Zobacz pełną wersję : Usuwanie zwężki w dolocie powietrza D13B2
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykręcona zwężka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwężka zmniejsza średnicę dolotu powietrza. Śrubę należy zastapić płytką w kszatłcie U i ja przekręcić
do odpowietrznika.Info zapożyczone z postu cihego.
O co chodzi z tą blaszką dokładnie?A po drugie wydaje mi sie ze u siebie nie mam zwężki a nie wydaje mi sie zeby ktos wczesniej ja wywalił.Robił to ktos u siebie i mógł by mi to"łopatologicznie" opisać, z góry dzięki.
TU pomocnicze foto http://img376.imageshack.us/img376/639/zwka8sg.jpg
jest taki plastikowy pasek , ze tak powiem zatkajacy dziure wlotu powietrza do puszki. Osobiscie nie odczulem poprawy ale dla lepszego samopoczucia mozna usunac :wink: Lepiej odblokuj druga przepustnice :twisted:
tego nie odczujesz.. ale, jak wyzej, mozna wyalic na dobry poczatek :D
OK dzieki za odp,a co do przepustnicy to tez chce zrobić ale przy okazji wywale tą zwężke i to sitko i poprawie dolot :razz:
a trzeba tę blaszkę w kształcue U przykręcać...? ona tam koło odpowietrznika ma być ale ja nie za bardzo widzę jej sens... można ją olać?
drugie pytanie przy okazji... czy w puszce filtra powietrza może być mokro? u mnie tak od przodu jest trchę, domniemam, że paliwa...
ja ta blaszke olałem i póki co nic złego sie nie dzieje,a co do benzyny w puszcze to troche dziwne,a moze to woda a nie benzynka??a dolot masz serie??bo mogło ci jakos zassac troche wody jak nie masz tej zwężki
to raczej wygląda na paliwo... a było tak już zanim wywaliłem zwężkę...
Mam pytanie co do usuwania zwężki w dolocie w silniku D13B2. W opisie jest:
Śrubę należy zastapić płytką w kszatłcie U i ja przekręcić do odpowietrznika.
http://img236.imageshack.us/img236/1470/zwwg2.th.jpg (http://img236.imageshack.us/my.php?image=zwwg2.jpg)
Nie kumam tej płytki w kształcie U :confused:
Chodzi o to by ten odpowietrznik dociągało... to samo będzie jak założysz podkładkę sprężynującą, lub sprężynę:)
ja nie zakładałem żadnej podkładki w kształcie U, po prostu przykręciłem odpowietrznik.
a wygląda to u mnie tak:
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
otworzyłem 2 przepustnicę:) jest lepiej... szybciej się zbiera.. foto macie w moim temacie...
Herr Dr. prułeś gaźnik czy udało Ci się wykręcić to bez ściągania całego tego złomu?
są dwie metody:
1. zdejmujesz gaźnik i masz lepsze dojście do tej śruby
2. nie ruszasz gaźnika ale za to meczysz się z rozwierceniem tej śrubki trzymającą ogranicznik drugiej przepustnicy.
na początku chciałem zdjąć gaźnik aby nie męczyć się z dojściem do tej śrubki. po zdjęciu puszki filtru powietrza zwątpiłem w zdjęcie gaźnika - za dużo wężyków i nie chciałem nić spartolić.
mała wiertarka, trochę czasu i cierpliwości aż w końcu puściła.
dokładnie tak, trzeba wiercić pod skosem na wolnych obrotach, bo wiertło od gaźnika dzielą minimetry...gaźnika nie zciągałem, bo za dużo roboty... jedynie puszkę filtra odkręiłem i lekko uniosłem, też jej nie zciągałem:)
ja miałem małą wiertarkę z wiertłem zakończonym okrągłą szlifierską główką. a na foto masz pokazane z jakiej strony podejść tą śrubę.
http://images28.fotosik.pl/272/c2ff6bbf942cf578.jpg (www.fotosik.pl)
Prawie od góry... no ja też chciałem brać się za odkręcanie gaźnika ale tak jak Ciebie przeraziły mnie te wężyki i przewody, poza tym akurat nie miałem takiej 12-ki żeby dosięgnąć śrub. trzeba skombinować małą zieloną wiertareczkę :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.