arturwwa
06-10-09, 11:25
Chce zrobic u siebie podswietlane amberki. jestem zielony jesli chodzi o elektryke, wiec potrzebuje waszej pomocy. postaram sie jak najjasniej opisac jak chce to zrobic a was poprsze o odpowiedz czy tak sie da czy tez nie. nie chce zwarcia ani zadnych innych takich rzeczy. chce to zrobic na oprawkach dwuwloknowych.
1. mase i + z mocniejszego włokna podlaczam pod mase i + z seryjnej wiązki ktora idzie do kierunkow. to samo robie po drugiej stronie
2. + ze slabszego wlokna ciągnę do kabiny i lacze z + ze slabszego wlokna z drugiego kierunku w jeden kabelek.
3.
http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/749/08/78/749087892
- te polaczone plusy podpinam w miejsce oznaczone na przelaczniku "ground"
- w miejsce "acc" i "power" podlaczam kabelki i zaraz lacze je w jeden, ktory podpinam... wlasnie gdzie? chcialbym podlaczyc pod popielniczke, ale czy starczy tam pradu zeby zasilic dwa slabsze wlokna w amberach + podswietlenie przycisku? myslalem tez, zeby podpiac je pod postojowke w kloszu lampy.
chce zeby bylo tak, ze gdy zapale pozycyjne swiatla to zapala mi sie tez podswietlenie przycisku + ambery, ktore jednak moge w kazdej chwili wylaczyc.
prosze o pomoc i wyrozumialosc :)
1. mase i + z mocniejszego włokna podlaczam pod mase i + z seryjnej wiązki ktora idzie do kierunkow. to samo robie po drugiej stronie
2. + ze slabszego wlokna ciągnę do kabiny i lacze z + ze slabszego wlokna z drugiego kierunku w jeden kabelek.
3.
http://photos01.allegroimg.pl/photos/oryginal/749/08/78/749087892
- te polaczone plusy podpinam w miejsce oznaczone na przelaczniku "ground"
- w miejsce "acc" i "power" podlaczam kabelki i zaraz lacze je w jeden, ktory podpinam... wlasnie gdzie? chcialbym podlaczyc pod popielniczke, ale czy starczy tam pradu zeby zasilic dwa slabsze wlokna w amberach + podswietlenie przycisku? myslalem tez, zeby podpiac je pod postojowke w kloszu lampy.