PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana ssaka z d14



krzysiek civic
08-10-09, 11:07
Witam
kupilem goly kolektor ssacy z d16z6 chce go zamontowac w d14..czytalem o tym ze to jest dobry mod do d14 i najlepiej przy okazji wykonac szlik kanałów ssacych w głowicy.. Pojechalem z ciekawosic sie do mechanika spytac i mi powiedzial ze sam kolektor smialo moge wymieniac..ale zeby nie robic szlifu na głowicy jesli np troszke oleju mi bierze albo cos bo bedzie strasznie kopcil a do tego zamiast lepiej smigac bardziej go zamuli..jest to prawda?? sprzedac ten kolektor i sobie to darowac?? czy lepiej zalozyc kolektor i nie robic tego szlifu kanalow?? Czy moze zakladac i robic i jezdzic ?? Bo teraz juz zglupialem

skolopendra
08-10-09, 11:25
czy lepiej zalozyc kolektor i nie robic tego szlifu kanalow??

to właściwa opcja

krzysiek civic
08-10-09, 11:33
a czemu tak sadzisz?? mozesz cos wiecej powiedziec?? bo niby jak sie zrobi szlif kanalow ssacych efekt bedzie duzo lepszy..

skolopendra
08-10-09, 14:01
bo niby jak sie zrobi szlif kanalow ssacych efekt bedzie duzo lepszy..

ciężko w tym miejscu o szlif ,
bo niby jak sie zrobi szlif kanalow ssacych efekt bedzie duzo lepszy..

wątpię

krzysiek civic
08-10-09, 14:17
hm bo na jednym forum napisali mi ze sama wymiana ssaka nic nie da..wiec sie zastanawialm c ejsczze

skolopendra
08-10-09, 14:49
wiec sie zastanawialm c ejsczze

tematów jest wiele .np mój ,poczytaj a dowiesz się co jeszcze ...

krzysiek civic
08-10-09, 14:55
ogladalem bo sprawa wyglada tak.. mam tego ssaka z D16 i co potrzebuje ejsczze zrobic ? zeby to dobrze smigalow kwesti tego montazu ssaka jakies kanaly przeczyscic czy co?? Napsize rpzy okazji ze mam dolot ze stozkiem..

arekgr
08-10-09, 15:28
Podstawa - zimne powietrze. Rozwiązanie tego problemu - PORZĄDNE odgrodzenie od komory silnika, lub CAI. Jeżeli uszczelkę masz kupioną nową, to poprzymierzaj, bo często jakość bywa niska i taka uszczelka troszkę "zasłania" przelot. Możesz dać na dobrym silikonie, ale w sumie wtedy kolektor się mocniej grzeje...

krzysiek civic
08-10-09, 15:57
wiem o odgrodzeniu ale juz paru osob z kolei sie pytam o to i otrzymuje takie odpowiedzi jak tu badz tez
wymiana ssaka i porting głowicy ma sens, jeśli połączysz to z modami wałka i elektroniki, bo samo powietrze nic nie wniesie, a nawet zamuli auto
a mam na chwile obecna sam ssak z d16 .. wyczyscic kanaly ssace?? bo juz sam nie wiem a kazdy co innego pisze

tfidos
08-10-09, 23:10
zaloz kolektor i smigaj
szlif sobie odpusc
pozatym po d14 nie spodziewaj sie szatana

czara
10-05-10, 09:51
witam. Mam spory kłopot, mianowicie mam silnik D14A8 (obd2) gdzie silniczek krokowy jest pod przepustnica, założyłem ssaka z D16Z6 i przepustnice z B18C4, kłopot w tym ze krokowiec w D16Z6 jest mocowany do ssaka z tylu i jest na kostkę 2 pinowa a oryginalny z D14 ten pod przepustnica jest na kostkę 3 pinowa, wiecie może jak to obejść? jest na to jakiś sposób żeby podłączyć ten krokowiec z Z6? W przepustnicy z B18C4 tez nie ma krokowca wiec muszę podłączyć jakoś ten z Z6.
Czy można jakoś wyjść z tego gówna czy wszystko jest na marne i mogę zapomnieć o większej przepustnicy? ewentualnie ktoś wie która przepustnica 60mm ma krokowca na 3 piny? ssaka juz mam rozwierconego.... na chwile założyłem ten cały setup bez krokowca żeby sprawdzić jak to działa i jest miodzio.... musi być jakiś sposób...

Paputek
22-01-11, 16:30
witam wiem ze ten temat byl miliony razy ale zaczolem wymieniac ssak od z6 do d14 i teraz tak poskladalem wszystko i maly problem nie wiem co zrobic z podcisnieniem idacym z filtru weglowego do takiego czegos z wtyczka i dalej to szlo do ssaka do d14 i po zlozenie i nie podpieciu tego podcisnienia odpalilem i auto ledwie co chodzilo obraoy moze z 600 co zrobilem nie tak pomocy