Zobacz pełną wersję : dym w kabinie
Witam,
Jak jadę około 180-200km/h ( na autostradzie) pojawia sie biały dym ( kurz) wydostający się z nawiewu, który jest umiejscowiony w środku deski obok poduszki.:( Dym jest bezzapachowy koloru białego. Ten dym wydostaje sie tylko tym jednym wywiewem. Nadmieniam iż mam klimę i filtr przeciwpyłkowy. Przy normalnej jeździe i przyspieszaniu nic sie nie dzieje.
Czy mieliście podobne przypadki? I do czego właściwie jest ten nadmuch?
masz worek amfy schowany pod deska i jak *******alasz to sie wydmuc**** :D
a tak serio to cholernie dziwna sprawa :/ nie bardzo wiem co Ci poradzic
a może była wystrzelona poduszka i pozostałości po strzale teraz wydobywają sie na zewnątrz? Przy strzale poduchy właśnie taki biały dymek leci, :rolleyes:
Auto bezwypadkowe, sprawdzane na kilka sposobów, podobno jest to związane z klimą, ale pewności nie ma.
masz worek amfy schowany pod deska i jak *******alasz to sie wydmuc**** przepraszam prawie padłem ze smiechu buheheheh :)
nie moglem sie powstrzymac :D
moj qmpel w golfie 3 ma tak ze co jakis czas jak odpala to po przekreceniu kluczyka leci dym spod zegarow :D dzieje sie tak od miesiecy i nie moze zlokalizowac, nawet gasnice z bagaja przeniosl na przod :d
mam podobnie tzn parę razy miałem ale działo się tak wtedy jak włączyłem szybko klime na 4 bieg to " buchnęło" czymś takim ( amfą :D:D:D) i za chwilę był spokój
mi kiedys w seacie ibiza zimą zatarl sie wiatrak od nawiewu i jak sie silnik spalil to tez buchelo dymem :D na dodatek wtedy jeszcze urwala mi sie przednia wycieraczka:D bylo -15 a ja jechalem bez jakiegokolwiek nawiewu i bez wycieraczki :D
Nam kiedyś w służbowym Polonezie, ex-ambulansie przewozowym, tak super działało ogrzewanie i nawiew, że zimą kiedy było -15 i padał śnieg, po jego włączeniu śnieg zaczął lecieć do środka przez kratki. Jechaliśmy do klienta 120km pod kocami :D
Ja też bym stawiał na amfe:D Choć może gdzieś w komorze silnika coś Ci się rozlało (płyn hamulcowy), wycieraczki byś czuł olej też. I jak tak mocno grzejesz to paruje przez ciepło motoru. Albo może kurz się odrywa od motoru dopiero jak przekroczysz pakę 80 niewiem ale to bardzo ciekawy problem.
brak.loginu87
10-09-09, 16:39
albo była gaszona kiedyś gaśnica proszkową i w zakamarkach coś jeszcze zostało
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.