Zobacz pełną wersję : co zamiast d14a4?
Legionista84
30-09-09, 20:50
witam,
Mam zamiar wymienic silnik....obecnie moj 6 gen zyje dzieki d14a4 90km - 1.4iS...chcialbym wlozyc tu cos mocniejszego, ale pod warunkiem niewielkich przerobek...dodam ze jestem laikiem w tych sprawach i prosilbym o wyrozumialosc w tym temacie...
maciek070188
30-09-09, 21:07
poszukaj kazdy bedzie ci doradzac d16 lub 18 . wloz turbie do 14 plus wydech dolot i glowice zmien ;]
było już sporo na ten temat..
generalnie to możesz d16y.. tutaj będziesz musiał przerobić tylko wiązkę silnikową..
Legionista84
30-09-09, 21:16
znajomy mowil o VTEC-u 125 km, 1.6....nie pamietam typu silnika
d16y8 ma 127km(katalogowo), d16z6, d16y2,d16w4, d16z9
Legionista84
01-10-09, 10:37
czyli jezeli bede chcial przerzucic ktorykolwiek z silnikow ktory podal mroziak, nie beda konieczne wieksze zmiany innych podzespolow....orientujecie sie w jakich cenach mozna dostac takie silniki, lub czy macie kogos zaufanego kto zajmuje sie dystrybucja takich sprzetow
Przy d16y8 bedzie mniej motania z wiązką niż przy D16Z6 ;) Ceny tych silników zbliżone, zależne od stanu i przebiegu.
Legionista84
01-10-09, 18:29
a znasz kogos kto zajmuje sie sprzedaza takich silnikow? firma, osoba prywatna? jakie moze byc jego cena?
Sorry podepne się. Czeka mnie remont d14 albo swap , dam rade coś zrobić za max 3tys zł ?
da rade, jak najbardziej... kupuj d14 (gdzies z 500/700 pln) i 500/800 przekladka... czyli jak widzisz za 1000/1500, jesli mowa o tej samej jednostce...
odnośnie silników to x-tygrysek-x oraz Ralf tutaj z forum...
d16y8 jest następcą d16z6..
a ceny to w zależności od stanu i przebiegu..
da rade, jak najbardziej... kupuj d14 (gdzies z 500/700 pln) i 500/800 przekladka... czyli jak widzisz za 1000/1500, jesli mowa o tej samej jednostce...
miałem na myśli czy przy takiej kasie warto się pchać już w coś lepszego niż d14 ;]