Zobacz pełną wersję : POMOcY....
Witam wszystkich hondziarzy...........koledzy mam duzy problem otoz....kupilem rozbita honde 1.7ctdi.....silnik chodzil do 25ootys obrotow i nic wiecej.....posprawdzalem przewody od cisnienia..wszystkie ok....dalem turbine do regeneracji.......i nadal wyskakuje mi blad.....P0237...obwod czujnika A chwilowego zwiekszania mocy turbosprezarki......dodam ze blad wyskakuje nawet gdy silnik nie jest odpalony.....moze ktos ma jakis pomysl co jeszcze moge sprawdzic.....EGR wyczyszczony.....pedal przyspieszenia tez sprawdzony....na kompie pokazuje 99.2%....przeplywomierz ok......jakby ktos mogl cos podzucic bylbym wdzieczny.....pozdrawiam
Witam,
Jakby turbo miało zapieczone kierownice to nie było by błędu cały czas (po kilku uruchomianiach by sie skasował). Błąd plus MIL pojawiał by się w chwili gwałtownego przyspieszania.
Wydaje mi się ze sam sobie odpowiedziałeś:
P0237 - On - MAP Sensor Circuit Low Voltage.
Turn the ignition switch OFF.
Disconnect the MAP sensor 3P connector.
Measure voltage between the MAP sensor 3P connector terminals No. 1 and No. 3.
Wire side of female terminals
MAP sensor 3P connector
Is there about 5 V?
YES – Replace the MAP sensor.
NO – Go to step 12.
Strona 11-65 z Manuala.
Aha jakbyś szukał tego Map Sensora to strona 11-40 pozycja 2. Taki mały czujnik z napisem BOSCH blisko EGR.
Myślę ze warto zainwestowac pare złoty i pojechać do dobrego mechanika, ktory znajdzie faktyczna usterke a nie wymieni pol samochodu zanim znajdzie przyczynę.
Pozdrawiam,
MM
dzieki kolego za odpowiedz...........mysle ze to jednek bedzie wina tego bo dzis zajrzalem i jest przelamany........przy wtyczce.....ale niby sie trzyma na tych 3ech drucikach.........ale wiadomo jest to elektronika.......zamowie i zaloze jak co.....a moze to miec wplyw na wyskakujacy blad?//......pozdrawiam
To jakiś nowoczesny alfabet morse'a?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.