PDA

Zobacz pełną wersję : Skunk2 Camber Kit Pro Series vs. Tuner Series



Kostek_Junior
12-09-09, 13:16
Zamierzam kupić regulowane wahacze Skunk2. Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy Pro Series a Tuner Series? Cena prawie taka sama. Czy Pro series jak i Tuner series mają wymienne gumowe tulejki?

Tompro
12-09-09, 14:35
Pro Plus mają poliuretany a Pro i Tuner zwykłe gumy. Oprócz tego śrubki regulacyjne w Pro Plus i Pro są od dołu co jest o niebo lepszym pomysłem jak u góry w wersji Tuner.

kuba_guzik110
15-09-09, 19:41
Ja mam pytanie też odnośnie camber kitu ale tylnego, czy jesli wymienie
górne i dolne wahacze na takie
http://img370.imageshack.us/my.php?image=zdjcie039hb2.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?image=zdjcie038dy5.jpg
to czy bede mógł ustawić tak koło i przy okazji żeby nie jadło mi opony ??
http://img38.imageshack.us/img38/1219/den8.jpg
lub
http://www.iputinwork.com/wp-content/uploads/2009/06/issc1bp_02.jpg
Musze to zrobić ponieważ teraz mam szeżej tył o 1cm na strone oraz za dużą glebe i za duże felgi przez to opona obciera mi praktycznie o tylny rant a nie chce rozginać nadkoli

Tompro
15-09-09, 19:45
Ja mam pytanie też odnośnie camber kitu ale tylnego, czy jesli wymienie
górne i dolne wahacze na takie
http://img370.imageshack.us/my.php?image=zdjcie039hb2.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?image=zdjcie038dy5.jpg
to czy bede mógł ustawić tak koło i przy okazji żeby nie jadło mi opony ??
http://img38.imageshack.us/img38/1219/den8.jpg
lub
http://www.iputinwork.com/wp-content/uploads/2009/06/issc1bp_02.jpg
Musze to zrobić ponieważ teraz mam szeżej tył o 1cm na strone oraz za dużą glebe i za duże felgi przez to opona obciera mi praktycznie o tylny rant a nie chce rozginać nadkoli

Do regulacji wystarczą te górne, bo to one są regulowane. Te dolne są tylko zamiennikami serii. A czy da się tyle schować, w sumie powinno, ale to by trzeba sprawdzić albo przeliczyć z zakresu regulacji który jest podawany w stopniach.

kuba_guzik110
15-09-09, 19:56
Powinno się dać bo teraz minimalnie mi zachacza opona o rant tylnego nadkola, więc myśle ze jest potrzebne zrobienie około 1 lub 2stopni negatywu, aby fela wraz z oponą już nie obcierały o nadkole :) a czy przy takim negatywie nie bedzie mi zjadało opony ??

Tompro
15-09-09, 20:12
Na pewno będzie, ale przy takim kącie to jeszcze raczej niedużo. Zresztą to tył to i jest mniej na to narażony.

kuba_guzik110
15-09-09, 20:19
Tak w ogóle to słyszałem że w przednio napędówkach stan opon na tylnej osi jest ważniejszy niż stan przedniej opony, tylko nie pamietam dla czego. Czyli przy takim negatywie nie bede mial idealnej zbierzności ?

Tompro
15-09-09, 20:23
Zbieżność będzie ok. Nie będzie tylko kąta pochylenia koła a to nie ma wpływu na regulacje zbieżności. No i faktycznie lepiej mieć lepsze opony na tylnej osi, bo jak przód wpadnie w poślizg to możesz nim jeszcze coś robić bo tam masz napęd a z tyłem już praktycznie nic nie zrobisz w takiej sytuacji.

kuba_guzik110
15-09-09, 20:27
A czy moge te regulowanie wahacze wymienić sobie sam w domu. Chodzi mi o to, czy po założeniu tego samemu nie będe musiał jechać na stacje na ustawienei zbierzności??

Tompro
15-09-09, 20:42
A czy moge te regulowanie wahacze wymienić sobie sam w domu. Chodzi mi o to, czy po założeniu tego samemu nie będe musiał jechać na stacje na ustawienei zbierzności??

Teoretycznie powinno się, ale praktycznie miałem auto ustawione (zbieżność) na regulowanych wahaczach i przed lakierowaniem auta zdejmowałem cambery przód, tył oraz gwint, przejechałem na serii wahaczach oraz innym zawiasie ponad 100km bo do lakiernika miałem daleko i zero problemów, auto jechało jak po sznurku. Kierownica oczywiście też prosto była do jazdy na wprost.

kuba_guzik110
15-09-09, 20:48
W takim razie Tomek dziękuje za odpowiedzi. Pozdro

kuchar89
17-09-09, 17:21
co do skunk2 to po roku wysraly mi sie w przednich sworznie i to dosyc spory luz sie zrobil ok 3mm sworzen wychodzil z siodelka;/a z tylu tuleje sie wysraly;/takze niezabardzo polecam....tylko nasuwa sie pytanie czy sa takie wahacze ktore wystrzymuja nasze polskie drogi i sztywny zawias??a jak u ciebie Tompro zachowuja sie wahacze??i przynajmniej u mnie z przodu niedalo sie ustawic idealnych katow przy duzej glebie(ok 80-90mm)tak ze na feldze 15 z opona o profilu 50 prawie niebylo widac opony bo nadkole je przykrywalo

Tompro
17-09-09, 18:05
Ja mam glebe ustawioną na jakieś -40mm. Teraz kłade H22 i ten silnik jest nisko więc auta niżej nie będę dawał. Przód na razie mam ok, tylko z tego co zauważyłem to warto odrazu te gumy na sworzniach zmienić na seryjne bo pod te lubi brud się dostać. Oryginalnie chyba są poliuretanowe - ja mam wersje pro plus. Na razie za dużo na przednich nie zrobiłem, bo pare miesięcy ale ciągle są ok. Tylne miałem wcześniej jakieś starszego typu i chodziły ok przez 2 lata, gumy były w porządku tylko mi się tulejka ta od nadwozia przesunęła. Skunk2 ma w tych nowych teraz zabezpieczenie przed tym i właśnie takie już czekają w pudełku do założenia.

Z regulacją kątów nie miałem problemów.

kuchar89
20-09-09, 02:04
to moje przednie pewnie zalatwila ta poliuretanowa oslonka bo wiadomo jak nielubia sworznie,czy przeguby pasku czy innego syfu;/