Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : sekwencja a mody silnika



chudywbo
13-10-09, 16:57
Witam! nie znam sie na mechanice ale honde mam:D i chce mieć więćej PS:D z tym, że na wiosne mam w planie sekwencje założyć.

Co musze zmienić aby zamontować sekwencyjny wtrysk LPG?

czy po założeniu sekwencji będę mógł podnosić poziom mocy autka poprzez przerożne przeróbki zaczynając od kompletnego wydechu??


Jeśli znacie podobny temat to podajcie link.

Pozdrawiam!:D

yautja
13-10-09, 18:05
Jeśli masz to auto, co w opisie (D15B2), to instalacji sekwencyjnej nie założysz.

Piast87
13-10-09, 18:46
możesz sobie modować przy sekwencji, pomodujesz trochę to uzyskasz moc na LGP taką jak w serii na
PB :P będziesz miał serie przy taniej jeździe ;)

arekgr
13-10-09, 20:38
chudywbo, przy sekwencji, po każdej modyfikacji trzeba (wskazane jest) wykonać kalibrację instalacji. Jeżeli jeszcze nie masz instalacji, to przypilnuj, DOBRE wtryski, MagicJet-y pojedyńcze będą ok. Nie daj się OSZUKAĆ, Valteki, czy Rail-e to chała... A poza tym, jak masz dualpoint-a (B2) to sekwencji nie bedzie ;)

Misiekemeryt160
13-10-09, 21:15
możesz sobie modować przy sekwencji, pomodujesz trochę to uzyskasz moc na LGP taką jak w serii na
PB :P będziesz miał serie przy taniej jeździe ;)

MIT znam ludzi co lataja w sekwencji furami i sapdku mocy nie ma. h22 prela na rolkach na benzynie 190 a na gazie 188. i na mody reaguje zarówno na gazie i na benzynie. To juz mit ze gaz zabija auto. dorze załozona i wystrojona sekwencja to osiagi jak na benzynie.

wunat
13-10-09, 21:27
na moim starym d14 wyszlo tak: "2.3 KM @ 6423 rpm na benzynie 122.3 Nm @ 2993 rpm ; gaz 86 KM @ 6919 ; 114.9 Nm @ 2976 rpm na d14" gaz nie byl specjalnie pieczolowicie regulowany

OSCAR
14-10-09, 07:04
Co musze zmienić aby zamontować sekwencyjny wtrysk LPG?


no widze, niektorzy nie potrafia czytac ze zrozumeiniem.
gosc sie pyta co musi zmienic (w tym swoim d15b2 dual-point) zeby mogl zalozyc sekwencje, a wy mu piszenie, ze nie moze itd.

musialbys pogadac z ludzmi co robili mini me wlasnie na d15b2, powiedza ci dokladnie co trzeba kupic, jaki koszt, na jaka glowice najlepiej zmienic zeby byly najwieksze przyrosty, na co uwazac itd.

najprosciej i najtaniej jest kupic:
- kolektor dolotowy z d15b7,
- komputer z wiazka do b7
- jakis kolek wydechowy (moze z d16) by tez sie przydal inny bo oem strasznie zamula

drozsza opcja ale wiecej zyskasz:
- jakas gora - glowica od d16
- reszta jak wyzej tylko do d serii

byc moze o czyms zapomnialem, nie siedze z mini me, ale takie masz opcje jak napisalem i od tego trzeba by zaczac, czyli pogadac z kims z forum kto to robil (najlepiej z twoich okolic), poszukac i zebrac czesc, ogarnac temat u jakiegos mechanika skoro sam nie bardzo masz do tego smykalke.

potem wrzucisz sekwencje i powiesz, ze przed zalozeniem gazu miales mniej km i nm niz po zagazawaniu ;)

pozdrawiam

tfidos
18-10-09, 22:55
najtaniej
wiazka z b7 + kolektor dolotowy kompletny z b7 + komp z b7

wtedy mozna zakladac sekwencje

...warto dorzucic dolot z d16z6(wieksze kanaly) oraz kolektor wydechowy z z6 (421)
no chyba ze skusisz sie na czapke z d16z6(vtec)to wtedy przy dobrze zrobionym przeszczepie masz szanse na 120-130PS

jerzyk
19-10-09, 00:52
Tak jak Kolega wczesniej wspomnial do D15B2 sekwencji nie założysz...jak juz polecam BRC jeśli masz ten model silnika:) naprawde daje rade!Pozdrawiam