wcisnietym pedale hamulca obroty sie zmieniaja, sprawdzilem jak wcisne pedal to jest tak samo ale jak puszcze to autko wchodzi na wyzsze obroty, czy w takim wypadku moze sprawdzic sie jego wersja ze to silniczek??
co do tego to narazie bym zrobił to co zaproponowałem wyzej.. w hondach gaźnikowych niczym dziwnym nie jest to ze po nacisnieciu kilka razy hamulca na biegu jałowym obroty potrafia delikatnie wariowac... Miałem gaźnikowca w pełni sprawnego i dobrze palacego a ten objaw wystepował.
marcin EZG
07-01-07, 09:40
konbinujcie dalej sami przy gazniku ,zycze sukcesów:)
konbinujcie dalej sami przy gazniku ,zycze sukcesów:)
to co napisałem to nie kommbinacje przy gaźniku tylko zwykłe zabiegi, które srednio sprawny technicznie człowiek moze wykonac i które moga sporo poprawic (uzytkowałem auto z takim gaźnikiem prawie 5 lat...)
zauwaz ze nie polecałem niczego regulowac lub ruszac....
marcin EZG
07-01-07, 16:34
oks niedoczytalem zwracam honor:)):
mam pytanie...... ssanie wyłącza mi się po 2km przejechaniu ale gdy się wyłącza gdy motor się grzeje dostaje na 15 20 sekund strasznie wysokie obroty... wskazówka temp. wtedy rosnie. Po tej chwili opadaja obroty do normalnych i jest wszystko OK. Troche mnie to irytuje nie mam obrotosciomierza!. Wszystko OK poza własnie tymi obrotami jak silnik się nagrzewa! co moze bys powodem a moze to jest normalne? pozdrawiam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.