Zobacz pełną wersję : Swap na silnik B18C
Witam. Okazyjnie moge kupic silnik B18C tylko, ze potrzebuje kilku maszych rad. Pokrywa nie jest czerwona tylko czarna oryginalnie wiec stawiam, ze jest to 180 konna wersja. Jak mowie zle to mnie poprawiac i pisac wszystko co wiecie. Ogolnie przjrzalem google wiec tutaj mam kilka pytan. Czy to jest zeszperowana skrzynia. Oznacznie S80 i na skrzyni bylo napisane V4D. Prosze o jakies komentarze za i przeciw tego silnika. Pozdrawiam i dolaczam kilka fotek.
http://images48.fotosik.pl/198/6cc6af43fac699a7m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6cc6af43fac699a7)
http://images49.fotosik.pl/198/f722c8ff9ea40eafm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f722c8ff9ea40eaf)
http://images44.fotosik.pl/198/d7353d5f6a97c97fm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d7353d5f6a97c97f)
http://images42.fotosik.pl/110/d25d98698d8d00b3m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d25d98698d8d00b3)
http://images49.fotosik.pl/198/ea88f2d022ab40c6m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ea88f2d022ab40c6)
http://images45.fotosik.pl/198/03ded70e239df842m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=03ded70e239df842)
...Bartuś...
13-09-09, 18:15
Moim zdaniem bardzo fajny motor :) Skrzynia S80 o ile wiem zawsze miała szperę...Tak to jest wersja 180km fajnie jeździ...NA forum jestem jeden swap do 6gen'a tego B18C kolegi Elus Tutaj masz link: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=15907&highlight=elus On na pewno Ci opowie dokładnie na temat silnika :D
Czy to nie jest przypadkiem bliski kuzyn C4 rodem z Japonii?
pokrywa czarna jak w C4, dolotowy jak w C4, blok C, skrzynia S80, ciekawe jaki jest wydechowy
Dziekuje za te informacje. Bede i tak szukac B18C z Type R i B16B rowniez z Type R. W ostatecznosci wezme ten silnik dlatego potrzebowalem wiecej informacji.
it is engine from integra gsr 100% ;) because b18c JDM was in integra type-r with 210ag and it had red walvecover on top.
i believe that s80 gearbox is just a lucky accident :) but sometimes integra gsr had that box... i would say, that gearbox was changed before you bought this engine :)
Dziekuje za te informacje. Bede i tak szukac B18C z Type R i B16B rowniez z Type R. W ostatecznosci wezme ten silnik dlatego potrzebowalem wiecej informacji.
B16B możesz szukać długo i namiętnie... Najtańszy jaki widziałem na aukcji zza kałuży kosztował 5500$. Moim zdaniem lepiej weź ten silnik, skrzynia S80 to pełen wypas ze szperą, taka jest w ITR, lepszej seryjnej skrzyni raczej nie znajdziesz. Tak z ciekawości, ile sobie życzą za tą motorownię?
taz666 jutro mam dzwonic dopytywac sie o B16B i B18C ITR zobaczymy co bedzie. Za taka motorownie razem ze sprowadzeniem i kpl. do swapa kolo 9 tysia
taz666 jutro mam dzwonic dopytywac sie o B16B i B18C ITR zobaczymy co bedzie. Za taka motorownie razem ze sprowadzeniem i kpl. do swapa kolo 9 tysia
drogo... za tyle kupisz całe MB6 RHD...
plus za skrzynię, ale i tak IMO nie warto...
drogo... za tyle kupisz całe MB6 RHD...
plus za skrzynię, ale i tak IMO nie warto...
Tyle że w MB6 masz 169 KM a żeby wyciągnąć z niego 190 KM to koszty są, zresztą zapytaj się na przykład [H]Dylu[H]... I jak sam napisałeś +za skrzynię, S80 kosztuje lekko 2500 PLN albo i więcej, moim zdaniem jeśli silnik w dobrym stanie warto wziąć. Swap B18C6 o podobnych parametrach i z tą samą skrzynią kosztuje ok 12k PLN, więc czy tak drogo...
Tyle że w MB6 masz 169 KM a żeby wyciągnąć z niego 190 KM to koszty są
ale to nie jest b18c6... to jest b18c1/c4 i na naszym paliwie będzie miał tyle co i MB6...
ale to nie jest b18c6... to jest b18c1/c4 i na naszym paliwie będzie miał tyle co i MB6...
Jak to? W Japonii mają inne paliwo? Rozwiń trochę tą myśl bo wiadomo że mój silnik na paliwie racingowym będzie miał 200 HP, co nie znaczy że przyszłoby mi do głowy lać takie paliwo na seryjnym silniku...
oczywiście, że w Japonii mają inne paliwo - o wyższej liczbie oktanowej...
"regular or hi-octane
those are your choices.
regular is between 94 and 98 depending on the gasoline stand
hi is usually 100"
[H] Dylu [H]
18-09-09, 09:14
oczywiście, że w Japonii mają inne paliwo - o wyższej liczbie oktanowej...
"regular or hi-octane
those are your choices.
regular is between 94 and 98 depending on the gasoline stand
hi is usually 100"
i gdzie Ty widzisz tą różnicę ??
u nas masz PB95 i PB98 oraz 100-oktanowego V-Power'a...także dokładnie to samo, co napisałeś wyżej
Dylu [H];767603']i gdzie Ty widzisz tą różnicę ??
u nas masz PB95 i PB98 oraz 100-oktanowego V-Power'a...także dokładnie to samo, co napisałeś wyżej
rożnica jest taka, że V-Power Racing nie jest oferowany na każdej jednej stacji...
jak będziesz ciągle lał V-Powera czy inną Vervę99+, to będziesz miał tyle mocy co i w silnikach JDM...
[H] Dylu [H]
18-09-09, 12:50
rożnica jest taka, że V-Power Racing nie jest oferowany na każdej jednej stacji...
jak będziesz ciągle lał V-Powera czy inną Vervę99+, to będziesz miał tyle mocy co i w silnikach JDM...
a co ma ilość oktanów do mocy ??
Dylu [H];767789']a co ma ilość oktanów do mocy ??
absolutnie nic... :cool:
w połączeniu z ustawieniami zapłonu dopiero coś daje...
Ok panowie rozumiem nasze paliwko, a ich wiec spoko. W sumie jakbym mial lac caly czas V Power Rcinga to bym jezdzil nim tylko w niedziele;) Decyzja padla bedzie raczej B18C j.w.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.