PDA

Zobacz pełną wersję : B18c6T



junior20066
21-10-09, 04:58
Witam nie moge znalesc nic iekawego na temat.Mam okazje kupic silnik od kolegi b18c6T http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=8452 co myslicie o tym setupie ??? Daje rady ?? czy za cene 18 tys znajde cos lepszego prosze o pomoc :)

kristico86
21-10-09, 09:19
jakiś czas temu autko było oferowane na allegro....myślę że cena jest przystępna sam zdrowy swap b18c6 to wydatek około 12k + montaż + turbo =to trochę więcej wyjdzie niż 18k....jeszcze zależy jak mocno silnik zkatowany a do tego o kuciźnie nikt nie pisał......ja jakbym miał $$$ wziąłbym całe autko bo widac że wszystko robione jest w tym projekcie z głową, auto zadbane i do tego to bardzo mocne:) ale pytanie czy silnik w porządku - tego bym się najbardziej obawiał ale zapytaj i sprawdź będziesz to wiedział:D:D:D

junior20066
21-10-09, 11:39
no silniczek bede mogł sprawdzic bo autko jest normalnie na chodzie :) pozatym kolega Bartosz pisze mi wszystko ze szczegolami wiec mysle ze w balona nie chce mnie zrobic :) Chodzi mi o to czy ten silnik wytrzyma sobie te spokojne 0,5 bara.Silnik ten jest niby zakuty.Do ilu mozna go pompowac zeby byla granica wytrzymalosci i około ilu koni moge z niego uzyskac??

buster_11
21-10-09, 12:52
Bierz i sie nawet nie zastanawiaj. Jak jest zakuty to mozna go jeszcze nadmuchac. Kupujesz sam silnik czy z turbosprezarka?? Bo to raczej od turbosprezarki zalezy ile mozesz miec koni. Jak silnik masz zakuty to spokojnie 1 bara zniesie

Fawor
21-10-09, 13:48
jesli to jest ten sam blok co w sol'u to siedzą w nim dartony..

junior20066
21-10-09, 15:16
własnie nie ma dartonow :P Bartek mi mowil co tam jest ale zapomniałem.Turbina to T3 albo T4 juz niepamietam.Fawor widze ze znasz ten silnik to ile moge dmuchnac tak zeby sobie pojezdzic nieodwiedzajac warsztatow co tydzien ?? i ile koni moge sie spodziewac?

Hikiel
21-10-09, 15:26
własnie nie ma dartonow :P Bartek mi mowil co tam jest ale zapomniałem.Turbina to T3 albo T4 juz niepamietam.


lol

junior20066
21-10-09, 15:56
Hikiel w czym probem ?? Nieznam sie zabardzo na oznaczeniach gratow pod turbo wiec mogłem sie pomylic... za co powinniscie wybaczyc

Fawor
21-10-09, 16:19
Bartek mi mowil co tam jest ale zapomniałem
no to dowiedz się dokładniej, dopiero wtedy będzie można wróżkować dalej.

junior20066
21-10-09, 16:35
turbo to t3,tloki cp,korby eagle,panewki acl race,wszystko na arp'ie,wtryski eclipse 450ccm,regulator cisnienia paliwa jest o ile pamietam od b&m,normalny blok z zalozonym block guardem .Wiec takie pytanko ile moge sobie dmuchnac na tym setupie i jakiej moge spodziewac sie mocy z gory dzieki za odpowiedz

hcc
21-10-09, 16:45
1bar spokojnie na tym setupie - no może wtryski mogą być już za mało wydajne bo przy 1bar wyjdzie ze 350KM.
Co do wartości które podał 300KM/300NM to coś nie tak - za malo niutów:/ ja w dserii 1.6 mam 330NM

junior20066
21-10-09, 16:51
Bartek mowi mi cały czas ze NM jest troche mało i mozna smiało je podkrecic ale to kwestia strojenia .Czyli mowicie ze moge krecic smiało 1 bara i blok wytrzyma i reszta gratow ??

rudzinski
21-10-09, 16:53
Fawor ten na dartonach jest sprzedany. ten to normalny blok z block guarde ;)
turbo to t3, niestety nie znam pelnego oznaczenia i to niestety najwiekszy problem bo ciezko okreslic potencjal :/
na tym turbo w del Sol'u mialem 301KM i 292Nm (ponizej wykres)
http://images13.fotosik.pl/37/f1a9a183101112b0.jpg
http://images20.fotosik.pl/13/aae1b10eeac1b822.jpg

czy turbo da rade wiecej? kiedys jak rozmawialem o tym z Miniaciem to twierdzil, ze tak. z moca ciezko ale momentu powinno sie jeszcze udac wyprodukowac z tym, ze moze nie trzymac do konca.
ja stawialem na bezawaryjnosc stad tez wysilanie sprezarki badz innych elementow nie bylo przeze mnie porzadane. jako dowod przytocze fakt, ze mimo iz b18c6 kreci sie do 8600rpm, ja mam odcinke ustawiona na 8000!
o to zeby silnik sie nie przegrzal dba wyjatkowo wydajna customowa chlodnica (miedziana).

czy silnik zakatowany? wedlug mnie nie. nie powiem, ze nigdy nie korzystalem z jego osiagow ale smialo moge stwierdzic, ze nie bylo tego duzo. raz pojechalem superoes w kielcach, raz bylem na lublinie (na lublinie jedynie 2 kolka bo przegub sie poddal - teraz jest nowy).
do czasu jak chcialo mi sie prowadzic ta stronke to jest opisane jak bylo jezdzone http://www.spritmonitor.de/en/detail/307565.html

w sumie tyle ode mnie. i nie jako zacheta tylko moja opinia jako uzytkownika tego auta :)

Fawor
21-10-09, 17:42
Moment w B wynika z konstrukcji układu korbowego. Moim zdaniem wiele więcej już się nie ugra. To turbo wstaje przy 3,5k więc jest po prostu małe :) Zmienić świstaka i można 350 krzesać. Skoro silnik tyle co złożony to pewnie jest zdrowy i nie jest nadwyręzony przebiegiem.

junior20066
21-10-09, 18:20
dzieki fawor za info troche mi to rozswietliło sprawe :)

MaTeUsZ_V212
21-10-09, 19:47
18K za taki setup to bardzo mało. Ja bym się nie zastanawiał jeśli wszystko z nim ok.
Junior masz już h22, bo pod avatarem w opisie auta pisze? :rolleyes:

junior20066
21-10-09, 21:35
nie nie to były początkowe palany isc w H serie :)

Pati
21-10-09, 22:14
turbo wieksze, wtryski wieksze i spokojnie do 380 koni blok zniesie (o ile wystrojone bedzie dobrze)

rudzinski
21-10-09, 22:17
To turbo wstaje przy 3,5k więc jest po prostu małe Zmienić świstaka i można 350 krzesać.albo zmienic strone zimna i zrobic hybryde na t3/t4 ;)


18K za taki setup to bardzo małotak to prawda. szczerze mowiac troche polecialem z tymi cenami...:rolleyes: