Zobacz pełną wersję : jaki model???
danieleszczak
19-09-09, 19:23
Jak zły dział to z góry przeprzaszam.
Szykuje sie do zmiany Vgen na VIgen z myślą o zrobieniu ok 300KM. Wiem że to wydatek dlatego che to rozłożyć na 2 etapy:
1. zakucie, dolot, wydech
2. turbo i reszta
Teraz moje pytanie: czy szukac VTI w zdrowej budzie czy kupić wersje 1,4 z elektryką i bawić się w SWAPa?
Obawiam się, że znaleźć jednocześnie zdrową budę i zdrowy silnik to będziesz musiał długo szukać i podpytywać właścicieli takowych na forum, czy nie sprzedadzą swoich. Chyba lepiej jednak zdrową budę w opcji takiej, jakiej chcesz, a potem szukaj silnika.
pozatym jak chcesz 300 koni to raczej ta kolejnosc budowy silnika nie ma racji bytu bo :
- tloki musisz kupic odprezajace - na samych takich tlokach nie pojedzisz
- wydech dasz przelot na 1 tlumiku 3 " to Ci wyrwie mozg z kregoslupek od halasu przy N/A
- ze starego dolotu pod turbo zostanie Ci ewentualnie stozek (jak kupisz duzo na wyrost).
Kup EJ9 bude w dobrym stanie z takim wyposazeniem jak chcesz (lekko to zwykle 1.4, pelna elektryka to szukaj EK3 z 1,5)
Potem swap na b16/b18 lub jaki tam silnik chcesz i na koniec KOMPLEKSOWE uturbianie jezeli chcesz osiagnac taka moc.
danieleszczak
19-09-09, 19:56
jeden problem juz z glowy czyli bedzie pelna elektryka w zdrowej budzie a potem silnik i teraz kolejne pytanie:
jaki bedzie najlepszy silnik zeby wlozyc turbo i osiagnac 300-350KM? W PROMOTORze krzycza sobie za przerobke b18 (blok zakuty podz 400KM, kompleksowa glowica z walkami, turbo, uszczelki, sruby i reszta ) ok 20k.
Tieesto miał b18c zakuty na ponad 200 koni, to już dobry początek.
danieleszczak
19-09-09, 21:25
jak juz robic ot od podstaw chcialbym sam bo wtedy wiem co mam i jak dbam.
a odnosnie silnika to moze inne modele sa lepsze pod te 300KM bo az tak dobrze w tym jeszcze nie siedze :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.