Zobacz pełną wersję : Odcięcie zapłonu guzikiem (zabezpieczenie) jest wykonalne?
Chcę kupić samochód, skoro piszę na tym forum to wiadomo jaki ;)
Teraz mam starą Micrę `91. Zamontowałem sobie tam odcięcie zapłonu przez schowany przełącznik. Chyba najlepsze zabezpieczenie antywłamaniowe do starego typu samochodu.
I tu nasuwa się moje pytanie - czy w civicu `96 - `97, dałoby się zamontować coś takiego?
Wiadomo, że w takiej Mikrze nie ma prawie wcale elektryki, wystarczy kilka przewodów aby uruchomić silnik... W nowszym typie samochodu, więcej elektryki itp itd. więc nie wiem czy to jest wykonalne (nie jestem mechanikiem ani elektrykiem).
Boję się złodziei... I tu kolejne moje pytanie, jakie jest zainteresowanie złodziei Hondami Civic 6 gen?
skolopendra
21-09-09, 18:44
jakie jest zainteresowanie złodziei Hondami Civic 6 gen?
żadne
, dałoby się zamontować coś takiego?
bez problemu
Zrobic pewnie ze idzie sam mam taki home made u siebie tylko czy to jest dobre zabezpieczenie ? Wiadomo zawsze o 3 sekundy wiecej czasu dla zlodzieja :) ale ja w czasie jazdy mialem juz problemy ze auto zaczelo glupiec. Okazalo sie ze przelacznik sie rozwalil i zwarcie sie zrobilo . Ale mam je nadal ofc :)
Bo ja wiem czy takie trzy sekundy, jak ukryje się coś takiego np. w siedzeniu lub pod tapicerką drzwi? Taki malusieński guziczek ;) U kumpla w golfie bardzo długo szukałem gdzie to cholerstwo schował, a nigdy nie zauważyłem że przed odpaleniem wozu włączał radio przy okazji naciskając na "zaślepkę". No nigdy bym się chyba nie domyślił że zamontował to pod zaślepką :D
No chyba że maskę zamierzają otwierać i w elektryce grzebać, to już co innego ;P
Niezmiernie cieszy mnie post skolopendra - że nie kradną tych wozów ;) U dziewczyny spuścili paliwo z 19 letniego samochodu stojącego na podwórku i radio zabrali, nikt się nawet nie skapnął... Ktoś ma może jeszcze jakieś wiadomości nt. złodziejstwa wśród tych wozów?