Zobacz pełną wersję : swap hebli
Witam, sprawa polega na poprawieniu układu hamulcowego w moim MB2 D14A8. Jak wiadomo z przodu sa małe tarcze a z tylu bębny. Czy istnieje możliwość polepszenia hebli np większe tarcze z przodu i jakiekolwiek tarcze z tylu? Dodam ze nie chodzi mi o swap z 1,8 vti bo aż tyle kasy to ja nie posiadam i raczej nie wrzucę w auto B18. W planach mam swap na jakieś 1,5 (D15Z8) może 1,6 (D16Y2 albo D16Y8) jak sie uda wiec zacznę do hamulców. Czy w ogolę jest taka możliwość czy wchodzi w grę tylko swap z 1,8? i czy istnieje takie rozwiązanie żeby nie zmieniać rozstawu śrub i polowy zawieszenia? Moze z tych aut pasuj heble plug&play? może z jakiegoś 3D?
milion tematow bylo o tym wiec poszukaj troche
poza tym z przodu masz 262mm wentylowane i jedyne co bylo wieksze to vti a na tyl wrzuc tarcze od 1,6 i po sprawie
temat do zamkniecia :d
może i było cos tam znalazłem ale większość jest niestety swap na heble z 1.8. poza tym na tył same tarcze nie wystarcza trzeba dokupić chyba jeszcze parę elementów nie uważasz...? :D jakieś zaciski, przewody nie wiem dokładnie co, wiec pytam, jak sprawa wygląda z ręcznym itd no i czy naprawdę zmiana bębnów na tarcze cos to daje czy jest to tylko mod wizualny?
raczej stawiam na mod wizulany bo efektywnosci nie poprawi znacznie bo przeciez wiecej i tak zalezy od przodu, Szymon Septic sprzedaje kompletne swap na tyl od wersji 1,6 z rozstawem srub 100 mm , niektorzy pisza ze wystarczy przelozyc same heble a inni ze trza przekladac jeszcze pompe kolektor itp, jak nie przeloze to sam to nie bede mial pewnosci ....
dzięki crash tak tez właśnie myślałem z reszta wczoraj popytałem sie chłopaków którzy sie bawią w takie rzeczy i powiedzieli to samo jeśli nie będzie naprawdę dużego silnika to nie ma co ruszać tyłu bo oprócz wizualnego efektu nie będzie praktycznie różnicy. Podobno lepszy efekt dadzą przewody w metalowym oplocie i regularna wymiana płynu hamulcowego.
nie wiem jak jest z przwodami i nei wiem jaki wplyw moga miec na hamowanie ale plyn wymienilem od razu jak mi sie zagotowal kiedys na spalonych klockach ktore sie skonczyly, a poza tym przypominal bloto a nie plyn.... teraz wyminilem tarcze i klocki o odczulem meeega roznice, samochod zachowuje sie zupelnie inaczej, lekko smyrgasz pedal a fura staje w miejscu, przy okazji skokczylo sie bicie przy hamowaniu. Mam zestaw tarcz brembo i klockow ATE, podobno te klocki sie szybko koncza ale to nic :) za to hamowanie moge wydac raz na 20k ok 100 zl na klocki :)
a tyl zobacze, moze rusze, moze nie ale to tylko dla wygladu :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.