PDA

Zobacz pełną wersję : Tarcze zegarów



ForestG
25-09-09, 14:56
Witam szukałem jeśli byłem ślepy to mnie odeślijcie ale czy jest możliwość zdjecia samych tarcz zegarów i wymienienia ich samych płaskich tarcz? Bo jestem sierota i jak ostatnio rozkręcałem zegary celem wymiany poświetlenia to nie sprawdziłem. Znam kogoś kto może mi zrobić eleganckie białe tarcze ale nie wim czy same tarcze można wymieniać bo indiglo to zakłada się na oryginały. A jak ja założe zamienniki to oryginał mi nie dopuści światła. Dzięki za wszelką pomoc!!!

czara
25-09-09, 16:20
żeby zdjąć tarcze musisz ściągać wskazówki a tego nie radze robić....

ForestG
25-09-09, 16:58
No ale jakoś musi się to dać zrobić. Kto wie gdzie moge dostac tanie uszkodzone zegary żeby poćwiczyć?

Son - Goku
26-09-09, 00:45
giełda??

ForestG
28-09-09, 01:13
No dobrze zegary do poćwiczenia niedługo będą. A jak to jest dokładniej z tym zdejmowaniem wskazówek... co dalej jakieś porady?

czara
28-09-09, 08:21
ze zdejmowaniem nie ma problemu gorzej z zakładaniem i późniejszym ich funkcjonowaniem ja kiedyś zdjąłem (przy pomocy widelca schodzą najlepiej) i założyłem bez problemu ale licznik już nie pokazywał dobrze ....

ForestG
28-09-09, 12:13
Jedyny problem jaki zauważyleś to przekłamania w liczniku? Jak rozumiem problem zaistniał na każdej tarczy?

loyek5
28-09-09, 12:40
Cześć. Nie wiem jak to jest w naszych Haniach ale bawiliśmy się z kolegą w Accordzie 98' ze zdejmowaniem zegarów. Chciał sobie założyć indiglo i sprawa tam jest bardziej złorzona bo trzeba było ściągnąć wskazówki. O ile za pomocą widelca zeszły bez problemów, i zostały założone z powrotem bez szwanku to jak się później okazało trzeba było rozbierać je od nowa by poustawiać wskazówki. Każda z nich źle wskazywała. Zabawa polegała na tym, że podczas jazdy ustawialiśmy prędkościomierz na gps-ie. :) Było to trochę niebezpieczne. Nie znaleźliśmy niestety żadnych informacji jak je ustawić innym sposobem. (obrotomierz można było ustawić na postoju a wskazówki od temp.na chybił trafił na oko jak zapamiętał kolega a stanu baku wg rezerwy. :) Także nie radzę się bawić jeśli nie wiesz na czym stoisz.
tak czy siak, powodzenia!!
pozdro!

Marcin_G
28-09-09, 22:57
Nie wiem jak z prędkościomierzem i obrotomierzem, ale od temperatury i paliwa można ustawić bez pamiętania jaka temperatura i ile paliwa w baku. Obie te wskazówki można dość swobodnie przesuwać góra-dół, ale przesuwając na dół*trafia się w końcu na opór. Robiąc to delikatnie wyraźnie jest czuć że nagle jakby już się dalej nie dało przesuwać. I w tym miejscu należy zostawić wskazówkę. To jest pozycja zero dla temperatury jak i dla paliwa. Po podłączeniu w samochodzie wszystko się*samo poustawia tak jak należy.
Długo u siebie walczyłem ze wskazówką od paliwa. To jeździłem do rezerwy i ustawiałem, to znowuż tankowałem do pełna i ustawiałem. Za każdym razem były jakieś błędy, albo przy następnym tankowaniu nie podnosiła się tak jak wcześniej, innym razem nie chciała opadać. W końcu usiadłem, pomyślałem i wymyśliłem to co opisałem powyżej. U mnie się sprawdziło :)

ForestG
28-09-09, 23:29
No chłopaki śliczne dzięki. To ja jakoś sobie oznacze mazakiem miejsca na czopie i wskazówce. Może tak się uda:) przećwicze na zegarach z anglika jak mi się uda za pierwszym razem to od razu je włoże:)

czara
29-09-09, 07:41
Jedyny problem jaki zauważyleś to przekłamania w liczniku? Jak rozumiem problem zaistniał na każdej tarczy?

powiem Ci ze to nawet nie było przekłamanie ale liczniki zwariowały na jałowym rozgrzanym silniku gdzie powinno byc 800 ja miałem 2200 jak depnąłem to dojechał do 4000 i dalej nic a najlepsze jest to ze normalnie opadał do zera po wylaczeniu silnika, co do temp. i paliwa kolega wyżej ma racje zjechać na sam dol a same się ustawia ale prędkościomierza i obrotomierza to ja sie juz nie dotykam

loyek5
29-09-09, 09:30
powiem Ci ze to nawet nie było przekłamanie ale liczniki zwariowały na jałowym rozgrzanym silniku gdzie powinno byc 800 ja miałem 2200 jak depnąłem to dojechał do 4000 i dalej nic a najlepsze jest to ze normalnie opadał do zera po wylaczeniu silnika, co do temp. i paliwa kolega wyżej ma racje zjechać na sam dol a same się ustawia ale prędkościomierza i obrotomierza to ja sie juz nie dotykam

OT właśnie to samo miało miejsce w Accordzie.
:)