Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : SWAP na H22A2



ejzon
29-09-09, 10:04
Razem z kumplem chcemy swapować jego civic (EG8) -a na H22A2 z preludy (anglika) która stoi i czeka już na podwórku :P

Ale za nim się za to zabierzemy mam kilka istotnych pytań... poszperałem trochę na forum i wiem że na pewno będą potrzebne łapy pod H22 do EG, półośki i przeguby. Pytanie co jeszcze ??? i czy np nie darady, skoro mamy do dyspozycji całą prelude .. czy nie darady przełożyć całej przedniej zawiechy do civic-a a co za tym idzie przeguby i półośki zostawić od preludy ??

w sumie czytam i czytam i już wiem coraz więcej powoli znajduje odpowiedzi na wszystkie pytania ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na temat przełożenia całej przedniej zawiechy aby nie kupywać dodatkowo półośiek ... więc jak darade ?

kuba_guzik110
29-09-09, 11:09
Napisz do Piotrek. i sane z łomży ich kolega włożył h22 do ej1 oni mają z tym już jakieś doświadczenie więc pewnie pomogą :)

sane
29-09-09, 11:50
Jeśli chcesz kombinować z zawieszeniem od Pralki, to polecam ten temat i uderzać do tej osoby z pytaniami:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=15721

Tompro
29-09-09, 11:52
Niezależnie które dasz zwrotnice czyli Civic czy Prelude to półosie i tak trzeba skrócić. Więc w sumie jest to ta sama robota, koszt mniejszy bo możesz wykorzystać stare przeguby. Jak robicie swap bez klimy to jest to w miare prosty swap. Zakładanie z tym klimy w 5 gen. to jest masakra, ale ja u siebie już prawie kończe przeróbki klimy :)

ejzon
29-09-09, 12:15
swap będzie bez klimy więc ten problem odpada... ok dzięki za podpowiedzi jeszcze pytanko co do wiązki silnikowej i kabinowej H22A2 jest na OBD1 ale wiązka jest od angola i nie wiem czy opłaca się przerabiać ... czy nie lepiej będzie zdobyć gdzieś wiązke od Z6 albo B7 tylko czy takowa podejdzie do H serii ?

Tompro
29-09-09, 12:25
Ja przerobiłem moją od B7, w planie było wrzucenie tej z anglika, ale mniej przeróbek jest z europejską Z6/B7. Ja robie odrazu na kompie P30 więc część rzeczy była mi zbędna z elektroniki przy silniku. Jeżeli byście dawali kompa P13 to wtedy jest troche więcej kabelków do dołożenia. U mnie wyszły raptem 4. 2 od VTEC'a, 1 od knock sensora, 1 od ciśnienia wspomagania. Tak naprawde te dwa ostatnie są mi zbędne ale były to podłączyłem ;)

A i uważajcie na knock sensor (o ile w tym silniku jest - to jest na środku zaraz pod kolektorem ssącym - 1 przewodowa wtyczka), jest go bardzo łatwo rozwalić. Ja swój załatwiłem, ale znalazłem inny i go wrzuce jak tylko przyjdzie przesyłka.

Trzeba przedłużyć też kable do alternatora (gruby daje się z Prelude), lambdy, zmienić końcówke od ciśnienia oleju, podmienić i przedłużyć kable do wtrysków i dorzucić resistor box.

ejzon
29-09-09, 12:30
ok dzięki WIELKI w przyszłym tgodniu ruszamy z tym koksem więc pwnie jeszcze kilka niewiadomych się pojawi :) wydaje mi się że podstawy jak narazie mamy ogarnięte :)

grodzio
30-09-09, 08:04
jesli bedziecie dlubaz c poloskami to jedna na dlugosc bedzie dobra ,druga jak cos zamowcie w firmie motomax , ja u siebie zajezdizlem z 3sztuki walka polosi wlasnie z powodu skracania, az znudzilo mi sie wymieninie i zamowilem w wyzej wymienionej firmie i jest oka.