Zobacz pełną wersję : D16A9 swap - jaki koszt?
ile moze kosztowac komplet na swap B16A9??? pytam, bo bede zmienial silnik na inny wiec swojego chetnie sie pozbede... pytanie tylko za ile mozna puscic taki silnik??
Nie ma takiego silnika! albo D16A9 albo B16A1/2
dokladnie, sprawdz najpierw symbol silnika bo rozpietosc cenowa jest dosc znaczna :)
no wiadomo ze bedzie sprzedawal swoj, a ma D16A9. jak ja.
no teraz tez doczytalem w innym temacie
taki motur to jakies 1000 - 1500
tyle ze to OBDI :) skrzynia na hydraulice i tak dalej.
1000-1500 za sam silnik czy z osprzetem???
silnik, komplet na swapa to 2tys
a nie lepiej kupic Z6 :?:
a po co mu zmiana z D16A9 na D16Z6 ?
a po co mu zmiana z D16A9 na D16Z6 ?
fakt rano nie zajazylem :mrgreen:
silnik, komplet na swapa to 2tys
Komplet B16a2 to ma sie rozumiec z skrzynia biegow , poloski , zaworek oparow, komp , kostki , tarcze i jeszcze kilka innych *******ek? Jak wszystko w tej cenie to normalnie promocja :D . Co do swapa , hmmm , wydaje sie byc ekonomicznie nieuzasadniony no chyba ze masz za duzo sianka lub padl ci oryginalny silnik. Z dotychczasowych obserwacji rynku koszta takiego swapa razem z robocizna wyniosl by w przedziale 5-8 tys. (wszystko zalezy od tego za ile zorganizujesz sobie wyzej wymienione elementy). Jezeli furke masz sprawna to lepeij jest znalezsc na nia kupca a to co miales wydac na swapa dolozyc i kupic oryginalne vti.
ale wszyscy czytaja ze zrozumieniem
Jak wszystko w tej cenie to normalnie promocja
koles ma silnik D16A9 i przed swapem bedzie chcial go sprzedac i pyta za ile moze go opchnac
w odpowiedzi dostaje ze za 2 tys zl komplet na swap
nikt tutaj nie podawal cen silnika B16A2
koles ma silnik D16A9 i przed swapem bedzie chcial go sprzedac i pyta za ile moze go opchnac
w odpowiedzi dostaje ze za 2 tys zl komplet na swap
nikt tutaj nie podawal cen silnika B16A2
Nie pokumalem :D hehe
B16A2 za 2 tyś...... nawet jakby byl sam silnik to bym lecial do lombardu po gotowke...:)
mam taki na oku ale ze swapem na gotowo to bedzie jakies 8 tyś....
niestety mam nagle klopoty z kasiora wiec chyba bede musial odlozyc pogon za VTI:(
nie lepiej dlubac to co jest?
jesli nei planujesz robic modow w b16 poza wydechem i dolotem to lepiej dlub to co masz bo za mniejszy hajs dogonisz lub nawet przescigniesz b16.
planuje.........obrobke glowicy.......kolektor i caly wyderch.......elektronike.......walki..... wiec chyba lepiej b16???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.