Zobacz pełną wersję : EM2 - zegary
Panowie chciałbym zmienic zegary w swojej em2 na te polifowe i kiedys gdzies czytałem ze sa inne kostki czy cos takiego... Mógłby mi ktos powiedziec co trzeba zrobic zeby je wymienic?
kostki wg tego co czytałem są takie same, tylko w innych miejscach się podpina. Może kabelka nie starczyć i będzie trzeba przedłużać..
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?
za http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2204667, wersja dla polisz spikers:
Ten swap jest naprawde prosty jesli w pore zorientujesz sie jak masz polaczyc kabelki. Swap nie powinien trwac dluzej niz godzine i 10 minut, ale nie jest taki trudny.
http://i211.photobucket.com/albums/bb139/stinkypinky1011/untitled-1.jpg
Potrzebne narzedzia:
1. Srubokret
2. kombinerki do ciecia kabelkow
3. czarna tasma elektryczna
4. zyletka
5. duzy spinacz do papiero zeby wyjac kabelki z kostki, mozna takze uzyc agrafki albo szpilki ale bedzie ciezej ze wzgledu na rozmiar. duzy spinacz jest najlepszy, uwierzcie mi bo probowalem wszystkiego.
KROK 1
usun plastiki wokol zegarow.
Sa dwie srubki na gorze, usun je - powinny wyjsc z niewielka sila. Moze byc latwiej jesli zdejmiesz gorna pokrywke z kolumny kierowniczej. Zeby tak zrobic trzeba ja podwazyc srubokretem albo reka. uwazaj, zeby nie polamac zatrzaskow bo jest na zatrzaskach ktore powinny puscic w miare lekko.
KROK 2
Wyjmij zegary
sa 3 srubki ktore trzymaja zegary na miejscu. jedna na gorze i dwie po kazdej stronie na dole. wykrec je i wyjmij delikatnie zegary, w nastepnej kolejnosci odlacz dwa kostki ktore z nich wystaja - zielona i niebieska, nastepnie odloz zegary na bok.nie bdziesz ich juz potrzebowal bo w poliftowych sa potrzebne czesci.
KROK 3
rozlacz obie kostki. zacznij z zielona(przynajmniej ja od tego zaczalem, ale mozesz robic jak chcesz)
na gorze i dole kostki, tam gdzie wchodzi kabelek, zobaczysz malutka przerwe. jesli uzyjesz paznokcia albo krawedzi zyletki tak jak ja, to wepchnij ją w ta przerwe i rozdziel ją. rob to ostroznie bo jesli to polamiesz to twoj kabelek moze pozniej sie nie trzymac tak jak powinien kiedy juz wszystko zlaczysz z powrotem. W kazdym razie powinno sie bez probelmu rozlaczyc. nastepnie zloz to z powrotem. zrob tak na obu kostkach po obu stronach. jak je rozlaczysz to zaczyna sie najgorsza czesc bo trzeba powyjmowac wszystkie kabelki.
KROK 4
wyjmij kabelki z kostki. po jednym w jednym czasie, nie wiecej.
To jest najgorsza czesc ale jesli uda ci sie wyjac jeden to kolejne powinny pojsc bez problemu.
Wsadz spinacz albo szpilke w gorna dziurke od kabelka ktory bedziesz wyciagal. zrob to od przodu. to jest ta wieksza dziurka z dwoch. wsadz spinacz pod niewielkim katem w kierunku srodka kostki. podczas gdy bedziesz wkladal, to sie spinacz lekko zapadnie, a jak sie zapadnie to wepchnij go troche, nie wymaga to sily wiec nei rob na chama. uslyszysz klikniecie i to oznacza ze kabelek wyszedl z zapadki wewnatrz kostki. nastepnie sprobuj wyjac kabel - powinien bez problemu wyskoczyc, jesli nei to sprobuj ponownie. to troche moze potrwac wiec swie nie frustruj jak sie nie uda za pierwszym razem. jak juz wyjmiesz wsystkie kabelki z kostki to jestes gotowy do polaczenia ich ponownie.
KROK 5
polaczenie kostek od nowa
i znowu zaczynamy od zielonego. jest sporo kabelkow ktore musza byc przelaczone z niebieskiej kostki do zielonej i odwrotnie. Zolty kabelek z czarnym paskiem to kabel od paliwa; to jest jedyny kabelek ktory bedzie musial byc wydluzony zeby go podlaczyc do niebieskiej kostki. odłącz go i odloz na bok albo se przyklej zebys o nim nie zapomnial zanim nie bedziesz mial gotowej niebieskiej kostki.
Ponizej sa diagramy zielonej kostki - jak wygladala pierwotnie i jak musi wygladac teraz. Nie martw sie o 04vp i 03ex na diagramie, bo to nic nie znaczy. Dolny diagram przedstawia kostke jak musi ona wygladac jak ja ją wyjmiesz. musisz zrobic tak, zeby wygladala tak jak gorny diagram zeby wszystko zadzialalo. Zobaczysz, ze jest kilka kabelkow na gornym diagramie, ktorych nie ma na dole - a to dlatego, ze te kabelki sa w niebieskiej kostce i potrzebuja byc przelaczone do zielonej (kabelkeki #2, 5, 19, 14, 12 i11 z gornego diagramu).
http://i211.photobucket.com/albums/bb139/stinkypinky1011/y.jpg
KROK 6
Polaczenie niebieskiej kostki. Dolny diagram pokazuje jak to wygladalo jak ją wyjales, na gornym znowu jest tak jak musi byc teraz. Jest jeden kabel ktory nie sluzy do niczego . wydaje mi sie ze to jest ten GRN/ORG, a w rzeczywistosci on jest zolty z jakims innym kolorem wiec go po prostu zaklej i odloz gdzies na bok. Ponizej diagram dla niebieskiej kostki.
http://img75.imageshack.us/img75/7658/gaugeblue.jpg
KROK 7
Jak juz polaczysz wszystkie kabelki do kostki, podlacz je do zegarow i sprawdz czy wszystko dziala tak jak powinno. jesli tak (swiatla, fogi, abs, poduszka itp) to podlacz sobie wszystko tak jak byc powinno i masz gotowe zegary po lifcie.
przebieg jest w zegarach a nie w aucie, wiec jak ktos zalozy zegary to nie bedzie mial swojego przebiegu, wiec trzeba podjechac zeby cofneli gdzies (albo do przodu przekrecili te nowe zegary)
a jeszcze czerwona obwodka to znaczy ze zegary z coupe, niebieska ze z sedana.
:D zamiast dyskusji.... :D
dobra robota can:D juz ci dziekowałem na gg ale tu podziekuje oficjalnie:P
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?
W coupe były tylko czerwone na europe, w USA jeszcze niebieskie. W europie niebieski w sedanach. Ja mam licznik od sedana, można oblookać w mojej galerii ;]
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?
u mnie jest takie :)
http://img180.imageshack.us/img180/8338/honda.th.jpg (http://img180.imageshack.us/i/honda.jpg/)
no i napotkałem na pierwsza przeszkode mianowicie schemat tej kostki przed liftem czyli niby ten co ja powinienem mies w swojej nie zgadza mi sie z moja kostka. Kabelki sa umiejscowione w zupełnie innych miejscach :/ i teraz rozłaczac i przekładac tak jak powinno byc do poliftowych zegarów czy co robic...
Witam. Odgrzeje temat. Wlasnie zabralem sie za przekladke zegarow i napotkalem sie na problemy/bledy:
1. Nowe zegary wtyczka zielona pin 12 Blu/yel nie mam takiego kabla na schemacie tez nie ma go skad sie zwiol
2. Sa dwa bialo czerwone kable w niebieskiej 1pin i zielonej 15pin wtyczce to ktory gdzie ma byc na schemacie tylko jeden jest przepiety
3. Nastepnie nowa niebieska wtyczka pin 15 Grn/blk tez brak takiego kabla
4. Zostal mi kable wlasnie bialo/czerwony i czerwono/bialy .
Macie Panowie jakis pomysl? Pzdr.
Hej, wiem że piszę w temacie o em, ale nie chcę zakładać nowego. Mam pytanie, czy udało się komuś podłączyć zegary z polifta do przedliftowego es7? z góry dzięki za odpowiedź.
Witam.
Jakiś czas temu kupiłem zegary poliftowe, dziś wziąłem się za podłączanie i też mam mały problem. Wszystko jest ok wg schematu, problem mam z radiem, gdyż nie ma zasilania a nie wiem do którego pinu je podłączyć w tych kostach, poza tym jakimś cudem zostały mi 3 przewody, nie wiadomo od czego... Fajnie by było mieć jakąś specyfikacje tych zegarów, łatwiej byłoby się odnaleźć, niż szukać na ślepo ;) szukam po necie, ale widzę nie ma nigdzie tego schematu, chyba że ktoś coś takiego posiada ;)
EDIT:
Nie działa mi też centralny.
Mam to samo brak radia, centralnego i tylniego przeciwmgielnego :/
wątpie żeby to miało związek z zegarami
Jak zostaly kable to moze obwod nie jest zamkniety i dlatego moze nie dziala.
Trochę mnie to irytuje, dlatego cały czas szukam jakiegoś dokładnego schematu odnośnie tych kostek do tych zegarów poliftowych, bo na pewno da radę to jakoś podpiąć, żeby wszystko działało, chociaż mimo wszystko i tak jestem zadowolony z efektu :) W każdym w trzech które mi pozostały jest napięcie, w dwóch po 12V i w jednym +/- 10V, tylko pytanie gdzie je w kostkach podpiąć, żeby nie popalić niczego
Wczoraj miałem niezły cyrk jadąc do elektryka. Po drodze rozładował mi się ako i nie mogłem ruszyć. Podładowałem go u znajomych i przepiąłem zegary na stare.
Problem był cały czas z radiem i centralnym + nie działające światło wewnętrzne przy otwieraniu drzwi. Wymieniłem bezpieczniki (pod maską + jeden upalony kabelek przy bezpiecznikach) i jest ok. Później zabiorę się jeszcze raz za wymianę zegarów. KONIECZNIE ODŁĄCZAĆ AKUMULATOR. Ja przez pośpiech nie odłączyłem i przez to stało się jak się stało. Później sprawdzę po przełożeniu na nowe czy działa wszystko. Zastanawia mnie jak to możliwe, że ako się rozładował, alternator i ako wymieniałem niecały rok temu. Także Driverrs spróbuj z tymi bezpiecznikami ;) Pewnie masz to samo :)
U mnie az tak drastycznie nie bylo zeby aku padl( tylko jak na swiatlach zostawilem hehe :p) ide zaraz do auta i sprawdze bezpieczniki, dam znac co ustalilem ;)
Shaqal7 MASZ U MNIE MEGA PIWO ;););) pol auta rozkopalem a jeden bezpiecznik uwalony pod maska hahahah wkoncu mam radio jupi ;)
a ogarnal moze ktos ten przeciwmgielny ?:P tak mysle ze po 1 trzeba sprawdizc jaki jest dodatkowy kabel w manetce ktory wlasnie pewnie odpowiada za wlaczenie tego swiatla ; o tylko kurde niemoge znalesc rozpiski ;o
--- edit
z tego co poki co sie dowiedizalem ale narazie niesprawdzilem biały kabel ktory został w jednej z kostek odpowiada wlansie za wlaczenie foga mozliwe ze wystarczy dac mu albo + albo - i powinno dzialac
podbijam temat, przydałyby się schematy :)
Dobierał się ktoś do wyświetlacza z przebiegiem? Czy jedyne wyjście to wylutować eeprom i zaprogramować od nowa?
trochę odbiegnę od tematu, potrzebuję pomocy, aby wyjąć zegary w mojej es7 (2003r) popaliły mi się prawie wszystkie żarówki od podświetleń zegarów i muszę to wymienić tylko pytanie jak to rozkręcić ? :D żeby nie połamać oczywiście, najlepszą pomocą byłby dla mnie filmik jeśli jest, szukałem ale nic nie znalazłem, aha i jeszcze jedno mam pytanie odnośnie żarówek, tam są chyba 1,4W T5-WG 14V, można je zastąpić jakimś ledem smd ? a jak można to jakim ? (rodzaj )
Z góry dziękuje za pomoc! :)
Co do tego przeciwmgielnego. Wiec tak kabel czerwono bialy po dostaniu + wlacza foga i mimo prob podlaczania go we wszystkie wolne miejsca we wtyczkach nie dalo efektu :-\ chyba zostaje zrobic to na przelacznik bo juz nie mam pojecia...
oo :) dobra wiadomosc :) Driverrs nie podlaczaj go do zegarów, a prosto do wlacznika albo kostki bezpiecznikow pod kierą ( trzeba by to sprawdzic ) :) bo z niego idzie rowniez kabelek, po wlaczeniu najprawdopoboniej dostaje ten plus :) zabiore sie za to za tydzien, dobrze ze jest pewnosc ze potrzebuje plusa :)
Hehe mozliwe ze wspolnymi silami ogarniemy tego foga nieszczesnego ;) a masz u Siebie rozowy kabel? nie ma go na schemacie zadnym.
kurde nie pamietam juz :) sprawdze :)
no i lipa szukalem i nieznalazlem jak podlaczyc ten wlacznik, poki co zrobilem to na oddzielny schowany wlacznik bo zaczely sie mgly i by pasowalo zeby to działało, teraz bede szukal rozpiski jak te kable ida :P
Tez nie rozgryzlem tego a mam wiazke kabinowa luzem i jest strasznie pomotane :/
A czy ktoś ma może schemat do EU7, na którym oznaczono przeznaczenie tych kabelków, np. RED = +, BLK= -, YEL/BLK= paliwo itd. Ja w szczególności szukam kabelków, które są odpowiedzialne za przygasanie zegarów w momencie włączenia świateł pozycyjnych.
A zmieniał ktoś zegary w EP1 na te z wersji poliftowej EP2? tam trzeba też kable zmieniać?
i jak tam Panowie, rozwiązaliście problem foga?
Mi się nie chciało bawić w te kostki, założyłem tarcze moman.. dużo ładniejsze jak dla mnie i mniej roboty.
Pozdro.
Kazdy ma swoj gust ale tarcze z polifta robia robote i kazdy Ci to powie :)
Wiem, brat ma polifta. O gustach się nie dyskutuje.
Witam, trochę odkopuję temat ale chcę zmienić moje zegary z Hani 2002 na te :http://allegro.pl/licznik-zegary-uk-civic-vii-7-lift-1-6-vtec-i5907046093.html ale nie jestem pewien czy będzie pasować?
Udało się komuś dobrze podłączyć żeby żaden kabelek nie został,a wszystko działało?
Najpierw to napisz jaki dokladnie model posiadasz...
Honda Civic 2002 rok ES7 D16V1
Te zegary nie podejda (sa najprawdopodobniej z wersji 5d czyli autobusu), musisz szukac z sedana lub coupe. Nie mowiac juz o tym ze sa w milach :)
Tak właśnie myślałem,ze może być problem z nimi no trudno zostało dalej szukać dobrych.
PS. Jakby ktoś miał może się odezwać szukam też jakiegoś ciekawego spoilera.
Dzięki mlawa85 za pomoc.
stawiasz piwo, dzwon po licznik :) tu masz tez progi :) jesli Cie interesuja :) http://olx.pl/oferta/honda-civic-po-kolizji-CID5-IDdcond.html#6e8b5776c5
analyzer64
12-01-16, 09:51
Kabelek to jeden zostanie, żółto-zielony pewnie. Nie wiem do czego to jest, ale w EP po przekładce też mi został.
Niestety ale pan z ogłoszenia sprzedaje tylko w całości więc muszę szukać dalej.
w zyciu za tyle nie sprzeda :)
a na czesci mial by szanse :)
całkiem spore :) za sama skrzynie i silnik mialby lekko 1600 zł :)
Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/licznik-honda-civic-coupe-04-05-europa-i5916432724.html tylko trochę chyba za drogo jak dla mnie.
To jest bardzo dobra cena jak za ten licznik :) jesli jest sprawny to bierz :) bo jutro go nie bedzie :)
analyzer64
14-01-16, 11:01
Potwierdzam, cena jest ok. Za swój od polifta płaciłem 230zł, a teraz bujam się z tym białym od Sporta żeby to sprzedać.
Panowie, dzisiaj zaopatrzylem się w zegary poliftowe. Mam kilka pytań ponieważ zdziwilem się gdy facet powiedział, że maja one komputer pokładowy.
1. Czy jest zegarek?
2. Czy, żeby pokazywało spalanie, trzeba podłączyć pod wtryski?
3. Czujnik temp. zewn. również podłączany pod kostkę ?
ja mam zegary z polifta i nic takiego o czym piszesz tam nie występuje
To jest bardzo dobra cena jak za ten licznik :) jesli jest sprawny to bierz :) bo jutro go nie bedzie :)
Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P
Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P
Tak? Bo ja je dzisiaj odebrałem osobiście :D Teraz zauważyłem, że link był na forum.
ja mam zegary z polifta i nic takiego o czym piszesz tam nie występuje
Na aukcjach z poliftami wszyscy zawsze zaznaczają, że znajduje się komputer pokładowy.
To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D
To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D
Ok :D Znacie może kogoś z Poznania kto by mi to ogarnął? Mógłbym zrobić to sam ale teraz nie dysponuję czasem. W ostateczności zrobię to sam :)
Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P
Ciesz sie :) bo cena mega dobra :)
Tak? Bo ja je dzisiaj odebrałem osobiście :D Teraz zauważyłem, że link był na forum.
Na aukcjach z poliftami wszyscy zawsze zaznaczają, że znajduje się komputer pokładowy.
Nie ma zadnego zegarka, temp i innych bajerów. Facet nie ma bladego pojecia :) a mowil Ci o zegarach z polifta ale autobusu :) uwazajcie zeby do kogos z was wlasnie takie nie przyszly bo mozeby byc problem z podlaczeniem tego w coupe.
Ok :D Znacie może kogoś z Poznania kto by mi to ogarnął? Mógłbym zrobić to sam ale teraz nie dysponuję czasem. W ostateczności zrobię to sam :)
sam sobie z tym poradzisz, jest caly schemat jak to podlaczyc, dosc prosty.
To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D
Jakos nie chce mi sie wierzyc ze az mial 2 szt takich zegarow :)
albo miał albo kogoś zrobi w wała :p
No dobra a jak poznac ktore są z autobusa a ktore są z EM bo w sumie to ja w ciemno zamowiłem te z aukcji :D
te co masz na zdjeciu to jest z coupe, z autobusu beda zupelnie inaczej wygladac: http://allegro.pl/licznik-zegary-uk-civic-vii-7-lift-1-6-vtec-i5907046093.html
Te co były za 199zl to z coupe tak? Właśnie je odebralem dzisiaj i koleś mówił, że z dwoma negocjował cenę ale byłem szybszy :D
tak, to sa z coupe. Czyli cwiro dokladnie przyjrzyj sie co dostaniesz skoro genax odebral juz te z coupe... bedzie jazda...
Te co były za 199zl to z coupe tak? Właśnie je odebralem dzisiaj i koleś mówił, że z dwoma negocjował cenę ale byłem szybszy :D
tak, to sa z coupe. Czyli cwiro dokladnie przyjrzyj sie co dostaniesz skoro genax odebral juz te z coupe... bedzie jazda...
A jednak nie bedzie zegarow gadalem z gosciem i genax widocznie mnie wyprzedziles :D no coz moze lepiej przeznacze kase na inny fajny gadzet :)
A jednak nie bedzie zegarow gadalem z gosciem i genax widocznie mnie wyprzedziles :D no coz moze lepiej przeznacze kase na inny fajny gadzet :)
Żałuj bo są piękne :D Z tego co widziałem to facet miał sporo części do hond także obserwuj jego konto na allegro bo może znowu wystawi :) Ja swoje zamontuję na kolejny weekend.
Spoczko nic straconego cisnienia nie ma, a juz sie z nim zgadalem ze jak cos to ma dac znac wiec predzej czy pozniej cos wpadnir :D
Spoczko nic straconego cisnienia nie ma, a juz sie z nim zgadalem ze jak cos to ma dac znac wiec predzej czy pozniej cos wpadnir :D
W komentarzu dopiszę mu, że nie zna się za bardzo na częściach, które sprzedaje :P Zawsze na aukcjach od poliftów, sprzedający zaznaczają iż posiadają one komputer pokładowy to już u niego lekko zgłupiałem ale jakby tak było to już dawno bym wiedział z forum. Ogólnie to cena ok więc się nie czepiam bo zegary też wyglądają idealnie. Rozumiem, że licznik będę musiał cofać do tyłu lub do przodu? Osobiście to mi to wisi bo oryginalne zegary zostawię to przy sprzedaży kiedyś pokażę je. Czy na stacji mi nie przejdzie?
Btw. screen niebieskiej kostki wygasł :)
https://www.youtube.com/watch?v=Ak57FnI6h2A
Rozumiem, że taką metodą mamy wyjmować piny?
analyzer64
16-01-16, 20:51
Wystarczy biurowy spinacz, taki z tych grubszych :)
Może ktoś podejmie wyzwanie i pokusi się o montaż licznika z DC5 do EM2 :o
zainteresowanych zapraszam na PW
http://www.g3s.unixstorm.org/endriu_dg/images/dc5_em2.jpg
analyzer64
17-01-16, 19:21
Pinologia jest podana:
http://i.imgur.com/denk7PK.png
Tylko tam chyba inaczej kostki wyglądają?
Ja bym juz bardziej widzial zegarki ze Stream'a w EMce niz z DC5 (pomimo ze ten JDMowy takze rare part :) )
analyzer64
17-01-16, 19:42
Pisałem kiedyś do Andrzeja o licznik ze Streama, bo wydaje mi się że to podejdzie bez problemu.
czy podejdzie, tego nie wiem, ale sprobowac mozna :)
a czy zegary z type r podejdą (czy tez bedzie problem z wtyczkami)
musiałbys na probe kupic i spr. Nie slyszalem zeby na forum ktos takie wkladał. Na bank inaczej sa piny poukladane w kostkach wiec tez czekalaby Cie zabawa i to bez schematow. Do zrobienia zapewne tylko dosc pracochłonne.
analyzer64
18-01-16, 18:14
Mam rozpiskę swoich białych, a te z tego co wiem mają tak samo rozmieszczone piny jak EP3.
możesz wrzucić albo na maila przesłać?
bo jesli to nie jest takie straszne to chyba załorze.
analyzer64
18-01-16, 22:16
Na razie wrzucę zdjęcia jak było u mnie w oryginale (biały licznik sport, auto po lifcie):
http://i.imgur.com/ebEigBz.png
http://i.imgur.com/mrhYHlr.jpg
Resztę mam spisane na kartkach, więc jutro zeskanuję i wrzucę.
EDIT
Wklejam rozpisane piny
http://i.imgur.com/UEVUTo6.png
Panowie, i jak problem z fogiem?
analyzer64
20-01-16, 07:50
A jaki jest problem? U mnie nie ma kontrolki ale przeciwmgielne działają.
coupecie byl z tym problem bo na pocztaku nikt nie umial tego podpiac az do momentu kiedy wywial u mnie podpial w liczniku :) pozniej ja jeszcze ogarnialem temat haskiemu w jego EM2 :) nie przypomne sobie za Chiny gdzie ten przewod powinno sie wpiac wiec metoda prob i bledów musisz dojsc :)
analyzer64
20-01-16, 08:21
Ja świeciłem latarką w licznik to nie widziałem tej kontrolki, ale w sumie ta od tylnego przeciwmgłowego świeci a też jest ledwo widoczna z zewnątrz...
Schematów do poliftowych zegarów z EP nigdzie nie ma i tak szczerze mówiąc nie chce mi się bawić znowu metodą prób i błędów :D W książce można znaleźć który przewód za to odpowiada ale w którym miejscu powinien być to już inna sprawa :) Z tego co zauważyłem to jeden przewód nie zawsze odpowiada za jedną funkcję, są obwody i czasem nie działa więcej niż jedno światełko :D
U mnie tak to wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=3SsEaT8majY
coupecie byl z tym problem bo na pocztaku nikt nie umial tego podpiac az do momentu kiedy wywial u mnie podpial w liczniku :) pozniej ja jeszcze ogarnialem temat haskiemu w jego EM2 :) nie przypomne sobie za Chiny gdzie ten przewod powinno sie wpiac wiec metoda prob i bledów musisz dojsc :)
Więc przewód trzeba wpiac po prostu w którąś kostkę tak? :D Ogólnie jest kontrolka?
analyzer64
20-01-16, 09:53
No tak musi być w odpowiednim miejscu ten przewód. W domu sprawdzę i podam jaki kolor powinien mieć.
Si senior :) co jest najlepsze to to ze w EMce mojej zostały chyba 2 jakies przewody jeszcze luzne po podpieciu foga z tylu a u Haskiego (tez przedlift, tez D17A9) nic nie zostało z wolnych przewodów. Aha, pare przewodow tez roznilo sie kolorami co mnie juz kompletnie rozlozyło :)
analyzer64
20-01-16, 10:03
A to to standard, i tak biały przez 10 lat (ja mam auto z 2005) zrobił się żółty, a czerwony np. jest niebieski. Trzeba odwinąć kawał izolacji i tam są lepsze kolory. :D
Mi został zielono-żółty wolny, zaizolowałem go i przykleiłem do wiązki. Może to on, ale po włączeniu przeciwmgłowych nie było na nim napięcia jak pamiętam.
EDIT
Za kontrolkę przednich przeciwmgielnych odpowiada niebiesko-żółty przewód.
A to to standard, i tak biały przez 10 lat (ja mam auto z 2005) zrobił się żółty, a czerwony np. jest niebieski. Trzeba odwinąć kawał izolacji i tam są lepsze kolory. :D
Mi został zielono-żółty wolny, zaizolowałem go i przykleiłem do wiązki. Może to on, ale po włączeniu przeciwmgłowych nie było na nim napięcia jak pamiętam.
EDIT
Za kontrolkę przednich przeciwmgielnych odpowiada niebiesko-żółty przewód.
Tylko, że mi chodziło o EM nie EP i o tylny fog :) W sobotę czyli już dzisiaj zabieram się za przekładkę i napiszę po prostu co mi nie pykło ale mam nadzieję, że wszystko będzie cacy :)
Został mi kabel czerwono-biały i biało-czerwony. W dodatku jakiś w kostkę jest, którego nie ma na schemacie i nie działa oczywiście tylny fog :D nie wie ktoś, który to kabel i gdzie go podlaczyc?
No i nie mam podświetlenia przycisków...
analyzer64
23-01-16, 16:15
Robiłeś wg tego?
http://honda-tech.com/honda-civic-2001-2005-78/diy-01-02-civic-manual-cluster-03-05-cluster-swap-2204667/
Tak. Ma podobno zostać kabel zielono-żółty. Został mi jedynie 2 kable, które po złączeniu włączają foga tylnego. Są to kable idące z wiązki od niebieskiej kostki. Czy wht-red w zielonej kostce zaznaczony na czerwono ma być podczepiony od niebieskiej kostki? Miałem wydruk czarno-biały i wychodzi na to, że przełożyłem jedynie wht-red w zielonej kostce na inne miejsce.
Nie wiem jakim cudem ale zostało mi po 1 biało-czerwonym kablu w każdej kostce. Wszystko jest ok oprócz foga tylnego. Na innym forum znalazłem info, że amerykańskie polifty nie miały foga. Da radę podłączyć jakoś foga pod manetkę? Wsadzałem pin od foga w każde miejsce ale nie świecił. Jutro rozbiorę kolumnę i sprawdzę czy po przełączeniu przełącznika jest podawane na jakimś kablu+.
zrobiłem też swap i mam pare problemów Swieci mi srs i poduszki , nie działa mi fog tył , nie mrugają kierunki jak centralka zamyka otwiera i czasem sama zamyka auto , zostały mi kable biały , czarny z zółtym cienkim paskiem , biały z czerwonym cienkim paskiem
Dobra ogarnąłem sobie Foga i resztę
Dobra ogarnąłem sobie Foga i resztę
Podzielisz się fogiem?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.