Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 30+kpln na zrobienie fajnego civica



!markos
20-05-06, 21:10
tak macie ladnie podzielony tuning na osobne dzialy 8) ale to chyba najrozsadniejsze miejsce na zadanie tego typu pytania.. w chwili obecnej jezdze sobie corsa, ktora miala byc swapowana na 1.6 i dlubana do 140 koni, ale trafila sie opcja zamiany na jakiegos lichego puga 307, co po sprzedaniu puga i gratow z corsy powinno dac okolo 30000pln, moze ciut wiecej. tyle wlasnie mam do wydania na cos fajnego. jako, ze totalnie nie moge przekonac sie do zwyklego dupowozu, to wymyslilem sobie, ze to fajna okazja, zeby zbudowac sobie jakiegos szybkiego masakratora..
padlo na honde civic, bo zawsze mi sie to autko podobalo :mrgreen: raczej z lat 92-95 i do tego jakis fajny silnik, zawias, pusty srodek, kubly i tak dalej. o ile orientuje sie mniej wiecej w cenach blacharki/lakieru i wszystkich gratow do srodka, to nie mam najbledszego nawet pojecia ile mogloby kostowac przygotowanie takiego samochodu w sensie silnikowo/hamulcowo/zawieszeniowym :roll:

po kolei:
- za samochod wiem juz, ze zaplace mniej wiecej 6-9000pln, bo zdaje sie, ze mniej wiecej tyle trzeba szykowac na civica 92-95
- ile musze liczyc na zakup fajnego silnika? pod pojeciem fajny silnik rozumiem cos o mocy najmniej 150 koni, wiec pewnie bedzie to 160 konne 1.6, albo 1.8 z itr, wybaczcie nie rzuce oznaczeniami, bo w temacie hondy jestem jeszcze lamerem :lol:
- czy wlozenie takiego silnika wiaze sie z jakimis ogromnymi nakladami finansowymi, czy moze istnieja jakies fajne, sprawdzone i pewne sposoby wlozenia tego za mniej niz pare workow kasy?
- ile musze liczyc na jakis fajny, sprawdzony setup zawieszenia pod taki wiekszy (domyslam sie, ze rowniez ciezszy) silnik, zeby to mialo rece, nogi, *****iscie skrecalo i mialo troche regulacji?
- czy w takiej hondzie da sie przelozyc hamulce z czegos wiekszego (czy w ogole jest taka potrzeba), a jesli tak, to ile to mniej wiecej moze kosztowac i czy jest cos, co moglibyscie polecic w sensie dawcy/zrodla?

widzialem tu na forum pare fajnych projektow, podoba mi sie to, co zrobil kuki i to, co teraz dlubie sobie javo (troche juz z nim na ten temat gadalem), a ze civic od dawna za mna chodzi, to moze warto go wreszczie kupic i zrobic cos fajnego :mrgreen: no chyba, ze 30kpln to za malo, zeby w ogole o tym myslec, bo np starczy mi tylko na realizacje polowy projektu i stane w miejscu :?

oczywiscie mozecie mnie zjebac, ze nie przejrzalem calego archiwum, bo pewnie znalazlbym troche informacji, ale temat jest dosc cieply i trzeba mi na gwalt maxymalnej ilosci pomyslow i informacji :D

bede wdzieczny za kazda w miare konkretna podpowiedz w temacie budowy takiego auta :wink:

ps.
jest jeszcze inna opcja - kupienie tego nastepnego civica 1.6 vti (96-00 zdaje sie) i zostanie przy tym silniku oraz podlubanie zawiasu/hamulcow, ale to zdaje sie samochod, ktory dosc trudno znalezc.. :roll:

damios
20-05-06, 21:37
Mysle ze za 30 k juz cos wymyslisz. Jaki jest tak wogole cel? Mysle ze na samochod z B16A2 i setup na jakies 180-200 koni ze zrobieniem reszty powinno wydac.

Qukie
20-05-06, 21:49
Uważam, że powinienneś szukać modelu z silnikiem B16 czyli 1.6 dwa wałki i 160KM i wpakować trochę kasy w zawieszenie - gwint, rozpórki, dobre koła. Co do dostępności takiego Civica, cóż szukajcie, a znajdziecie...

!markos
20-05-06, 21:49
cel? szybki civic, niekoniecznie na codzien :lol: chociaz corsa pusta i twarda, a jezdzi na codzien, wiec civem tez by sie pewnie dalo :wink:

damios
20-05-06, 21:57
Mysle ze z zawiasem i rozporkami mozesz sie zamknac w 1000$. Co to samochodu to civic z takim silnikiem na zachodzie kosztuje nawet 6000E

havok
20-05-06, 22:00
Przede wszystkim musisz sobie odpowiedzieć na pewne podstawowe pytania:
1. Auto ma jeździć prosto czy też skręcać?
2. Ma być też do jazdy po bułeczki?
3. NA czy FI?

Licząc z głowy:
8 tys. za Civica 5 gen (może być 1.3), a teraz:
1. swap 200hp z Prelude VTi 15 tys. (pozdrawiamy Kosiniaka) i reszta w zawias (gwint) i tym podobne duperele,
2. swap 190hp z ITR (podobne pieniądze), ale więcej możliwości dalszego tuningu i podobno lepszy rozkład masy z przodu, reszta jak wyżej,
3. swap 160hp z VTi 92-95 5 tys. (Pati ostatnio dawał rozbitego sedana VTi za 3 tys., więc się da), a potem można pchać np. turbo (8-9 tys. na początek), + jw.

Hamulce możesz przełożyć od każdej Hondy, o ile będzie Cię stać (nawet od NSX), poza tym, pewne elementy będą wymagać poświęceń (np. felg nie mniejszych niż 16).

!markos
20-05-06, 22:16
samochod ma przede wszystkim skrecac i hamowac, pozniej dopiero przyspieszac. o ile w corsie bylo to dosc trudne do osiagniecia (bo najmocniejsze 1.6 ma 109 koni, a z 2.0 corsa przestaje skrecac), to tutaj mam nadzieje, ze bedzie troche latwiej :D

chce silnik, ktory juz w serii bedzie calkiem predki, a generalnie wszystkim co ma ~100 koni z litra da sie jeszcze jezdzic po bulki :lol:

mody tylko n/a (o ile beda potrzebne, bo silniki, ktore wymieniles juz same w sobie daja jakies rozsadne osiagi)

duze hamulce = duze felgi i tak samo jest w oplu, wiec z tym sie licze :wink:
na marginesie: co najwiekszego wchodzi w 15 calowe kola?

havok
20-05-06, 22:25
O hamulcach było np. tu:

http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=390

BurnOuT
21-05-06, 00:06
W takim razie widze 2 rozwiązania:

-kupno VTI 160KM (jakieś 12tys zl), do tego pierdoły jakieś ktore zawsze są do zrobienia przy zakupie używanego auta, myśle ze zostanie najmniej 15 tys na mody, w zaleznosci od potrzeby mozna to rozłożyć na osiągi (na poczatek standardowy zestaw dolot + kpl. wydech 3500zł) lub na handling (heble,zawias)

-kupno D16 125KM (pewnie troche mniej niż VTI) i soft turbo na około 190-200KM za jakies 8 tys zl. Reszte wsadzić w zawias i heble.

Osobiscie odpuściłbym sobie kupowanie 1.3 czy 1.5 i swap (wiecej to wyniesie niż to warte), lepiej odrazu kupic VTEC'a któregos. Jako posiadacz VTI powiem tylko tyle ze po zrobieniu paru drobiazgów w nim mocy wciąż jest niedosyt a dalsze mody N/A to gruba kasa - nie warto. Na twoim miejscu kupilbym D16 i je uturbił. A jeżeli już koniecznie chcesz N/A to tylko VTI.

!markos
21-05-06, 01:04
po zrobieniu paru drobiazgów w nim mocy wciąż jest niedosyt a dalsze mody N/A to gruba kasa
3 lata jezdzenia 90 konna corsa postawiona na dobrym zawiasie i z dobrym heblem i nie bylo niedosytu.. a jak kupilem juz mocniejszy silnik, to pojawila sie opcja malej samochodowej roszady i stad te zupelnie nieplanowane 30kpln ;) warunkiem przeprowadzenia roszady bylo sprzedanie corsy :sad: gdyby bylo inaczej i mialbym ta kase ot tak do wydania - to pchalbym ten projekt dalej :grin:

nitro20
21-05-06, 01:17
MAsz 30 Tysi więc wg mnie oczywiście nie ma sensu ładować się w jakieś 1.3 i je swapować, takie rzeczy to robisz jak masz już 1.3 w dobrym stanie albo swapujesz silnik którego w civie nie było np h22, więc kupić od razu vti, chyba że jednak chcesz turbo to wtedy można spróbować kupić 1.5 i je uturbić (javo to będzie robić) i teraz tak kupując vti powiedzmy za te 12 musisz co najmniej pewnie 3 włożyć żeby je doprowadzić do seri, zostaje 15 i teraz wg mnie : albo ładujesz w wydech-> dolot -> przerobienie skrzyni, główne przełożenie plus szpera itd z integry -> robisz zawias heble ->no i tak jak mówisz jakieś kubły i ja wybebeszasz i hania juz fajnie smiga pozatym zostanie Ci jeszcze troche kasy (chyba), albo jeśli w tym momencie chcesz wydać 30 a póxniej będziesz mógł sobie jeszcze dokładać to też kupujesz vti wyciagasz b16 i ładujesz b18c6 razem ze skrzynką jak sprzedasz b16 to moze cos jeszcze zostanie, zalezy za ile znajdziesz b18 ;)i dalej jak z b16 wydech, dolot...

!markos
21-05-06, 02:19
kupno D16 125KM (pewnie troche mniej niż VTI) i soft turbo na około 190-200KM za jakies 8 tys zl. Reszte wsadzić w zawias i heble
tak sobie czytam i czytam i powoli dojrzewa wizja.. temat z cytatu jest godny ufryzienia, podoba mi sie to.. skoro samochod 99% czasu bedzie spedzal na ulicach, a nie na torze, to moze pojsc w turbo..? :roll:
blacha/lakier i felgi to temat na pozniej, zawsze mozna to ogarnac jak doprowadzi sie samochod technicznie do stanu igla..

nitro20
21-05-06, 11:21
tak tylko jest pytanie czy jesli używasz auta na codzień, to czy turbo nie będzie kłopotliwe, bo żeby służyło to trzeba je zagrzać, schłodzić pozatym częściej Ci się coś wysrywac będzie niż w aucie z seryjnym silnikiem i tylko z małymi dodatkami jak dolot wydech,twój wybór.

BurnOuT
21-05-06, 14:03
tak tylko jest pytanie czy jesli używasz auta na codzień, to czy turbo nie będzie kłopotliwe, bo żeby służyło to trzeba je zagrzać, schłodzić pozatym częściej Ci się coś wysrywac będzie niż w aucie z seryjnym silnikiem i tylko z małymi dodatkami jak dolot wydech,twój wybór.

Tak, a w N/A odpalasz i odrazu w ****e dajesz tak? :|

Dobry wskaźnik EGT, najlepiej z warningiem i jazda!

LIO
21-05-06, 14:43
Elo ziom
corsa z marnym silnikiem i tak byla szybka w Lublinie :-) więc pójdź w tym kierunku i zrób takiego civica.
Wydaje mi sięże ciężko znaleźć civica VTI w dobrym stanie jeśli chodzi o blache, ale nie jest to niemożliwe, więc albo szukać takiego, albo kupić słabszego (oby nie 1.3) i swapować. Poszukałbym dobrej zdrowej budy, do tego może nawet ją jeszcze podszlifował i wsadzał silnik B16 160KM. (licz za zdrowy 6000zl komplet, chociaz mozna taniej- nigdy nie wiadomo jak z jego stanem). Silnik od Integry nie łatwo znaleźć, a jak już to 2,5 raza drozszy od wczesniej wspomnianego (pomijam wyjatkowe okazje). O H22 nie pisze, bo dużo rzeźby jest i ja bym odpuścił sobie.
Adaptacja hamulcy jak najbardziej mozliwa. Tyl jesli bedzie to VTI masz tarczowy i nic bym nie ruszal. Jesli bedzie to inny model to trzeba dac 1000zl i przelozyc taki zestaw.
Przód szuklabym od jakiejs integry, preludy itd (w zaleznosci od czego to jest zmienia sie stopien skomplikowania, ale wszystko do ogarniecia). Szedlbym tutaj w tarcze 280mm, bylyby w zupelnosci wystarczajace do jazdy po torze. Tutaj koszt blizszy 2000zł
Zawias- gumy z poliuretanu (600zl-700zl za zestaw na cale auto), amortyzatory ze sprezynami (kit koni, badz cos innego Bilstein itd) 2000-3000zl
Zestaw rozpórek 400-600zł.
Koła, kubełki itd to masz o tym pojecie, co i ile kosztuje. Z 30.000 zostaje jeszcze na modyfikacje silnika, wydech, dolot na poczatek, potem mozesz podpatrujac dobre modyfikacje na naszym forum robic cos wiecej. Zaczalbym od skrzyni i pomysleniu o szperze.
Przednionapedowe turbo, srednio mi sie widzi na tor, a patrzac na dokonania naszych tunerów w Polsce, wolalbym odpuscic ten temat. Szedlbym w trwale i mocne NA.
Pozdro

vtecmatti
21-05-06, 16:11
ja bym tez zwrocil uwage na to ze jak auto ma kosztowac 30 tys. to chcial bym aby bylo z mlodszych rocznikow. ja bym poszedl w ogrinalnego Vti (mozna sprowadzic z zagranicy).
niewiem jakiego chcesz dokladnie auta, ale z tego co piszesz to napewno Honde i ja bym mial pytanie czy wchodzi w gre tylko civic? bo za 30 kola mozna kupic prelke ta 200 konna (ta nowsza) i fura jest w serii wypasiona, no tylko ze jak chcesz miec inne auto od wiekszosci to seria cie chyba niezadowoli :D

Dominic
21-05-06, 17:03
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=4423282&id_region2=6&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&marka=Honda&model=Prelude&id_region=0&z_dnia=-1&rok_produkcji_od=1997&cena_od=0&cena_do=-1&inte=on&gaze=on&biur=on&dzial=au&limit=20&ilosc_ogl=20&start=1&nr=12&key_unique=7713400ca889735bb588031618e73415

O! Fura jak marzenie, i przebieg niewielki

albo taka

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=5167000&id_region2=8&id_podrubryka=1&id_rubryka=1&marka=Honda&model=Prelude&id_region=0&z_dnia=-1&rok_produkcji_od=1997&cena_od=0&cena_do=-1&inte=on&gaze=on&biur=on&dzial=au&limit=20&ilosc_ogl=20&start=2&nr=26&key_unique=7713400ca889735bb588031618e73415

ps. Sory ale nie znam sie na HTML i nie mogłem skrócic adresu....

damios
21-05-06, 21:04
To auto ma chyba zamiatac, a pralka swoje wazy, poza tym kupisz taka i hajsu niewiele Ci zostanie

!markos
21-05-06, 21:09
prelude totalnie odpada, za duza, brzydka i ciezka :?

ma nic nie wazyc i zamiatac, civic i raczej tylko civic :twisted:

dzieki za podpowiedzi, pora sie ogarnac z gratami, ktore sa do sprzedania z corsy, pchnieciem puga w ludzi i jak bedzie kasa, to na pewno wam jeszcze troche glowe pozawracam, bo o hondach jeszcze zdecydowanie zbyt malo wiem :lol:

Tomo
21-05-06, 21:37
tylko nie rob turbo...


idz w mocne NA

nitro20
21-05-06, 23:09
Bournout o czym Ty mówisz, jak odpalam swoje b16 to czekam sobie minutke ze względu na to ze o nie dbam w zime czekam sobie troche dłuzej, ale tylko dlatego zę może jestem przewrażliwiony i jasne ze nie daje w ****e od razu tylko czekam aż się zagrzeje, ale jak nie bedziesz czekać i od razu jedziesz po odpaleniu to tragedii nie ma, ale jak masz turbo to wypadało by odczekać żeby ten olej się dobrze po nim rozprowadził zanim wrzucisz na nie obciążenie chyba że stać na wymiany, albo regeneracje i tez wypadało by je schłodzić dobrze po pałowaniu bo innego chłodzenia jak olej to ono nie ma wyłączysz silnik i jest ****.

BurnOuT
22-05-06, 10:40
, ale jak masz turbo to wypadało by odczekać żeby ten olej się dobrze po nim rozprowadził zanim wrzucisz na nie obciążenie

No chyba w N/A , jak sam z reszta napisałeś robisz to samo, czekasz chwile i jeździsz spokojnie az do momentu osiągniecia dobrej temp. pracy. W autach turbo jest dokładnie to samo, nie widze problemu

pirus
22-05-06, 11:07
ale NA mozesz wylaczyc zaraz po palowaniu i nic sie nie dzieje, a turbo juz nie bardzo...

Tomo
22-05-06, 11:08
w zadnym nie mozesz wylaczyc odrazu po palowaniu...


w jednym poprostu jest mniej szkod...

nitro20
22-05-06, 12:30
Słuchajcie mój znajomy ma 200sx z 98 drugi ma r5gtt trzeci rovera 200 coupe turbo, dwóch z nich zawsze po włączeniu silnika czeka 5 minut aż się wsystko zagrzeje i 5 minut czeka zanim się turbina nie schłodzi, a jeden nie i traktuje auto jak NA, wszyscy mniej więcej w podobnym czasie robili regeneracje turbiny, zgadnijcie komu nie dawno turbina zaczeła puszczać olej ?? Wiem ze to nie reguła, ale nie powiesz mi że o turbo nie trzeba bardziej dbac niz o na, już nie bede wspominac o tym że przydało by się częsćiej ten olej wymieniac niz w na. Pozatym wyobraź sobie sytuacje wirnika, który robi kilka razy wiecej obrótów od obrotów silnika, wiruje sobie jest zagrzany i w pewnym momencie wyłączasz sobie silnik odcinając mu smarowanie plus chłodzenie, którym jest olej i to wszystko stoji, silnik na jest tak skonstruowany, przez inżynierów od danej marki że nawet jeśli po pałowaniu go wyłaczysz to (nie polecam), ale zazwyczaj straty są tak znikome że się stanie coś moze po kilkuset razach, a żeby zajechać turbine dużo nie trzeba. Z resztą po co produkują specjalny sprzęt, który ma podtrzymywać chłodzenie turbiną ??

Fawor
22-05-06, 13:36
nitro, ale kto tu napisał, ze nie trzeba dbac ( w sensie chłodzenia i rozgrzania ) o silniki turbo? :shock:
W ogole skończcie to OT, to jest temat budowie civa :wink:

Gdybym był na Twoim miejscy, markos, zrobiłbym podobnie jak mowi Lio:
-kupic 5gena, EG5 np zamknie sie pewnie w 8-9k, zalezy od rocznika ( BTW w ogole nie mowisz o jakiś konkretnych rocznikach, wiec mamy rozumiec, ze nie gra to zadnej roli? )
- komplet na swapa B16A2 okolo 6k, do tego troche robocizny
Powiedzmy, ze buda + swap zamknie sie w okolicach 16-18k zł. Pozostaje okolo 12 tysia na mody i moim zdaniem jest to juz przyzwoicie.
- srodek, czyli kubły + kiera + pasy itp -> 2k trzeba liczyc, zeby gadzety byly odpowiedniej jakosci
- zawias czyli: gwint - nowy około 4k, lub jakis kit Koni okolo 2k
- hebel - tutaj ceny podał lion
- zostają okolice 4tys wiec ja bym to rozdysponował na ładną a'la JDMową wieksza felge pod hamulce i dobre oponki.
Mysle, ze za te pieniądze byłby zbudowany całkiem przyjemny zapier*alacz ;) Nie uwzgledniałem tutaj modów silnika, bo jesli byłes zadowolny z 90KM w corsie to ze 160cioma w Hondzie będzie mega. Poza tym bedzie to silnik praktycznie bezawaryjny, a nie jak w przypadku T w D16 co chwila cos byłoby "nie halo". Jesli udałoby sie cos jeszcze urwać taniej to zrobiłbym porządną blacharke i Civic jak ta lala :D
pozdr!

kosiniak
22-05-06, 13:38
a mzoe h22a :D

Fawor
22-05-06, 13:56
Kosi, jak markos mowi, ze Corsa z C20xe przestaje efektywnie skręcać to 5gen z H22 juz w ogole :P W tej materii mu wierze, bo sie chłopak troche zna. ( post sponsorowany ;) )

Wielki
22-05-06, 16:33
ja na twoim miejscu poszukal bym ITRa jak juz pisalem na innym forum masz tam wszystko co ci potrzeba :idea: mysle tez ze nie warto kupowac auta od razu z mysla o swapie .... :roll: lepiej poszukac zdrowego vti i nie jebać sie z taka przekladka bo nie jest ona zawsze taka prosta i kolorowa jak inni uzytkownicy pisza (bez urazy prosze :P (juz nie mowiac ze koszta podobne a moga byc nawet wieksze ,do tego w swapie nieraz moze cos ci sie spieprzyc i po co potem nerwy ) :!: pozdr

LIO
22-05-06, 17:03
Wielki, swap z Dserii na B serie nie jest w zasadzie zadnym problemem (pomijam D13 gdzie jest wiecej rzeźby)



Kosi, jak markos mowi, ze Corsa z C20xe przestaje efektywnie skręcać to 5gen z H22 juz w ogole
mity nalezy wsadzic w buty

H22 jest nieznacznie ciezszy od B16 i jazda z tym silnikiem nie stwarza zadnych problemów. Mozna zastosowac rozlozenie masy, przekladajac akumulator do tylu i zakladajac lzejsza maske.



zawsze po włączeniu silnika czeka 5 minut aż się wsystko zagrzeje
no to wlasnie źle, bo rozgrzewanie silnika na wolnych obrotach nie jest wskazane. Zaleca sie od razu jazde w niskim zakresie obrotów.

Lord_ZED
22-05-06, 17:11
Siema. Mając kosztorys 30k jak ty. Miałem pare wizji:
Kupić prale H22 - Za duże auto dla mnie dość drogie w utrzymaniu.
Kupić CRX iTV - Do tej pory mysle że super auto. Ale ma wady wynikające z wieku. I części blacharskich bardzo mało trzeba szukać. Pozatym ruda wychodzi. Więc odpuściłem.
6G VTi - Jakoś nie przepadam za EK
Więc wybór padł na 5G koniecznie z b16a niekoniecznie VTi. Wyplułem za nie 14500 ale jak auto staneło na rolkach i golędzinach na warsztacie to powiedzieli że w tym aucie do wymiany widzą tylko przednie klocki. Gumki w zawiasie zrobione. Blacharka zrobiona. Swap zrobiony :D.
I jak się zagłębisz w temat to za 15k zł można naprawde z tym autem coś zrobić.
Jak chcesz szybko i bez boleśnie zrobić coś mocy to swapuj na b18c6 i masz po sprawie. Jedyny problem że znalezienie tego silnika może troche trwać. Zawias to jak wszyscy chcesz mega wypas to gwint. Chcesz dobrze to koni albo inny kit. Hamulce to juz kwestia czego wymagasz można kupić dobre tarcze i dobre klocki albo wpakować większe. Środek to już wg uznania.
Z 30k na 5G to nietrzeba mieć fantazji dziadku hehe.

Pati
22-05-06, 18:40
za 30k poszukałbym integry. albo S14.

emg
22-05-06, 20:34
kup 5g vti, albo swapuj na b16 (tu akurat swap jest najprostszy z możliwych jak się trafi silnik z obd1) lub b18 ( tu trochę więcej zachodu bo zmiana obd) a resztę kasy w n/a wpakuj, zawias, hamulce, skrzynię a jak kasy zostanie to wizualnie zrób i będzie *******alacz

nitro20
22-05-06, 21:46
zawsze po włączeniu silnika czeka 5 minut aż się wsystko zagrzeje


no to wlasnie źle, bo rozgrzewanie silnika na wolnych obrotach nie jest wskazane. Zaleca sie od razu jazde w niskim zakresie obrotów.

Ok Lio przekaże im, ale chyba minutke warto po rozruchu poczekać żeby się olej rozprowadził nie ważne czy turbo czy NA ??

Pati, ale jeśli on ma te 30 k to nawet jak mu sie uda s14 albo integre za te pieniądze w dobrym stanie znaleźć to mu nawet na opłaty nie starczy, fakt że chyba najlepsza baza do modów NA to integra i w zasadzie ma szybsze auto na starcie niż 5g po swapie z tym ze wg mnie to sporo wiecej niż 30k, może warto dołozyć ?? Pozatym jak integra to i nowsza niz 5g.

!markos
22-05-06, 23:16
w ogole nie mowisz o jakiś konkretnych rocznikach, wiec mamy rozumiec, ze nie gra to zadnej roli?nie do konca.. po prostu nie wiem jakie byly roznice.. to moj debiut w temacie hondy :lol:
ktorymi rocznikami warto sie w takim razie interesowac? byly jakies roznice konstrykcyjne? np zawias, czy cos z hamulcami? javo np mowi, ze 5gen ma duzo lepsze zawieszenie niz 6gen..


kubły + kiera + pasy itp 2k trzeba liczyc, zeby gadzety byly odpowiedniej jakosci szelki dopiero co kupilem nowe - 4pkt sparco, kierownice biore z corsy, tez sparco, to odpowiedniej jakosci gadzety 8) pozostaje kubel, ale tutaj moze pojde w strone sprawdzonego juz speed3 :wink:


Zawias to jak wszyscy chcesz mega wypas to gwintw corsie gwintu sie nie dorobilem (chociaz set spaxa zdal egzamin celujaco), ale honda bankowo bedzie go miala 8)


za 30k poszukałbym integry. albo S14pierwsze mi sie na maxa nie podoba (chociaz pewnie wrazenia zapewnia odpowiednie), drugie ma naped na niewlasciwa os :lol:

Pati
23-05-06, 00:24
w pierwszym wyglad nie ma az takiego znaczenia, a drugie ma naped jak najbardziej wlasciwy!

nitro20
23-05-06, 00:26
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=14812

Jak masz kase to się nawet nie zastanawiaj tylko łykaj, 12 tysi plus hania w dobrym stanie 5g z d16z6 za 10 i zostanie Ci 8 na zrobiebienie zawiasu, i paru innych pierdół, robocizne z przekłądki spokojnie pokryje sprzedaż d16z6 i masz auto które zamiata 190 koni na dzieńdobry. A reszte jak hamulce itp. ulepszysz z czasem jeśli z tych 8 nie wystarczy.

Lord_ZED
23-05-06, 01:03
Szkoda że obecnie nie posiadał pozostałych 15 k na mody bo bym ten łyknoł ten b18 jak nic. Nic tylko brać.
Pozatym integra za 30k zł strasznie słabo to widze chyba że nieźle wyruchana i to nie przez geji !!!! Chyba że za samo auto za granicą bez opłat i kosztów sprowadzenia to tak :).

nitro20
23-05-06, 01:27
Jak bym miał chajs to sam bym łyknął tego swapa:P

Wally
23-05-06, 09:03
Panowie, WOJTREK bedzie pewnie na dniach pozbywal sie swojego niebieskiego rumaka. Wiadomo jak o niego dbal, na remont silnika nie szczedzil, moze kupic to auto i modyfikowac podobnie jak on to zrobil. W koncu jego nowa maszynka EK4 bedzie brala ze starej tylko kompresorek i zostanie mu to stock'owe VTI 5gen z silnym i zdrowym b16... Pomysl markos o tym ;)

Skrobek
23-05-06, 10:03
5 gen + B18 z zawiecha wraz z piastami, hamulcami, kołami od ITR ;)

Adam R.
23-05-06, 18:28
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20 :twisted:

kosiniak
23-05-06, 18:55
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20
to fakt :)

nitro20
23-05-06, 19:38
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20
to fakt :)

I to było by najszybsze z tego co do tej pory wymienione ;)

Adam R.
23-05-06, 20:13
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20
to fakt :)

I to było by najszybsze z tego co do tej pory wymienione ;)max odelzony i seria K20 (seria k20 przy swapie to nie seria dolot i nie seria wydech i nie seria komp) to czas ok 13.5-8

Pati
23-05-06, 20:46
ale fura nie ma jezdzic prosto tylko skręcać.

LIO
23-05-06, 21:16
dokladnie, a do tego wazniejze jest odpowiednie zawieszenie, hamulce, przeniesienie napedu... itd
silnik swoja droga, ale slapsze vti odpowiednio zestojone mocno spusci lomot, K20 nieprzygotowanego na tor.

ja bym rozwazyl na szybkosci ogloszenie Skrobka z B18C6 z Integry za 12k pln i do tego jakis civic 5gen z 1.5 na pokladzie za 7k pln
Szpera w serii, dobre hamulce w serii. Ze swapem moznaby sie zamknac w 1k pln (tylko nie oddawac auta do firm tuningowych bo to niepotrzebne). Pozostaje 10k pln na zawias, kubly i inne gadzety.

Rikoo
23-05-06, 21:20
dokladnie, a do tego wazniejze jest odpowiednie zawieszenie, hamulce, przeniesienie napedu... itd
silnik swoja droga, ale slapsze vti odpowiednio zestojone mocno spusci lomot, K20 nieprzygotowanego na tor.

ja bym rozwazyl na szybkosci ogloszenie Skrobka z B18C6 z Integry za 12k pln i do tego jakis civic 5gen z 1.5 na pokladzie za 7k pln
Szpera w serii, dobre hamulce w serii. Ze swapem moznaby sie zamknac w 1k pln (tylko nie oddawac auta do firm tuningowych bo to niepotrzebne). Pozostaje 10k pln na zawias, kubly i inne gadzety.

popieram kolege sadze ze w 30 tys sie spokojnie zmiescisz

Skrobek
23-05-06, 21:56
dokladasz piasty i heble z itr'a i masz cool funny cara :D

Adam R.
23-05-06, 22:22
dokladnie, a do tego wazniejze jest odpowiednie zawieszenie, hamulce, przeniesienie napedu... itd
silnik swoja droga, ale slapsze vti odpowiednio zestojone mocno spusci lomot, K20 nieprzygotowanego na tor.

ja bym rozwazyl na szybkosci ogloszenie Skrobka z B18C6 z Integry za 12k pln i do tego jakis civic 5gen z 1.5 na pokladzie za 7k pln
Szpera w serii, dobre hamulce w serii. Ze swapem moznaby sie zamknac w 1k pln (tylko nie oddawac auta do firm tuningowych bo to niepotrzebne). Pozostaje 10k pln na zawias, kubly i inne gadzety.no nie wiem kolego, wystarczy bilstein B8 do crx`a za 1100pln bo po tyle sa nowe zestawy do kupienia w PL, i nie zapominaj ze CRX nawet ED9 czyli ten slabczy ma juz fabrycznie dwa stabiliatory i 4 tarcze hamulcowe a co dopiero dokladac stabilizatory i dobre heble do 5gen 1.5 :lol: koszty nie porownywalne, konwersja z bembnow na tarcze itp... :lol: w CRX`ie to juz jest w serii

!markos
23-05-06, 22:58
zaraz.. to mam kupic to b18c6, czy nie? bo wiecie.. civica jeszcze nie mam :lol:
problem polega na tym, ze mam na niego kase, tylko glupio tak kupowac cos jak jeszcze sie nie ma gdzie tego wlozyc... tak zupelnie serio mowie..

crx mi sie jakos nie podoba.. bo poza tym, ze lubie sobie poskrecac, to lubie tez poczuc sie przyjemnie jak wyjrze przez okno i spojrze na swoja fure.. a jakbym patrzyl na crxa, to bym sie strasznie meczyl :lol:


wystarczy bilstein B8 do crx`a
i co.. i zmiana amortyzatorow mialaby tak znacznie wplynac na prowadzenie sie przednionapedowego auta z przyciezkim silnikiem i tylem, ktory nic nie wazy..? jakos nie podejrzewam.. :roll:

Adam R.
23-05-06, 23:13
zaraz.. to mam kupic to b18c6, czy nie? bo wiecie.. civica jeszcze nie mam :lol:
problem polega na tym, ze mam na niego kase, tylko glupio tak kupowac cos jak jeszcze sie nie ma gdzie tego wlozyc... tak zupelnie serio mowie..

crx mi sie jakos nie podoba.. bo poza tym, ze lubie sobie poskrecac, to lubie tez poczuc sie przyjemnie jak wyjrze przez okno i spojrze na swoja fure.. a jakbym patrzyl na crxa, to bym sie strasznie meczyl :lol:


wystarczy bilstein B8 do crx`a
i co.. i zmiana amortyzatorow mialaby tak znacznie wplynac na prowadzenie sie przednionapedowego auta z przyciezkim silnikiem i tylem, ktory nic nie wazy..? jakos nie podejrzewam.. :roll:ja mam dokladnie odrotnie :wink:

[ Dodano: Wto 23 Maj, 2006 ]

zaraz.. to mam kupic to b18c6, czy nie? bo wiecie.. civica jeszcze nie mam :lol:
problem polega na tym, ze mam na niego kase, tylko glupio tak kupowac cos jak jeszcze sie nie ma gdzie tego wlozyc... tak zupelnie serio mowie..

crx mi sie jakos nie podoba.. bo poza tym, ze lubie sobie poskrecac, to lubie tez poczuc sie przyjemnie jak wyjrze przez okno i spojrze na swoja fure.. a jakbym patrzyl na crxa, to bym sie strasznie meczyl :lol:


wystarczy bilstein B8 do crx`a
i co.. i zmiana amortyzatorow mialaby tak znacznie wplynac na prowadzenie sie przednionapedowego auta z przyciezkim silnikiem i tylem, ktory nic nie wazy..? jakos nie podejrzewam.. :roll:a myszlisz ze K jest ciezsze od B18 :?:

[ Dodano: Wto 23 Maj, 2006 ]

zaraz.. to mam kupic to b18c6, czy nie? bo wiecie.. civica jeszcze nie mam :lol:
problem polega na tym, ze mam na niego kase, tylko glupio tak kupowac cos jak jeszcze sie nie ma gdzie tego wlozyc... tak zupelnie serio mowie..

crx mi sie jakos nie podoba.. bo poza tym, ze lubie sobie poskrecac, to lubie tez poczuc sie przyjemnie jak wyjrze przez okno i spojrze na swoja fure.. a jakbym patrzyl na crxa, to bym sie strasznie meczyl :lol:


wystarczy bilstein B8 do crx`a
i co.. i zmiana amortyzatorow mialaby tak znacznie wplynac na prowadzenie sie przednionapedowego auta z przyciezkim silnikiem i tylem, ktory nic nie wazy..? jakos nie podejrzewam.. :roll:zapomnialem dodac ze +kilka stowek na sprezynki

a znajdziesz jakies amorki klasy B8 do civica w cenie 1100pln :?:

!markos
23-05-06, 23:25
pewnie nie, ale chce gwint ;)
nie wiem jaka jest roznica wagowa pomiedzy b18 i k20, znam te nazwy od wczoraj :lol:

LIO
24-05-06, 14:45
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20

to sformułowanie nie okresla jaki CRX, której generacji, z jakim silnikiem
byly tez CRXy z silnikiem D15B6 i nie mam pewnosci czy mialy 4 tarcze i 2 stabilizatory

z góry zakladasz 1.6, wiec civic moze tez byc z 1.6 (D16Z6). Jego różnica w cenie nie jest znacznie wieksza od 1.5, a silnik latwo potem sprzedac i to za nie glupie pieniadze.
Tam juz masz to samo o czym wspominales w CRXie. Dalej idac, Ceerka ma krótszy rozstaw osi i gorzej sie prowadzi.


a poza tym CRX tak nie wyglada :/

[ Dodano: Sro Maj 24, 2006 2:47 pm ]

zaraz.. to mam kupic to b18c6, czy nie? bo wiecie.. civica jeszcze nie mam
problem polega na tym, ze mam na niego kase, tylko glupio tak kupowac cos jak jeszcze sie nie ma gdzie tego wlozyc... tak zupelnie serio mowie..

szczerze, to majac kase bym sie nie zastanawial
takie zestawy zdarzaja sie raz na jakis czas i najczesciej jak sie takiego szuka, to sie nie dostanie. A Skrobek jest spoko gosc, wiec od niego nie balbym sie nic kupowac.

Adam R.
24-05-06, 14:49
30k to w sam raz na np. CRX`a z K20

to sformułowanie nie okresla jaki CRX, której generacji, z jakim silnikiem
byly tez CRXy z silnikiem D15B6 i nie mam pewnosci czy mialy 4 tarcze i 2 stabilizatory

z góry zakladasz 1.6, wiec civic moze tez byc z 1.6 (D16Z6). Jego różnica w cenie nie jest znacznie wieksza od 1.5, a silnik latwo potem sprzedac i to za nie glupie pieniadze.
Tam juz masz to samo o czym wspominales w CRXie. Dalej idac, Ceerka ma krótszy rozstaw osi i gorzej sie prowadzi.


a poza tym CRX tak nie wyglada :/
:lol:

kosiniak
24-05-06, 15:21
chlopak bieri ten SWAP albo szukaj ITR, mi tez sie kiedys nie podobal :wink: teraz jest zupelnie inaczej :grin:

Pati
24-05-06, 17:05
poszperaj sobie w sieci za Top Setup EG6 - 5g ktore prawie wygralo American Touge. 30 kafli wystarczy na doobry start.

!markos
24-05-06, 20:48
Top Setup EG6 - 5g ktore prawie wygralo American Touge
a myslisz, ze skad ten pomysl na civica :mrgreen:

dobra.. pomysl z tym silnikiem z itr'a na maxa mi sie podoba, ale musze jeszcze pare opcji przemyslec.. w do tego smiesznie sie zlozylo, ze jest ziom, ktory chce kupic moja corse w calosci zde wszystkimi gratami, ktore w niej sa :D

LIO
24-05-06, 22:18
to lepiej rozmawiaj juz ze Skrobkiem i rezerwuj zestaw na swap, daj zadatek czy cos, bo sie moze okazac ze ucieknie sprzed nosa

Pati
24-05-06, 22:21
domyslam sie ze stad, ale poszperaj sobie za jego setupem.

pHiZzz
26-05-06, 14:31
pewnie nie, ale chce gwint ;)
nie wiem jaka jest roznica wagowa pomiedzy b18 i k20, znam te nazwy od wczoraj :lol:
wczoraj tego szukalem niestety bezskutecznie, ktos wie ?

!markos
06-06-06, 22:22
a wlasnie.. RDK podlinkowal z hajdparku, to troszke odgrzebie, bo kupilem juz integre od skrobka :D szukam teraz jakiegos odpowiedniego biorcy... bedzie tak jak napisal wczesniej skrobek, czyli 5gen i do tego caly naped z itr'a plus hamulce i piasty.. chce auto raczej bezawaryjne i jezdzace, ktore powstanie w miare szybko, wiec wszelkie pomysly na zaturbienie mi przeszly.. b18c6 powinno zapewnic civicowi odpowiednie osiagi do jazdy po bulki jak i objechania paru samochodow, ktorym wydaje sie, ze sa szybkie 8) bedzie tez skrecac... a w sumie wiecej mi do szczescia nie potrzeba :wink: dobry motor, dobry zawias, mocne hamulce i ladna buda :grin:

RDK
06-06-06, 23:05
a wlasnie.. RDK podlinkowal z hajdparku, to troszke odgrzebie, bo kupilem juz integre od skrobka n szukam teraz jakiegos odpowiedniego biorcy... bedzie tak jak napisal wczesniej skrobek, czyli 5gen i do tego caly naped z itr'a plus hamulce i piasty.. chce auto raczej bezawaryjne i jezdzace, ktore powstanie w miare szybko, wiec wszelkie pomysly na zaturbienie mi przeszly.. b18c6 powinno zapewnic civicowi odpowiednie osiagi do jazdy po bulki jak i objechania paru samochodow, ktorym wydaje sie, ze sa szybkie Cool bedzie tez skrecac... a w sumie wiecej mi do szczescia nie potrzeba Wink dobry motor, dobry zawias, mocne hamulce i ladna buda Very Happy
no jak wszystko pojdzie po mojej mysli to bedziesz mial sie z kim scignac :D :twisted:

Javo
07-06-06, 02:27
pewnie nie, ale chce gwint ;)
nie wiem jaka jest roznica wagowa pomiedzy b18 i k20, znam te nazwy od wczoraj :lol:
wczoraj tego szukalem niestety bezskutecznie, ktos wie ?

Podobno maja bardzo zblizona wage. Taki pisza w Import Tuner.

ARTX
08-06-06, 14:36
javo np mowi, ze 5gen ma duzo lepsze zawieszenie niz 6gen..
o ile sie nie myle to ma to samo zawieszenie :)


zmiana amortyzatorow mialaby tak znacznie wplynac na prowadzenie sie przednionapedowego auta z przyciezkim silnikiem i tylem, ktory nic nie wazy..? jakos nie podejrzewam..
tez nie podejrzewam :) ale K20 nie jest wcale taki ciezki - porownywalna waga do b18c6 - szkoda, ze nie mam takiej wagi w domu bo bym zwazyl K20 ;)


Markos rob czym predzej tego swapa bo juz nie moge sie doczekac porownania na torze mojego b16 vs b18 w lekkiej budzie :smile:
wpadaj na tor do Kielc lub spotkamy sie na ALT w Poznaniu 8)

powodzenia zią

Javo
08-06-06, 14:51
Nie mowilem ze 5g ma duzo lepsze od 6g tylko mowilem, ze 5gen ma chyba najlepsze zawieszenie z civicow. A ze ma takie samo jak 6gen to nie wiedzialem :wink: Never mind :wink:

przemir
08-06-06, 15:13
wg mnie slabym punktem 4gena/crxa jest belka z przodu o czym sie juz przekonalem na wlasnej skorze - ale mozna kupic juz taka belke jako element performance co nie zmienia faktu ze nie bez przyczyny Kivik wybral 5gena i ja rowniez wybral bym ta bude
gratsy markos

Wielki
08-06-06, 16:44
wg mnie slabym punktem 4gena/crxa jest belka z przodu o czym sie juz przekonalem na wlasnej skorze - ale mozna kupic juz taka belke jako element performance co nie zmienia faktu ze nie bez przyczyny Kivik wybral 5gena i ja rowniez wybral bym ta bude
sorry za OT przemir masz moze linka do takiej belki??

!markos
09-06-06, 00:42
javo np mowi, ze 5gen ma duzo lepsze zawieszenie niz 6gen.. o ile sie nie myle to ma to samo zawieszenie :)no dobra, niech bedzie, ze bardziej mi sie podoba, bo taka prawda :mrgreen:

kielce obowiazkowo, poznan zobaczymy... troche sie zejdzie zanim kupie baze :wink:

przemir
09-06-06, 14:46
sorki za OT Markos
w exc maja cos takiego [/url]http://www.full-race.com/catalog/product_info.php?cPath=334_199_502&products_id=77[/url]

Javo
09-06-06, 15:01
za ile?

Adam R.
11-06-06, 18:16
po weekendowym melanzu nagle dostalem olsnienia i polaczylem fakty, do tej pory kupienie itr`a i przelozenie wszytkiego do jajka wydawalo mi sie glupim pomyslem. Ale przegladajac dzial sprzedam wnioskuje: kupienie rozwalonego itr`a i przelozenie wszystkiego do nie rozwalonego jajka jest :one: i co z tego mamy :arrow: prawie caly itr w niebitej budzie (jajko) :D dobry pomysl !markos. to bedzie przyjemna robota bo prawie wszytko jest plug & play

RDK
13-06-06, 23:45
ale mowisz o swoich planach czy wsparłes duchowo markosa ? :P
bo z tego co wiem to miales troche inne plany :>

Adam R.
14-06-06, 05:15
ale mowisz o swoich planach czy wsparłes duchowo markosa ? :P
bo z tego co wiem to miales troche inne plany :>oczywiscie ze markosa, przeciez ja tam nic nie robie :wink:

RDK
14-06-06, 09:15
no tak tak, chodzilo mi o plany osobisto - zyciowe :wink:

Fawor
14-06-06, 20:28
markos, zdradzisz zamysł na setup auta? B18 juz jest, kubły tez, ES bedzie, co dalej? Szukasz juz jakiegos jajka?

mellucci
15-06-06, 17:46
skoro ja miałbym 30tys to KUPIŁ BYM ODRAZU GOTOWEGO CIVICA 95 z tuningem i car audio a za reszte leje wache :D

kosiniak
15-06-06, 17:57
skoro ja miałbym 30tys to KUPIŁ BYM ODRAZU GOTOWEGO CIVICA 95 z tuningem i car audio a za reszte leje wache
skoro bys mial, zrobilbys na 100%

Fawor
15-06-06, 20:02
skoro ja miałbym 30tys to KUPIŁ BYM ODRAZU GOTOWEGO CIVICA 95 z tuningem i car audio a za reszte leje wache
wyraże podejżewam opinie ogółu po przeczytaniu Twojego posta, pod dyktando jednego z testów wiedzy ogólnej: **** mnie to boli...

mighty
15-06-06, 20:12
skoro ja miałbym 30tys to KUPIŁ BYM ODRAZU GOTOWEGO CIVICA 95 z tuningem i car audio a za reszte leje wache
rzeczywiscie, *****ista inwestycja... :roll:

Pati
15-06-06, 21:20
no dobra dziewczyny - do rzeczy...

RDK
15-06-06, 21:49
CIVICA 95 z tuningem
jakiego civica i z jakim tuningiem :| ?
poza tym co za sztuka kupic zrobione auto :?

mellucci
15-06-06, 23:42
sztuka taka iz szkoda czasu a wyglad to rzecz gustu !! jaki chce taki zakupi :]

Adam R.
16-06-06, 07:51
sztuka taka iz szkoda czasu a wyglad to rzecz gustu !! jaki chce taki zakupi :]a moze od razu lepiej kupic poloneza :?:

!markos
16-06-06, 14:31
halo, porzadek prosze mi tu utrzymywac :D

a co do konkretow to setup bedzie wygladal mniej wiecej tak:
- buda - siakies zdrowe eg, w weekend moze skocze cos obejrzec, bo "chce kupic honde" milczy :sad:
- kubly z integry, 4pkt czarne szelki sparco, nie wiem jeszcze co z kierownica
- silnik/skrzynia/komp b18c6 (seria, pewnie przez czas dluzszy)
- hamulce - co sie da z integry
- wydech - czesciowo z integry, koncowy tlumik na pewno
- gwint - d2racing (juz zamowiony)
- komplet rozporek - co podejdzie z integry, co nie, dokupie
- poliuretan jak sie juz dziewczyny dogadaja w zakupach grupowych :P
- tylne poprzeczne wachacze w czerwieni, nie mam jeszcze typow :mrgreen:
- kola - na poczatek i na zimowki szukam seryjnych 15" z itr'a, na lato docelowo bedzie cos ladnego bialego w 16 calach (prorace2, albo siakas rota)
- z wierzchu seria + plastiki w kolor i najchetniej lotka a'la spoon i jakas zgrabna nie za duza dokladka zderzaka, calosc w blekicie, bieli, albo w graficie (w kolejnosci preferencji)

na pewno chce z czasem dokupic teflonowe przewody hamulcowe i.. i to na razie tyle, wiecej grubych pomyslow nie mam, a drobiazgi sa mniej istotne :wink:

ps.
zakup civica "z tuningiem" to niefajna sprawa :lol:

pirus
16-06-06, 14:37
a kola z tej integry sie nie nadaja?

Octane
16-06-06, 14:38
a gwint zamowiles do civica czy do integry bo tylne mocowania do wahacza sa zupelnie inne?

Adam R.
16-06-06, 14:40
a gwint zamowiles do civica czy do integry bo tylne mocowania do wahacza sa zupelnie inne?wystarczy przelozyc wahacze z ITR

!markos
16-06-06, 14:53
a kola z tej integry sie nie nadaja?17" sa na moje oko nieco za duze do civica :lol: poza tym jedna jest polamana..

a gwint zamowiles do civica czy do integry bo tylne mocowania do wahacza sa zupelnie inne?gwint zamowilem do civica

wystarczy przelozyc wahacze z ITRjak mowilem juz gdzies indziej jeden jest zdaje sie zlamany... musze to dokladniej zbadac. *****iscie nisko ta integra siedzi, prawie lezy na glebie, ciezko w ogole pod nia zajrzec..

jesli cos nie pojdzie po mojej mysli, to bede sie martwil. na razie w kwestii przekladki hamulcow tez niewiele udalo mi sie dowiedziec, takze porzezbimy i mam nadzieje, ze cos rozsadnego z tego wyjdzie.

Octane
16-06-06, 21:26
jezeli zamowiles gwint do civica to wahacze musisz miec od civica tych od integry nie wykorzystasz

kivik
17-06-06, 12:40
halo, porzadek prosze mi tu utrzymywac :D

a co do konkretow to setup bedzie wygladal mniej wiecej tak:
....
- tylne poprzeczne wachacze w czerwieni, nie mam jeszcze typow :mrgreen:
....


To lepiej ta kase na przewody hamulcowe przeznacz.

Pomysl o wieszej chlodnicy rowniez....

!markos
17-06-06, 21:03
chlodnica bedzie z itr, a wachacze to na sam koniec jak juz cala reszta bedzie banglac :wink: