PDA

Zobacz pełną wersję : [92 1.5] sprężny przednie - używane czy nowe?

rasie
30-05-06, 12:43
Z góry przepraszam za ignorancję, nie znam się na samochodach :)
Mechanik oznajmił mi, że pękła mi przednia sprężyna i że muszę wymienić obydwie. Dzwoniłem do sklepu, nowa sprężyna - zamiennik, produkcji szwedzkiej (nie znam firmy) to koszt 150zł sztuka.
Zastanawiam się, czy ma sens szukanie sprężyn używanych, bo zauważyłem, że znacząco różnią się ceną, jednak wolałbym ich znowu nie wymieniać za pół roku (wymiana i ustawianie geometrii to koszt 200zł).
Tak więc, moje pytanie brzmi, czy bawić się w szukanie niewiadomo jak wyeksploatowanych sprężyn używanych, czy też kupić nowe i zapomnieć o kłopocie?

Dodam, że moja biedna Honda jest katowana wrocławskimi drogami...

pozdr
R.

s3kawek
30-05-06, 13:25
Z góry przepraszam za ignorancję, nie znam się na samochodach :)
Mechanik oznajmił mi, że pękła mi przednia sprężyna i że muszę wymienić obydwie. Dzwoniłem do sklepu, nowa sprężyna - zamiennik, produkcji szwedzkiej (nie znam firmy) to koszt 150zł sztuka.
Zastanawiam się, czy ma sens szukanie sprężyn używanych, bo zauważyłem, że znacząco różnią się ceną, jednak wolałbym ich znowu nie wymieniać za pół roku (wymiana i ustawianie geometrii to koszt 200zł).
Tak więc, moje pytanie brzmi, czy bawić się w szukanie niewiadomo jak wyeksploatowanych sprężyn używanych, czy też kupić nowe i zapomnieć o kłopocie?

Dodam, że moja biedna Honda jest katowana wrocławskimi drogami...

pozdr
R.

Sam sobie odpowiedziales.
Nie wiadomo co kupisz, czy sprezyny nie strzela Ci za jakis czas, czy nie sa z roznych aut i jedna jest ok a druga w zlym stanie. Zaoszczedzisz 150 zł a potem wydasz kolejne 400.
Ja bym nie ryzykowal.

tomekk
30-05-06, 13:29
Następnym razem zwróć większą uwagę na to, w jakim dziale zakładasz temat :) Ten akurat bardziej pasuje do specjalnego, dot. zawieszeń, hamulców i kół...