Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : EM2 - zegary



cobra524
08-09-09, 15:12
Panowie chciałbym zmienic zegary w swojej em2 na te polifowe i kiedys gdzies czytałem ze sa inne kostki czy cos takiego... Mógłby mi ktos powiedziec co trzeba zrobic zeby je wymienic?

Leeo
08-09-09, 21:28
kostki wg tego co czytałem są takie same, tylko w innych miejscach się podpina. Może kabelka nie starczyć i będzie trzeba przedłużać..

jacor
08-09-09, 21:48
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?

can
08-09-09, 22:30
za http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2204667, wersja dla polisz spikers:

Ten swap jest naprawde prosty jesli w pore zorientujesz sie jak masz polaczyc kabelki. Swap nie powinien trwac dluzej niz godzine i 10 minut, ale nie jest taki trudny.

http://i211.photobucket.com/albums/bb139/stinkypinky1011/untitled-1.jpg

Potrzebne narzedzia:

1. Srubokret
2. kombinerki do ciecia kabelkow
3. czarna tasma elektryczna
4. zyletka
5. duzy spinacz do papiero zeby wyjac kabelki z kostki, mozna takze uzyc agrafki albo szpilki ale bedzie ciezej ze wzgledu na rozmiar. duzy spinacz jest najlepszy, uwierzcie mi bo probowalem wszystkiego.

KROK 1
usun plastiki wokol zegarow.

Sa dwie srubki na gorze, usun je - powinny wyjsc z niewielka sila. Moze byc latwiej jesli zdejmiesz gorna pokrywke z kolumny kierowniczej. Zeby tak zrobic trzeba ja podwazyc srubokretem albo reka. uwazaj, zeby nie polamac zatrzaskow bo jest na zatrzaskach ktore powinny puscic w miare lekko.

KROK 2
Wyjmij zegary

sa 3 srubki ktore trzymaja zegary na miejscu. jedna na gorze i dwie po kazdej stronie na dole. wykrec je i wyjmij delikatnie zegary, w nastepnej kolejnosci odlacz dwa kostki ktore z nich wystaja - zielona i niebieska, nastepnie odloz zegary na bok.nie bdziesz ich juz potrzebowal bo w poliftowych sa potrzebne czesci.

KROK 3
rozlacz obie kostki. zacznij z zielona(przynajmniej ja od tego zaczalem, ale mozesz robic jak chcesz)

na gorze i dole kostki, tam gdzie wchodzi kabelek, zobaczysz malutka przerwe. jesli uzyjesz paznokcia albo krawedzi zyletki tak jak ja, to wepchnij ją w ta przerwe i rozdziel ją. rob to ostroznie bo jesli to polamiesz to twoj kabelek moze pozniej sie nie trzymac tak jak powinien kiedy juz wszystko zlaczysz z powrotem. W kazdym razie powinno sie bez probelmu rozlaczyc. nastepnie zloz to z powrotem. zrob tak na obu kostkach po obu stronach. jak je rozlaczysz to zaczyna sie najgorsza czesc bo trzeba powyjmowac wszystkie kabelki.

KROK 4
wyjmij kabelki z kostki. po jednym w jednym czasie, nie wiecej.

To jest najgorsza czesc ale jesli uda ci sie wyjac jeden to kolejne powinny pojsc bez problemu.
Wsadz spinacz albo szpilke w gorna dziurke od kabelka ktory bedziesz wyciagal. zrob to od przodu. to jest ta wieksza dziurka z dwoch. wsadz spinacz pod niewielkim katem w kierunku srodka kostki. podczas gdy bedziesz wkladal, to sie spinacz lekko zapadnie, a jak sie zapadnie to wepchnij go troche, nie wymaga to sily wiec nei rob na chama. uslyszysz klikniecie i to oznacza ze kabelek wyszedl z zapadki wewnatrz kostki. nastepnie sprobuj wyjac kabel - powinien bez problemu wyskoczyc, jesli nei to sprobuj ponownie. to troche moze potrwac wiec swie nie frustruj jak sie nie uda za pierwszym razem. jak juz wyjmiesz wsystkie kabelki z kostki to jestes gotowy do polaczenia ich ponownie.

KROK 5
polaczenie kostek od nowa

i znowu zaczynamy od zielonego. jest sporo kabelkow ktore musza byc przelaczone z niebieskiej kostki do zielonej i odwrotnie. Zolty kabelek z czarnym paskiem to kabel od paliwa; to jest jedyny kabelek ktory bedzie musial byc wydluzony zeby go podlaczyc do niebieskiej kostki. odłącz go i odloz na bok albo se przyklej zebys o nim nie zapomnial zanim nie bedziesz mial gotowej niebieskiej kostki.

Ponizej sa diagramy zielonej kostki - jak wygladala pierwotnie i jak musi wygladac teraz. Nie martw sie o 04vp i 03ex na diagramie, bo to nic nie znaczy. Dolny diagram przedstawia kostke jak musi ona wygladac jak ja ją wyjmiesz. musisz zrobic tak, zeby wygladala tak jak gorny diagram zeby wszystko zadzialalo. Zobaczysz, ze jest kilka kabelkow na gornym diagramie, ktorych nie ma na dole - a to dlatego, ze te kabelki sa w niebieskiej kostce i potrzebuja byc przelaczone do zielonej (kabelkeki #2, 5, 19, 14, 12 i11 z gornego diagramu).

http://i211.photobucket.com/albums/bb139/stinkypinky1011/y.jpg

KROK 6

Polaczenie niebieskiej kostki. Dolny diagram pokazuje jak to wygladalo jak ją wyjales, na gornym znowu jest tak jak musi byc teraz. Jest jeden kabel ktory nie sluzy do niczego . wydaje mi sie ze to jest ten GRN/ORG, a w rzeczywistosci on jest zolty z jakims innym kolorem wiec go po prostu zaklej i odloz gdzies na bok. Ponizej diagram dla niebieskiej kostki.

http://img75.imageshack.us/img75/7658/gaugeblue.jpg

KROK 7
Jak juz polaczysz wszystkie kabelki do kostki, podlacz je do zegarow i sprawdz czy wszystko dziala tak jak powinno. jesli tak (swiatla, fogi, abs, poduszka itp) to podlacz sobie wszystko tak jak byc powinno i masz gotowe zegary po lifcie.

przebieg jest w zegarach a nie w aucie, wiec jak ktos zalozy zegary to nie bedzie mial swojego przebiegu, wiec trzeba podjechac zeby cofneli gdzies (albo do przodu przekrecili te nowe zegary)

a jeszcze czerwona obwodka to znaczy ze zegary z coupe, niebieska ze z sedana.

:D zamiast dyskusji.... :D

cobra524
09-09-09, 14:35
dobra robota can:D juz ci dziekowałem na gg ale tu podziekuje oficjalnie:P

Leeo
09-09-09, 21:38
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?

W coupe były tylko czerwone na europe, w USA jeszcze niebieskie. W europie niebieski w sedanach. Ja mam licznik od sedana, można oblookać w mojej galerii ;]

EFKA5
10-09-09, 12:58
jakie jest podświetlnie zegarów i deski w polifcie ?
u mnie jest takie :)

http://img180.imageshack.us/img180/8338/honda.th.jpg (http://img180.imageshack.us/i/honda.jpg/)

cobra524
10-09-09, 16:13
no i napotkałem na pierwsza przeszkode mianowicie schemat tej kostki przed liftem czyli niby ten co ja powinienem mies w swojej nie zgadza mi sie z moja kostka. Kabelki sa umiejscowione w zupełnie innych miejscach :/ i teraz rozłaczac i przekładac tak jak powinno byc do poliftowych zegarów czy co robic...

DRIVERRS
05-11-12, 16:33
Witam. Odgrzeje temat. Wlasnie zabralem sie za przekladke zegarow i napotkalem sie na problemy/bledy:
1. Nowe zegary wtyczka zielona pin 12 Blu/yel nie mam takiego kabla na schemacie tez nie ma go skad sie zwiol
2. Sa dwa bialo czerwone kable w niebieskiej 1pin i zielonej 15pin wtyczce to ktory gdzie ma byc na schemacie tylko jeden jest przepiety
3. Nastepnie nowa niebieska wtyczka pin 15 Grn/blk tez brak takiego kabla
4. Zostal mi kable wlasnie bialo/czerwony i czerwono/bialy .
Macie Panowie jakis pomysl? Pzdr.

restek
23-03-13, 17:15
Hej, wiem że piszę w temacie o em, ale nie chcę zakładać nowego. Mam pytanie, czy udało się komuś podłączyć zegary z polifta do przedliftowego es7? z góry dzięki za odpowiedź.

Shaqal7
07-04-13, 00:54
Witam.

Jakiś czas temu kupiłem zegary poliftowe, dziś wziąłem się za podłączanie i też mam mały problem. Wszystko jest ok wg schematu, problem mam z radiem, gdyż nie ma zasilania a nie wiem do którego pinu je podłączyć w tych kostach, poza tym jakimś cudem zostały mi 3 przewody, nie wiadomo od czego... Fajnie by było mieć jakąś specyfikacje tych zegarów, łatwiej byłoby się odnaleźć, niż szukać na ślepo ;) szukam po necie, ale widzę nie ma nigdzie tego schematu, chyba że ktoś coś takiego posiada ;)


EDIT:
Nie działa mi też centralny.

DRIVERRS
07-04-13, 23:38
Mam to samo brak radia, centralnego i tylniego przeciwmgielnego :/

genior
07-04-13, 23:45
wątpie żeby to miało związek z zegarami

DRIVERRS
08-04-13, 10:02
Jak zostaly kable to moze obwod nie jest zamkniety i dlatego moze nie dziala.

Shaqal7
08-04-13, 17:54
Trochę mnie to irytuje, dlatego cały czas szukam jakiegoś dokładnego schematu odnośnie tych kostek do tych zegarów poliftowych, bo na pewno da radę to jakoś podpiąć, żeby wszystko działało, chociaż mimo wszystko i tak jestem zadowolony z efektu :) W każdym w trzech które mi pozostały jest napięcie, w dwóch po 12V i w jednym +/- 10V, tylko pytanie gdzie je w kostkach podpiąć, żeby nie popalić niczego

Shaqal7
10-04-13, 11:44
Wczoraj miałem niezły cyrk jadąc do elektryka. Po drodze rozładował mi się ako i nie mogłem ruszyć. Podładowałem go u znajomych i przepiąłem zegary na stare.
Problem był cały czas z radiem i centralnym + nie działające światło wewnętrzne przy otwieraniu drzwi. Wymieniłem bezpieczniki (pod maską + jeden upalony kabelek przy bezpiecznikach) i jest ok. Później zabiorę się jeszcze raz za wymianę zegarów. KONIECZNIE ODŁĄCZAĆ AKUMULATOR. Ja przez pośpiech nie odłączyłem i przez to stało się jak się stało. Później sprawdzę po przełożeniu na nowe czy działa wszystko. Zastanawia mnie jak to możliwe, że ako się rozładował, alternator i ako wymieniałem niecały rok temu. Także Driverrs spróbuj z tymi bezpiecznikami ;) Pewnie masz to samo :)

DRIVERRS
10-04-13, 16:13
U mnie az tak drastycznie nie bylo zeby aku padl( tylko jak na swiatlach zostawilem hehe :p) ide zaraz do auta i sprawdze bezpieczniki, dam znac co ustalilem ;)

Shaqal7 MASZ U MNIE MEGA PIWO ;););) pol auta rozkopalem a jeden bezpiecznik uwalony pod maska hahahah wkoncu mam radio jupi ;)

Meentor
04-06-13, 16:41
a ogarnal moze ktos ten przeciwmgielny ?:P tak mysle ze po 1 trzeba sprawdizc jaki jest dodatkowy kabel w manetce ktory wlasnie pewnie odpowiada za wlaczenie tego swiatla ; o tylko kurde niemoge znalesc rozpiski ;o

--- edit

z tego co poki co sie dowiedizalem ale narazie niesprawdzilem biały kabel ktory został w jednej z kostek odpowiada wlansie za wlaczenie foga mozliwe ze wystarczy dac mu albo + albo - i powinno dzialac

sebawo
18-10-13, 10:20
podbijam temat, przydałyby się schematy :)
Dobierał się ktoś do wyświetlacza z przebiegiem? Czy jedyne wyjście to wylutować eeprom i zaprogramować od nowa?

lamini16
19-10-13, 21:10
trochę odbiegnę od tematu, potrzebuję pomocy, aby wyjąć zegary w mojej es7 (2003r) popaliły mi się prawie wszystkie żarówki od podświetleń zegarów i muszę to wymienić tylko pytanie jak to rozkręcić ? :D żeby nie połamać oczywiście, najlepszą pomocą byłby dla mnie filmik jeśli jest, szukałem ale nic nie znalazłem, aha i jeszcze jedno mam pytanie odnośnie żarówek, tam są chyba 1,4W T5-WG 14V, można je zastąpić jakimś ledem smd ? a jak można to jakim ? (rodzaj )
Z góry dziękuje za pomoc! :)

DRIVERRS
23-10-13, 20:02
Co do tego przeciwmgielnego. Wiec tak kabel czerwono bialy po dostaniu + wlacza foga i mimo prob podlaczania go we wszystkie wolne miejsca we wtyczkach nie dalo efektu :-\ chyba zostaje zrobic to na przelacznik bo juz nie mam pojecia...

Meentor
23-10-13, 23:04
oo :) dobra wiadomosc :) Driverrs nie podlaczaj go do zegarów, a prosto do wlacznika albo kostki bezpiecznikow pod kierą ( trzeba by to sprawdzic ) :) bo z niego idzie rowniez kabelek, po wlaczeniu najprawdopoboniej dostaje ten plus :) zabiore sie za to za tydzien, dobrze ze jest pewnosc ze potrzebuje plusa :)

DRIVERRS
24-10-13, 21:14
Hehe mozliwe ze wspolnymi silami ogarniemy tego foga nieszczesnego ;) a masz u Siebie rozowy kabel? nie ma go na schemacie zadnym.

Meentor
24-10-13, 22:20
kurde nie pamietam juz :) sprawdze :)

Meentor
03-11-13, 13:39
no i lipa szukalem i nieznalazlem jak podlaczyc ten wlacznik, poki co zrobilem to na oddzielny schowany wlacznik bo zaczely sie mgly i by pasowalo zeby to działało, teraz bede szukal rozpiski jak te kable ida :P

DRIVERRS
03-11-13, 15:29
Tez nie rozgryzlem tego a mam wiazke kabinowa luzem i jest strasznie pomotane :/

lajsta
21-11-13, 17:07
A czy ktoś ma może schemat do EU7, na którym oznaczono przeznaczenie tych kabelków, np. RED = +, BLK= -, YEL/BLK= paliwo itd. Ja w szczególności szukam kabelków, które są odpowiedzialne za przygasanie zegarów w momencie włączenia świateł pozycyjnych.

kiper
31-03-15, 09:52
A zmieniał ktoś zegary w EP1 na te z wersji poliftowej EP2? tam trzeba też kable zmieniać?

mroziak1
12-08-15, 21:55
i jak tam Panowie, rozwiązaliście problem foga?

Conan
18-08-15, 17:53
Mi się nie chciało bawić w te kostki, założyłem tarcze moman.. dużo ładniejsze jak dla mnie i mniej roboty.
Pozdro.

mlawa85
19-08-15, 06:43
Kazdy ma swoj gust ale tarcze z polifta robia robote i kazdy Ci to powie :)

Conan
19-08-15, 22:16
Wiem, brat ma polifta. O gustach się nie dyskutuje.

LighT
11-01-16, 21:45
Witam, trochę odkopuję temat ale chcę zmienić moje zegary z Hani 2002 na te :http://allegro.pl/licznik-zegary-uk-civic-vii-7-lift-1-6-vtec-i5907046093.html ale nie jestem pewien czy będzie pasować?

Udało się komuś dobrze podłączyć żeby żaden kabelek nie został,a wszystko działało?

mlawa85
11-01-16, 22:30
Najpierw to napisz jaki dokladnie model posiadasz...

LighT
11-01-16, 23:13
Honda Civic 2002 rok ES7 D16V1

mlawa85
12-01-16, 06:39
Te zegary nie podejda (sa najprawdopodobniej z wersji 5d czyli autobusu), musisz szukac z sedana lub coupe. Nie mowiac juz o tym ze sa w milach :)

LighT
12-01-16, 06:52
Tak właśnie myślałem,ze może być problem z nimi no trudno zostało dalej szukać dobrych.
PS. Jakby ktoś miał może się odezwać szukam też jakiegoś ciekawego spoilera.


Dzięki mlawa85 za pomoc.

mlawa85
12-01-16, 07:00
stawiasz piwo, dzwon po licznik :) tu masz tez progi :) jesli Cie interesuja :) http://olx.pl/oferta/honda-civic-po-kolizji-CID5-IDdcond.html#6e8b5776c5

analyzer64
12-01-16, 09:51
Kabelek to jeden zostanie, żółto-zielony pewnie. Nie wiem do czego to jest, ale w EP po przekładce też mi został.

LighT
12-01-16, 19:13
Niestety ale pan z ogłoszenia sprzedaje tylko w całości więc muszę szukać dalej.

mlawa85
12-01-16, 21:17
w zyciu za tyle nie sprzeda :)

kobert
12-01-16, 22:13
a na czesci mial by szanse :)

mlawa85
12-01-16, 23:13
całkiem spore :) za sama skrzynie i silnik mialby lekko 1600 zł :)

LighT
14-01-16, 08:04
Znalazłem jeszcze coś takiego http://allegro.pl/licznik-honda-civic-coupe-04-05-europa-i5916432724.html tylko trochę chyba za drogo jak dla mnie.

mlawa85
14-01-16, 09:16
To jest bardzo dobra cena jak za ten licznik :) jesli jest sprawny to bierz :) bo jutro go nie bedzie :)

analyzer64
14-01-16, 11:01
Potwierdzam, cena jest ok. Za swój od polifta płaciłem 230zł, a teraz bujam się z tym białym od Sporta żeby to sprzedać.

Genax
15-01-16, 17:36
Panowie, dzisiaj zaopatrzylem się w zegary poliftowe. Mam kilka pytań ponieważ zdziwilem się gdy facet powiedział, że maja one komputer pokładowy.

1. Czy jest zegarek?
2. Czy, żeby pokazywało spalanie, trzeba podłączyć pod wtryski?
3. Czujnik temp. zewn. również podłączany pod kostkę ?

mroziak1
15-01-16, 18:57
ja mam zegary z polifta i nic takiego o czym piszesz tam nie występuje

cwiro2000
15-01-16, 19:04
To jest bardzo dobra cena jak za ten licznik :) jesli jest sprawny to bierz :) bo jutro go nie bedzie :)

Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P

Genax
15-01-16, 19:23
Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P

Tak? Bo ja je dzisiaj odebrałem osobiście :D Teraz zauważyłem, że link był na forum.


ja mam zegary z polifta i nic takiego o czym piszesz tam nie występuje

Na aukcjach z poliftami wszyscy zawsze zaznaczają, że znajduje się komputer pokładowy.

cwiro2000
15-01-16, 20:07
To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D

Genax
15-01-16, 20:19
To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D

Ok :D Znacie może kogoś z Poznania kto by mi to ogarnął? Mógłbym zrobić to sam ale teraz nie dysponuję czasem. W ostateczności zrobię to sam :)

mlawa85
15-01-16, 20:44
Panie dobrze mówisz bo ja je kupiłem :P

Ciesz sie :) bo cena mega dobra :)


Tak? Bo ja je dzisiaj odebrałem osobiście :D Teraz zauważyłem, że link był na forum.



Na aukcjach z poliftami wszyscy zawsze zaznaczają, że znajduje się komputer pokładowy.


Nie ma zadnego zegarka, temp i innych bajerów. Facet nie ma bladego pojecia :) a mowil Ci o zegarach z polifta ale autobusu :) uwazajcie zeby do kogos z was wlasnie takie nie przyszly bo mozeby byc problem z podlaczeniem tego w coupe.


Ok :D Znacie może kogoś z Poznania kto by mi to ogarnął? Mógłbym zrobić to sam ale teraz nie dysponuję czasem. W ostateczności zrobię to sam :)

sam sobie z tym poradzisz, jest caly schemat jak to podlaczyc, dosc prosty.


To widocznie gosciu mial jeszcze sztuke bo do mnie maja przyjsc w poniedzialek :D

Jakos nie chce mi sie wierzyc ze az mial 2 szt takich zegarow :)

mroziak1
15-01-16, 21:07
albo miał albo kogoś zrobi w wała :p

cwiro2000
15-01-16, 21:19
No dobra a jak poznac ktore są z autobusa a ktore są z EM bo w sumie to ja w ciemno zamowiłem te z aukcji :D

mlawa85
15-01-16, 22:07
te co masz na zdjeciu to jest z coupe, z autobusu beda zupelnie inaczej wygladac: http://allegro.pl/licznik-zegary-uk-civic-vii-7-lift-1-6-vtec-i5907046093.html

Genax
15-01-16, 23:48
Te co były za 199zl to z coupe tak? Właśnie je odebralem dzisiaj i koleś mówił, że z dwoma negocjował cenę ale byłem szybszy :D

mlawa85
16-01-16, 09:24
tak, to sa z coupe. Czyli cwiro dokladnie przyjrzyj sie co dostaniesz skoro genax odebral juz te z coupe... bedzie jazda...

cwiro2000
16-01-16, 10:11
Te co były za 199zl to z coupe tak? Właśnie je odebralem dzisiaj i koleś mówił, że z dwoma negocjował cenę ale byłem szybszy :D


tak, to sa z coupe. Czyli cwiro dokladnie przyjrzyj sie co dostaniesz skoro genax odebral juz te z coupe... bedzie jazda...

A jednak nie bedzie zegarow gadalem z gosciem i genax widocznie mnie wyprzedziles :D no coz moze lepiej przeznacze kase na inny fajny gadzet :)

Genax
16-01-16, 12:42
A jednak nie bedzie zegarow gadalem z gosciem i genax widocznie mnie wyprzedziles :D no coz moze lepiej przeznacze kase na inny fajny gadzet :)

Żałuj bo są piękne :D Z tego co widziałem to facet miał sporo części do hond także obserwuj jego konto na allegro bo może znowu wystawi :) Ja swoje zamontuję na kolejny weekend.

cwiro2000
16-01-16, 12:46
Spoczko nic straconego cisnienia nie ma, a juz sie z nim zgadalem ze jak cos to ma dac znac wiec predzej czy pozniej cos wpadnir :D

Genax
16-01-16, 13:49
Spoczko nic straconego cisnienia nie ma, a juz sie z nim zgadalem ze jak cos to ma dac znac wiec predzej czy pozniej cos wpadnir :D

W komentarzu dopiszę mu, że nie zna się za bardzo na częściach, które sprzedaje :P Zawsze na aukcjach od poliftów, sprzedający zaznaczają iż posiadają one komputer pokładowy to już u niego lekko zgłupiałem ale jakby tak było to już dawno bym wiedział z forum. Ogólnie to cena ok więc się nie czepiam bo zegary też wyglądają idealnie. Rozumiem, że licznik będę musiał cofać do tyłu lub do przodu? Osobiście to mi to wisi bo oryginalne zegary zostawię to przy sprzedaży kiedyś pokażę je. Czy na stacji mi nie przejdzie?

Btw. screen niebieskiej kostki wygasł :)

https://www.youtube.com/watch?v=Ak57FnI6h2A

Rozumiem, że taką metodą mamy wyjmować piny?

analyzer64
16-01-16, 20:51
Wystarczy biurowy spinacz, taki z tych grubszych :)

drevan
17-01-16, 18:21
Może ktoś podejmie wyzwanie i pokusi się o montaż licznika z DC5 do EM2 :o
zainteresowanych zapraszam na PW
http://www.g3s.unixstorm.org/endriu_dg/images/dc5_em2.jpg

analyzer64
17-01-16, 19:21
Pinologia jest podana:
http://i.imgur.com/denk7PK.png

Tylko tam chyba inaczej kostki wyglądają?

mlawa85
17-01-16, 19:29
Ja bym juz bardziej widzial zegarki ze Stream'a w EMce niz z DC5 (pomimo ze ten JDMowy takze rare part :) )

analyzer64
17-01-16, 19:42
Pisałem kiedyś do Andrzeja o licznik ze Streama, bo wydaje mi się że to podejdzie bez problemu.

mlawa85
17-01-16, 20:04
czy podejdzie, tego nie wiem, ale sprobowac mozna :)

masa
18-01-16, 10:25
a czy zegary z type r podejdą (czy tez bedzie problem z wtyczkami)

mlawa85
18-01-16, 10:54
musiałbys na probe kupic i spr. Nie slyszalem zeby na forum ktos takie wkladał. Na bank inaczej sa piny poukladane w kostkach wiec tez czekalaby Cie zabawa i to bez schematow. Do zrobienia zapewne tylko dosc pracochłonne.

analyzer64
18-01-16, 18:14
Mam rozpiskę swoich białych, a te z tego co wiem mają tak samo rozmieszczone piny jak EP3.

masa
18-01-16, 21:59
możesz wrzucić albo na maila przesłać?
bo jesli to nie jest takie straszne to chyba załorze.

analyzer64
18-01-16, 22:16
Na razie wrzucę zdjęcia jak było u mnie w oryginale (biały licznik sport, auto po lifcie):
http://i.imgur.com/ebEigBz.png
http://i.imgur.com/mrhYHlr.jpg

Resztę mam spisane na kartkach, więc jutro zeskanuję i wrzucę.

EDIT

Wklejam rozpisane piny
http://i.imgur.com/UEVUTo6.png

Genax
20-01-16, 00:12
Panowie, i jak problem z fogiem?

analyzer64
20-01-16, 07:50
A jaki jest problem? U mnie nie ma kontrolki ale przeciwmgielne działają.

mlawa85
20-01-16, 08:04
coupecie byl z tym problem bo na pocztaku nikt nie umial tego podpiac az do momentu kiedy wywial u mnie podpial w liczniku :) pozniej ja jeszcze ogarnialem temat haskiemu w jego EM2 :) nie przypomne sobie za Chiny gdzie ten przewod powinno sie wpiac wiec metoda prob i bledów musisz dojsc :)

analyzer64
20-01-16, 08:21
Ja świeciłem latarką w licznik to nie widziałem tej kontrolki, ale w sumie ta od tylnego przeciwmgłowego świeci a też jest ledwo widoczna z zewnątrz...

Schematów do poliftowych zegarów z EP nigdzie nie ma i tak szczerze mówiąc nie chce mi się bawić znowu metodą prób i błędów :D W książce można znaleźć który przewód za to odpowiada ale w którym miejscu powinien być to już inna sprawa :) Z tego co zauważyłem to jeden przewód nie zawsze odpowiada za jedną funkcję, są obwody i czasem nie działa więcej niż jedno światełko :D

U mnie tak to wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=3SsEaT8majY

Genax
20-01-16, 09:46
coupecie byl z tym problem bo na pocztaku nikt nie umial tego podpiac az do momentu kiedy wywial u mnie podpial w liczniku :) pozniej ja jeszcze ogarnialem temat haskiemu w jego EM2 :) nie przypomne sobie za Chiny gdzie ten przewod powinno sie wpiac wiec metoda prob i bledów musisz dojsc :)

Więc przewód trzeba wpiac po prostu w którąś kostkę tak? :D Ogólnie jest kontrolka?

analyzer64
20-01-16, 09:53
No tak musi być w odpowiednim miejscu ten przewód. W domu sprawdzę i podam jaki kolor powinien mieć.

mlawa85
20-01-16, 09:54
Si senior :) co jest najlepsze to to ze w EMce mojej zostały chyba 2 jakies przewody jeszcze luzne po podpieciu foga z tylu a u Haskiego (tez przedlift, tez D17A9) nic nie zostało z wolnych przewodów. Aha, pare przewodow tez roznilo sie kolorami co mnie juz kompletnie rozlozyło :)

analyzer64
20-01-16, 10:03
A to to standard, i tak biały przez 10 lat (ja mam auto z 2005) zrobił się żółty, a czerwony np. jest niebieski. Trzeba odwinąć kawał izolacji i tam są lepsze kolory. :D
Mi został zielono-żółty wolny, zaizolowałem go i przykleiłem do wiązki. Może to on, ale po włączeniu przeciwmgłowych nie było na nim napięcia jak pamiętam.

EDIT
Za kontrolkę przednich przeciwmgielnych odpowiada niebiesko-żółty przewód.

Genax
23-01-16, 01:07
A to to standard, i tak biały przez 10 lat (ja mam auto z 2005) zrobił się żółty, a czerwony np. jest niebieski. Trzeba odwinąć kawał izolacji i tam są lepsze kolory. :D
Mi został zielono-żółty wolny, zaizolowałem go i przykleiłem do wiązki. Może to on, ale po włączeniu przeciwmgłowych nie było na nim napięcia jak pamiętam.

EDIT
Za kontrolkę przednich przeciwmgielnych odpowiada niebiesko-żółty przewód.

Tylko, że mi chodziło o EM nie EP i o tylny fog :) W sobotę czyli już dzisiaj zabieram się za przekładkę i napiszę po prostu co mi nie pykło ale mam nadzieję, że wszystko będzie cacy :)

Genax
23-01-16, 15:45
Został mi kabel czerwono-biały i biało-czerwony. W dodatku jakiś w kostkę jest, którego nie ma na schemacie i nie działa oczywiście tylny fog :D nie wie ktoś, który to kabel i gdzie go podlaczyc?

No i nie mam podświetlenia przycisków...

analyzer64
23-01-16, 16:15
Robiłeś wg tego?
http://honda-tech.com/honda-civic-2001-2005-78/diy-01-02-civic-manual-cluster-03-05-cluster-swap-2204667/

Genax
23-01-16, 17:42
Tak. Ma podobno zostać kabel zielono-żółty. Został mi jedynie 2 kable, które po złączeniu włączają foga tylnego. Są to kable idące z wiązki od niebieskiej kostki. Czy wht-red w zielonej kostce zaznaczony na czerwono ma być podczepiony od niebieskiej kostki? Miałem wydruk czarno-biały i wychodzi na to, że przełożyłem jedynie wht-red w zielonej kostce na inne miejsce.

Genax
15-02-16, 00:39
Nie wiem jakim cudem ale zostało mi po 1 biało-czerwonym kablu w każdej kostce. Wszystko jest ok oprócz foga tylnego. Na innym forum znalazłem info, że amerykańskie polifty nie miały foga. Da radę podłączyć jakoś foga pod manetkę? Wsadzałem pin od foga w każde miejsce ale nie świecił. Jutro rozbiorę kolumnę i sprawdzę czy po przełączeniu przełącznika jest podawane na jakimś kablu+.

pawel1162
03-07-18, 11:14
zrobiłem też swap i mam pare problemów Swieci mi srs i poduszki , nie działa mi fog tył , nie mrugają kierunki jak centralka zamyka otwiera i czasem sama zamyka auto , zostały mi kable biały , czarny z zółtym cienkim paskiem , biały z czerwonym cienkim paskiem

pawel1162
07-07-18, 23:43
Dobra ogarnąłem sobie Foga i resztę

Genax
30-07-18, 20:38
Dobra ogarnąłem sobie Foga i resztę

Podzielisz się fogiem?