Zobacz pełną wersję : Nowe sprzeglo juz do wymiany
Wymienilem sprzeglo na nowe jakies 3 miechy temu, dokladnie tarcza NKK + docisk EXEDY i nagle po 1.5 miecha sprzeglo sie slizgnelo od 4tys rpm i sie zjechalo, ogolnie to mozna pojezdzic troche na poczatku pozniej juz nie ma mowy o jakim kolwiek startowaniu spod swiatel, powiedzcie mi co moze byc przyczyna, teraz jeszcze dochodzi dziwny szum lozysk przy biegu jalowym, z tego co widze pare tematow nizej to skrzynia, tez idzie do wymiany, bo zgrzyta przy odcince dwojka, ale czemu nowe sprzeglo tak szybko poszlo sie je...
teraz jest problem bo w sklepie nie wymienia, a mechanik mi wmawia ze to nie ich wina i ze pewno przyjaralem
siemens_15
29-09-09, 00:20
ktoś spartolił sprawę przy wymianie, bo exedy się nie kończy w 3 miesiące nawet przy ostrym jego eksploatowaniu
albo założył mu inne sprzęgłe zamiast exedy
A co można spieprzyć przy zakładaniu? Śmierdzi oszustwem...
ślizgnięcie jets spowodowane:
1. Pęknięciem słoneczka
2. Bardzo mocnym zużycie okładzin ciernych tarczy
pytanie czy dociski exedy mogą współpracować z innymi dociskami??
jezeli piszesz, że pojawił sie szum ze skrzyni, tzn że auta nie oszczędzałeś i pewnie tarcza się nie lekko spaliła.
i dlatego sam wymieniłem sobie sprzęgiełko w moim cifie.
Wiem co mam, wiem jak założone.
pytanie czy dociski exedy mogą współpracować z innymi dociskami??
chyba z innymi tarczami? :)
dlaczego nie
ja mam u siebie docisk exedy i tarczę NKK i wszystko dobrze śmiga
albo założył mu inne sprzęgłe zamiast exedy
pewnie taka opcja też istnieje
Nie pozostaje Tobie nic innego jak zdjąć skrzynie i sprawdzić co tam za zonk siedzi i jakie graty masz włożone
pozdr
skolopendra
29-09-09, 12:55
e tarcza NKK
może trafiłeś na podróbę tarczy ?
Uzytkuje tarcze i docisk exedy od roku dosc intensywnie i nie mam takich objawow jak piszesz.
dlatego tez sam jestem zaskoczony, nie pozostaje nic innego jak zdjac skrzynie i zobaczyc co tam siedzi, bo jak pojechalem do nich i powiedzialem ze bede reklamowal i nie wiem kto jeszcze za to odpowie to mowili mi pewno przypaliles sprzeglo i to dlatego, bo nie mam co robic tylko wymieniac sprzeglo co 3 miechy
Arturvf500
02-10-09, 11:08
Wymienilem sprzeglo na nowe jakies 3 miechy temu, dokladnie tarcza NKK + docisk EXEDY i nagle po 1.5 miecha sprzeglo sie slizgnelo od 4tys rpm i sie zjechalo
jak tarcza jeszcze cala to zamach musi;) - wystarczylo jak japonce kazali zajrzec do manuala i sprawdzic czy nie ma stozka;)
pozdrawiam
Artur
Moze byc taka opcja ze to wina tego ramienia od wysprzeglika umnie bylo zabardzo podciagniete i jak sie silnik nagrzal to sie tak slizgalo ze trzeba bylo w masce PG jezdzic:D
jak tarcza jeszcze cala to zamach musi;) - wystarczylo jak japonce kazali zajrzec do manuala i sprawdzic czy nie ma stozka;)
pozdrawiam
Artur
chyba jestem zmeczony bo nic nie rozumiem :D
jak tarcza jeszcze cala to zamach musi - wystarczylo jak japonce kazali zajrzec do manuala i sprawdzic czy nie ma stozka
pozdrawiam
Artur
chyba jestem zmeczony bo nic nie rozumiem
Nie jesteś sam bo ja też nie wiem o co kaman :)
Branie sprzęgła można regulować przy pedale - mnie kiedyś denerwowało, że zasprzęglało dopiero jak puściłem całkowicie pedał - dało się trochę poprawić (wkręcić głębiej bolec wysprzęglika).
Może trzeba też odpowietrzyć albo zapodać zestaw naprawczy wysprzęglika jak cieknie ...
Arturvf500
04-10-09, 00:59
chyba jestem zmeczony bo nic nie rozumiem :D
zamach moze byc nierownomiernie zuzyty - wtedy po zmienia tarczy nowa sie zle uklada i po jakims czasie zaczyna sie slizgac; wrzuc na tokarke - troche mozna zdjac, byle bez przesady;)
Nie jesteś sam bo ja też nie wiem o co kaman :)
a ja nie kumam co wniosles do tematu
pozdrawiam
Artur
a ja nie kumam co wniosles do tematu
wnoszę tyle, że musi zdjąć skrzynię bo wróżenie z fusów nic tutaj nie pomoże.
może jeszcze sprawdzić czy gdy występują te objawy to łapa od wysprzęglika jest luźna po puszczeniu sprzęgła czy nie występuje gdzieś zacięcie i nie blokuje sprzęgła w połowie nie włączonego go do końca / chociaż nigdy się z tym nie spotkałem/.
Za mało płynu w ukadzie / nieszczelkość pompy/ skutkowało by tym, że nie można włączyć biegu a nie odwrotnie
pozdr
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.