Zobacz pełną wersję : wywala plyn spod korka chlodnicy
na rozgrzanym silniku wywala mi płyn spod korka chłodnicy... co to może być ?? brak szczelności korka jak mi sugerowano ??
-przypominam ze odkąd gdy mam auto nie było problemu z temperatura czyli silnik się nie przegrzał
-po nagrzaniu auta na otwartym korku widać jak płyn tak jakby się "gotował" czyli pojawiają się bąble
-po dłuższej jeździe nadmiar zamiast trafiać do wyrównawczego wywala korkiem bo w wyrównawczym go nie przybywa
na rozgrzanym silniku wywala mi plyn spod korka chlodnicy... co to moze byc ?? brak szczelnosci korka jak mi sugerowano ??
-przypominam ze odkad gdy mam auto nie bylo problemu z temperatura czyli silnik sie nie przegrzal
-po nagrzaniu auta na otwartym korku widac jak plyn tak jakby sie "gotowal" czyli pojawiaja sie bąble
-po dluzszej jezdzie nadmiar zamiast trafiac do wyrownawczego wywala korkiem bo w wyrownawczym go nie przybywa
Odkręcałeś korek na rozgrzanym silniku?:eek: Jesteś odważny :D
BTW-na chłopski rozum, skoro nie trafia do wyrównawczego, to może gdzieś jest jakiś zator na drodze do zbiorniczka? ;)
nie otwierałem gdy silnik był nagrzany tylko odkręcilłem korek i dopiero wtedy rozgrzałem auto..natomiast wężyk przedmuchiwałem i jest ok. To chyba brak szczelności korka. Jak myślicie ??
nie na nagrzanym tylko odkrecilem i nagrzalem... wezyk dmuchalem i huhalem i jest ok. to chyba brak szczelnosci korka. Jak myslicie ?? czy to cos gorszego moze byc ??
napisz po polsku to moze ktos pomoze
skolopendra
25-09-09, 20:33
wymień korek
tak jutro jadę po korek ale czy warto kupować zamiennik za 30 zł ? i czy z tym "gotowaniem" to normalne ??
moze termostat sie nie otwiera:confused:
gdyby termostat się nie otwierał to chyba by się kiedyś zagotowała a to nigdy nie miało miejsca...
kupiłem dzisiaj korek wymieniłem i narazie jest okey...
a takie pytanko ile powinno być płynu w chłodnicy ??
ponieważ mechanik upuścił go dość sporo bo uznał że może być go trochę za dużo... jednak zauważyłem że pobrała wszystko z wyrównawczego (a było między mian a max) dlatego nie jestem jeszcze pewien czy to wina korka bo porostu wynika z tego że w chłodnicy było za mało płynu i nie wywierała na korku takiego ciśnienia
skolopendra
26-09-09, 19:05
a takie pytanko ile powinno być płynu w chłodnicy ??
ponieważ mechanik upuścił go dość sporo bo uznał że może być go trochę za dużo..
zmień mechanika !
2 w chłodnicy na max, w zbiorniczku w zakresie poziomów
przyznaje Ci rację...
a czy to normalne ,że gdy otworzę korek od chłodnicy i rozgrzeje auto porządnie płyn zaczyna się tak jakby gotować ?
miałem te same objawy ale już się uporałem. korek może i masz nie szczelny ale przede wszystkim to układ jest zapowietrzony. odkręć korek, zapal hanie i poczekaj (dodając co chwile troche gazu) az przestanie bomblować. może to zająć sporo czasu, ja czekałem jakieś 15 -20minut aż się uspokoiło. i pamiętaj żeby przód auta stał trochę wyżej,bo inaczej to nic nie zdziałasz.
.
zapowietrzony masz układ
dokładnie zapowietrzony układ teraz dolej tak żeby w chłodnicy był max a w zbiorniczku na zakresie pomiarowym i odpowietrz dobrze, potem przez 1-2 dni kontroluj tylko czy ok
Francuz85 a nie odpowietrza sie przez odpowietrznik ??
tzn. tą śrubkę co się odkręca
różne wersje słyszałem/czytałem według mnie najlepiej tak jak w manualu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.