Zobacz pełną wersję : Co by tu wymodzic za 25tysi :)
Witam wszystkich serdecznie.....
Z góry sorry jeśli nie ten dział ale wydawał mi się w miarę odpowiedni a jesli chodzi o temat to nie wiedziałem w sumie co mam wpisać ;)
Wiec na wstępie powiem ze z hondami nie miałem do tej pory do czynienia.... bardziej z oplem :D ale zaczelo mnie właśnie ciągnąc w stronę H. Pooglądałem kilka fajnych autek i tak sobie pomyślałem dlaczego nie honda.... Aktualnie poszukuje właśnie auta i nic nie mogę znaleźć co by mnie naprawdę usatysfakcjonowało... Ogólnie strasznie lubię małe zap...czki :p
Wiec budzet to ok 25tys rozgladalem sie po allegro ale zadnego gotowca w tej kwocie nie kupie raczej a przynajmniej nic ciekawego nie trafilem...
Niestety na nowsze budy w fajnym setupie nie starczy $$...
Jeśli chodzi o model to podoba mi się 5 gen no i 6 ale tu juz wiadomo ze drozej.....
Problem caly polega na tym ze chciałbym mieć min 200KM a na wydanie jest 25tysi. Oczywiście w tej kwocie niestety jest zarówno zakup auta (budy) plus dalsze mody, swapy itd...
Teraz proszę właśnie Was bardziej doswiadczonych o podanie jakis mozliwosci w jaka stronę mógłbym powedrowac...
Jeśli chodzi o to czy N/A czy Turbo lub kompresor jestem otwarty na wszelkie propozycje. Autko będzie o przeznaczeniu typowo street czasami jakies 1/4 ale to juz dla zabawy..... Przede wszystkim ma byc wmiare bezawaryjne no i robic robote na ulicy :D
Będę naprawdę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i z góry serdeczne dzieki...
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=57809
masz tu ciekawa propozycje za mala kase jak na ten setup
i zostanie Ci prawie dycha w kieszeni na jakies poprawki czy udoskonalenia.:)
da sie zarowno kupic gotowca jak i cos kupic i podłubać.
Zależy co preferujesz, czy hatchback czy coupe.
http://www.allegro.pl/item790186812_otomoto_honda_civic_eg4_b18c4_hatchb ack.html
http://www.allegro.pl/item785730269_honda_civic_ej1_b18c4_180ps_vti_doin westowana.html
Dzieki za propozycje....ta zielona limetka jakos do mnie nie przemawia po pierwsze te kolor a po drugie to nie wiem ile zniesie jeszcze ten ten silniczek bo to w koncu tylko 1.6 wiec nnie wiem czy warto dalej w niego ladowac.....
Jesli chodzi o to co bardziej wole to raczej qpetki.... no i teraz jest problem bo w sumie ie wiem jak takie 180KM jedzie w takim aucie, ale tak jak wspomnialem chcialbym min cos ok 200KM moze i marudze ale jezdzilem juz wlasnie autkami ponad 200KM i moze tu sie okazac ze te 180 nie daje mi juz radochy:D Wiec chyba w tym wypadku juz nie ma co liczyc na gotowca i trzeba by cos samemu ulepic...
Mam tez pytanko odnosnie ukompresorowania takiego 1.8 jak np siedzi w tym czerwonym civiku z linka powyzej czy koszta sa jakies duze nie mowie o wielkim dmuchaniu ale powiedzmy te 0.5-06bara....
od 4000 wzwyż. zależy co i jak robione
Pan czytał tematy w tym dziale? Dobra lektura, obfita w odpowiedzi na pytania w kategorii co, za ile, ile z tego będzie. Przykłady:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=23396
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=52437
itd.
Alez oczwiscie ze pan Pan czytal a przynajmniej jeden z tych 2... Nigdy nie zapytauje bez uprzedniego poczytania na forum co by sie nie narazic moderatorom:D
Tak na powaznie to czytalem czytalem tylko tez tu trzeba wziac pod uwage ze ja nawet nie posadam budy do tego aby cos tam wsadzic i nie wiem jak to jest tez z tej strony patrzac.... bo wiadomo ze nie kazdy silnik do kazdej budy podejdzie tzn dac sie da ale nieraz kosztuje to wiecej $$... Wic pewnie i trzeba zmieniac zawieszenie hamulce itd itd i na to tez trzeba by spojzec....
Moze ktos podsunie jakies dobre rozwiazanie czy lepiej brac juz cos zrobionego czy kupic bude i do tego silnik.... a moze kupic juz gotowca i np taki kompresor tylko tu juz nie wiem czy z $$ sie wyrobie....
Wogole to gubie sie z tymi oznaczeniami silnikow strasznie tego duzo i wystarczy tylko inna literka i juz wogole inne osiagi np taki H22 ma i180KM i 200KM ciezko ciezko:p
robienie od podstaw w sumie wychodzi drozej. jak kupisz gotowca to sporo rzeczy bedziesz chcial pozmieniac bo to a to nie pasuje a tamto źle leży. plus jest taki ze z rozsprzedaży tjun partsów więcej się wycofa niż ze sprzedaży seryjnych.
No tak tylko znalezc cos ciekawego juz zmajstrowanego w tej kwocie to ciezko edzie bo nie powiem ale te 180KM to raczej mnie nie zadowoli :p
Jeśli interesują Cie moce powyżej 200KM to raczej tylko Turbo lub kompresor. Zamiast się uprzedzać do takich aut przerobionych umów się na jazdy testowe z właścicielami i sprawdź wszystko na miejscu.
aha... naprawdę nie ma sensu budować od podstaw i tracicz czas i pieniądze jak jest tyle ciekawych ofert na rynku!!!
naprawdę nie ma sensu budować od podstaw i tracicz czas i pieniądze jak jest tyle ciekawych ofert na rynku!!!
Hmmm no wlasnie jakos mi sie ciezko doszukac takich ofert :D
Wiem ze na budowie najwiecej wlasnie traci budujacy, dlatego rozgladam sie tez za gotowymi projektami...
Łykasz ;) sprzedaje auto za grosze, ja bym na Twoim miejscu brał
jak się przejedziesz to stwierdzisz że ten samochód mógłby być nawet w różowe słonie bo będziesz miał to w dupie :D
Widzialem juz to ogloszenie ale naprawde nie widzi mi sie ten kolorek no i jescze to nie ten rodzaj nadwozia jaki bym chcial.... Wiem ze autko i moze fajnie sie odpycha, ale wlasnie sa te dwa minusy..... Nie chce tez kupowac na sile czegos co mi sie nie podoba bo chyba nie o to tu chodzi...
Widzialem juz to ogloszenie ale naprawde nie widzi mi sie ten kolorek no i jescze to nie ten rodzaj nadwozia jaki bym chcial.... Wiem ze autko i moze fajnie sie odpycha, ale wlasnie sa te dwa minusy..... Nie chce tez kupowac na sile czegos co mi sie nie podoba bo chyba nie o to tu chodzi...
Jak się tak znasz, że szukając coupe i mając podane wcześniej ogłoszenie właśnie z coupe, mówisz, że to nie to nadwozie które szukasz to może zacznij najpierw od dokształcenia się w temacie.
Stary te 270km rozprostuje Ci wszystkie zmarszczki na twarzy!Jak jest dobrze zakuty to na pewno pojezdzi b.długo a co do koloru cóż przemalujesz ją za kase która ci zostanie do tego jeszcze kubły z dc2 itd.szkoda że jak ja szukałem auta nie znalazłem takich ofert:(
Jesli chodzi o ten typ nadwozia to faktycznie sie zamotalem dopiero teraz to zauwazylem...chodzilo mi oczywiscie o Hatchback-a a nie o qupajke wiec przepraszam za blad:D
Kolor dalej mi sie nie podoba a nie chce zaraz po kupnie malowac autka bo wole te $$ wsadzic w cos innego poniewaz sam tego nie zrobie a koszt bedzie ok 3-4tys bo to juz zmiana koloru....
Jesli chodzi o te 270KM to jezdzilem juz jak wczeniej pisalem mocnymi autkami wiec wiem jek jedzie takie 270KM a zmarszczki pozostaly :D
Tak jak mowie autko fajnie zrobione ale raczej ja nie skorzystam....
Jesli chodzi o ten typ nadwozia to faktycznie sie zamotalem dopiero teraz to zauwazylem...chodzilo mi oczywiscie o Hatchback-a a nie o qupajke wiec przepraszam za blad:D
Kolor dalej mi sie nie podoba a nie chce zaraz po kupnie malowac autka bo wole te $$ wsadzic w cos innego poniewaz sam tego nie zrobie a koszt bedzie ok 3-4tys bo to juz zmiana koloru....
Jesli chodzi o te 270KM to jezdzilem juz jak wczeniej pisalem mocnymi autkami wiec wiem jek jedzie takie 270KM a zmarszczki pozostaly :D
Tak jak mowie autko fajnie zrobione ale raczej ja nie skorzystam....
Akurat na Twoim miejscu wolałbym kupić takie auto i przemalować. Na zrobienie tych 270 koni pójdzie dużo więcej kasy niż te 3-4 tys. W tej chwili to to auto pewnie idzie za jakąś połowe ceny tego co było w nie wsadzone, ale Twój wybór co wolisz robić i ile kasy nadpłacić.
Robiąc auto od zera zobaczysz dopiero ile kosztują nowe części, ich sprowadzenie oraz złożenie tego do kupy i wystrojenie.
Nie watpie ze jest drogo itd... powiem tak ze gdyby to byl hatchback to bym jeszcze sie zastanawial:p Mi sie nie spieszy wiec moge poczekac i jeszcze rozwazyc jakies inne propozycje... jesli ozywiscie takowe beda...
Nie chce tez kupowac na sile czegos co mi sie nie podoba bo chyba nie o to tu chodzi...
oczywiście ze nie ma sensu kupować czegoś, co się nie podoba :)
Pozwodzenia w poszukiwaniach a przede wszystkim w zorientowaniu się czego się szuka.
patrząc w temat pewnie coś takiego ci chodzi po głowie jak ja właśnie robię,więc stosunek kasy do oczekiwań jest niewspółmierny.Pewnie jeszcze trochę musisz dozbierać jakieś drugie tyle co by cie zadowalało jeśli chodzi o osiągi http://empireracing.pl/viewtopic.php?f=7&t=53
patrząc w temat pewnie coś takiego ci chodzi po głowie jak ja właśnie robię,więc stosunek kasy do oczekiwań jest niewspółmierny.Pewnie jeszcze trochę musisz dozbierać jakieś drugie tyle co by cie zadowalało jeśli chodzi o osiągi http://empireracing.pl/viewtopic.php?f=7&t=53 Ps. jakbyś mocno chciał to mógłbym odsprzedać:)
Rozumiem że buda Ci sie nie podoba ok.ale strasznie z...i zmodyfikowanie silnka w ten spodób będzie na prawde dużo kosztowało.Mój typ na dzisiaj to zdrowa ej9(Taniej wyjdzie 5gen)+swap k20 bądz b18c chodz ten drugi prawie nie do zdobycia i masz 200km na starcie ale tylko na to Ci wystarczy kasy a przydałby się zawias,wydech,felgi i opony,dolot no i czymś tego gryzonia trzeba zatrzymać więc też heble...wniosek jest taki że lepiej poszukać już w penym stopniu zmodowaną hanke i modyfikować ją dalej
Nie ma mowy, żeby sie zmieścił w kwocie 25 tys. ze swapem k20 i budą nawet 5 gen, bo zrobienie samego swapa k20 gdzieś tyle wyjdzie.
patrząc w temat pewnie coś takiego ci chodzi po głowie jak ja właśnie robię,więc stosunek kasy do oczekiwań jest niewspółmierny.Pewnie jeszcze trochę musisz dozbierać jakieś drugie tyle co by cie zadowalało jeśli chodzi o osiągi http://empireracing.pl/viewtopic.php?f=7&t=53
patrząc w temat pewnie coś takiego ci chodzi po głowie jak ja właśnie robię,więc stosunek kasy do oczekiwań jest niewspółmierny.Pewnie jeszcze trochę musisz dozbierać jakieś drugie tyle co by cie zadowalało jeśli chodzi o osiągi http://empireracing.pl/viewtopic.php?f=7&t=53 Ps. jakbyś mocno chciał to mógłbym odsprzedać:)
No i tu ma masz racje... takze mozna zamknac temat na chwile.... ide dozbierac pieniazkow...jak wroce to sie odezwe po juz konkretne porady...
A twoj temat bede sledzil z ciekawoscia:D
mówisz że 180 koni Cie nie zadowoli, a 200 już tak, to ja zapytam czy jechałeś kiedyś 200 konnym civiciem? Bo jeśli nie to uwierz mi że robi przeciąg - fakt, od czytania na forum można powiedzieć ze 200 koni to nic, ale najpierw przejedź się takim autem a później szukaj. Wiem, że prędzej czy później tej mocy będzie mało, ale to jest akurat przypadłość która prędzej czy później Ci się napatoczy.
kupujesz eg3 wymiziane - 6-7 k
motorownia b18c4 - 6k / h22 - 5-6k [?]
koszt włożenia tego w zależności od zaplecza/znajmości/umiejętności
no ale niech bedzie z olejami, robocizną, paskami, rozrządami, filtrami świecami kolejne 3k
razem daje w przybliżeniu kwotę 15-16k pln, przekładasz z anglika heble 282/262 lub 262/240 z VTi i dobra tarcza + klocek zatrzyma spokojnie 200 koni. To masz kolejne powiedzmy 2k. W sumie wydałeś ok. 18k pln. Zostało jeszcze 7 na ewentualne mody... 1k pln kolektor wyd./1k rury na wydech + tłumiki i jakaś kasa za pospawanie, dobry dolot 500zł + odgrodzenie + nadmuch... no i masz w mocnym zaokrągleniu 20k. Zostaje 5. Ssak 1k + strojenie 1k. masz 22 tysie... Zostaje 3 na zawieszenie, później dobra opona i felga i na prawdę dobrze taki zestaw jedzie...
Jak coś pominąłem to niech mnie ktoś poprawi plis
Imienniku moj, pamietaj, ze takie liczenie to traktowac mozna w dosc mocnym przyblizeniu, bo zawsze przychodza nieplanowane wydatki. Ale masz racje. z Tym ze ja pakowalbym sie w Ej9 - jednak co nowsze auto to nowsze.
A tak teraz to bym kupil ek4 (na forum jest za 14k z blacha do zrobienia), zrobil ta blache (2-3k i masz wypicowane)
zaczal od zawiasu i hebli (liczyc 2k na heble (choc w ek4 juz sa nie najgorsze) + 2k na koni 1130) i zostaje mi 5 k do wlozenia w silnik.
i mam auto w super stanie technicznym bez zadnego drutowania, w miare mlode : ~ 99 rok,
z tym, ze nie bedzie mialo za ta kase 200 kucy. Zreszta c4 bez grubszej kasy tez nie bedzie mialo 200. (zobacz projekt ppm'a )
Co nie zmienia faktu, ze bedzie robic przeciag :)
Nie ma mowy, żeby sie zmieścił w kwocie 25 tys. ze swapem k20 i budą nawet 5 gen, bo zrobienie samego swapa k20 gdzieś tyle wyjdzie.
No nie aż tyle ale rzeczywiście wyjdzie drogo więc chyba EK4 byłoby najlepszym wyjściem pod warunkiem że uda sie takowe auto trafić w dobrym stanie...generalnie ile głów tyle myśli...ja kupiłem zdrową bo z przebiegiem 78tyś ej9 99r i zamierzam wpakować b18c4,troche zmodyfikować i sie cieszyć jazdą a gdy zabraknie mocy można zawsze nieco dmuchnąć.
Imienniku moj, pamietaj, ze takie liczenie to traktowac mozna w dosc mocnym przyblizeniu, bo zawsze przychodza nieplanowane wydatki.oczywiście, ale z racji tego że mogą to być kwoty od 300zł do 3k nie wliczałem je, liczyłem po prostu tak jak robili moi znajomi, jak ja planowałem u siebie w starym eg4, to taki super uproszczony kosztorys, który jest do zrealizowania :)
ja myślę że i tak mocno zaokrąglałem ;)
mówienie że to tyle wyjdzie a to tyle to gówno prawda . .
ja też sobie przy swapie liczyłem i myślałem że wyjdzie tyle i tyle a wyszło 1,5 więcej jak nic . .
nie ma co liczyć bo nie wiadomo co może sie napotkać na drodze . . i też bym brał zdrowego gotowca .
jak czytam że jeżdziłeś autami które mają 270 koni i może ci zbraknąć , to naprawde może lepiej sie przejeć albo niech cię
kierownik tej zielonej cupeji przewiezie to zobaczysz jak lata honda z taką mocą , bo to co innego niż jakieś klockowate bmw czy pasat itp . .
ps i nie wiem co ty masz do tego zielonego , całkiem ładny kolorek ;)
ps2 ja mam b16a2 w ej9 serje i do tego na wydechu od 1.4 jeszcze, i mercdresa kumpla który ma 2.3 kompresor i ma mocy w przedziale 190-200km to go młuce jak świeże zboże . .
mówienie że to tyle wyjdzie a to tyle to gówno prawda . . nikt mu nie podał cen do dwóch miejsc po przecinku, tylko przedziały i ewentualne granice jakie sięgną koszty przy konkretnych rzeczach takich jak zakup silnika, wymiany olejów, pasków, etc.
A ja bym kupil EK4 , pojezdzil , nacieszyl sie i pozniej zrobil B20VTECA , najlepsza opcja , osiagi w najlepszej kasie z najmniejszym *******eniem sie w temacie , jeszcze wspomnicie moje slowa jak sobie dobrze wszystko przeliczycie.
No tak, tylko B20 nie można wysoko kręcić..
:p
A ja bym kupil EK4 , pojezdzil , nacieszyl sie i pozniej zrobil B20VTECA , najlepsza opcja , osiagi w najlepszej kasie z najmniejszym *******eniem sie w temacie , jeszcze wspomnicie moje slowa jak sobie dobrze wszystko przeliczycie.wszystko się zgadza, nie ma lepszej opcji... ucieka się od wielu problemów, ALE napotyka się na inne.
znaleźć EK4 to dramat, podobnie EG6. Jest kilku kolegów na forum którzy w depresję wpadli podczas poszukiwań ;)
forumowe wylizane perełki pomijam bo to jedna sztuka na dziesiątki poszukujących
no tyle ze forumowe wylizane perełki nie są tanie ;)
serio idąc w 6g lepiej sobie kupic jakies cokolwiek byle proste a potem swapowac.
no tyle ze forumowe wylizane perełki nie są tanie to już druga sprawa ;)
serio idąc w 6g lepiej sobie kupic jakies cokolwiek byle proste a potem swapowac.też jestem tego zwolennikiem...
... oraz czasami można wyrwać jakiś ciekawy projekt na forum tym czy innym [ :D ] i kupno takiego auta opłaca się chyba najbardziej jeśli policzyć koszty zakupu np ori eg6 vs. eg3/4/5/etc. i swap samemu [chyba ze ktoś ma *****iste warunki] vs. kupno właśnie gotowca
wiem że fun nie ten, ale koniec końcem śmigasz fajnym autem, masz to co chciałeś... kwestia podejścia do tego wszystkiego
wiem że fun nie ten
Może jak jest się młodym jedi to to jest fun, ale jak popatrzysz z perspektywy czasu ile ch..w posłałeś bo cos było nie tak, albo czegoś brakowało, albo mechanik coś źle zrobił, to dochodzisz do wniosku, że lepiej kupić gotowca.
podzielam zdanie kolegi dużo lepszym rozwiązaniem jest kupno gotowca-wiadomo wcześniej go dobrze oblukać i cieszyć się z jazdy:)
Może jak jest się młodym jedi to to jest fun, ale jak popatrzysz z perspektywy czasu ile ch..w posłałeś bo cos było nie tak, albo czegoś brakowało, albo mechanik coś źle zrobił, to dochodzisz do wniosku, że lepiej kupić gotowca.dlatego właśnie tak zrobiłem ;)
swoja droga skoro autor tematu orintuje sie w oplach to czemu nie kupi corsy i niewsadzi LET'a?
badz latwiej(jesli chodzi o dostepnosc) jest wsadzic c20xe i potem uturbiac.
Siema. Znalazłem na allegro:
http://allegro.pl/item807747364_honda_civic_3d_ek4_vti_160km_b16a2.h tml
Jest w tym potencjał!
Może jak jest się młodym jedi to to jest fun, ale jak popatrzysz z perspektywy czasu ile ch..w posłałeś bo cos było nie tak, albo czegoś brakowało, albo mechanik coś źle zrobił, to dochodzisz do wniosku, że lepiej kupić gotowca.najwiekszy fun bedzie jak ten gotowiec, co to ktos inny slal na niego bluzgi, sie zepsuje sie ;) jest to tak samo prawdopodobne jak to, ze zepsuje sie ten, na ktory sam wczesniej bluzgales. nie ma zadnej roznicy.
najwiekszym plusem kupowania gotowca jest fakt, ze placisz za calosc DUZO mniej niz gdybys zbudowal to sam.
ps.
moj civic nie jest na sprzedaz :D
e tam. kwestia ceny :D
mój by był (patrz wyżej)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.