PDA

Zobacz pełną wersję : Klocki tra o tarcze Pomóżcie



Cola_ldz
05-05-06, 12:44
Witam. Mam problem. Co może być przyczyną że klocki trą o tarcze i to dość znacznie. Pozdro

AndMal100
05-05-06, 12:45
Nowo założone?

Cola_ldz
05-05-06, 12:47
Nie. Stare tylko żę dopiero teraz to zauważyłem i nie wiem ile to już trwa

AndMal100
05-05-06, 12:49
No to pewnie się starły i musisz kupic nowe..... :D

Cola_ldz
05-05-06, 12:53
Co klocki?

wunat
05-05-06, 12:55
nom. lepeij je obadaj szybko bo jak beda zdarte i bedziesz dalej jezdzil to jeszcze do tego zabijesz tarcze ...

Wally
05-05-06, 12:57
Cola_ldz, sprawdz ile masz jeszcze okladziny na klocku zarowno na wew. jak i zewnetrznej stronie - to podstawa

Cola_ldz
05-05-06, 13:00
A jak to sprawdzić . MAm zdjąć klocji w celu sprawdzenia?

AndMal100
05-05-06, 13:09
A jak to sprawdzić . MAm zdjąć klocji w celu sprawdzenia?


No nie........ :roll: Możesz podjechać do szpitala żeby rentgena zaciskom zrobili.... :twisted:

Podnies auto na lewarku, zdejmij koło, skręć kierownicę i popatrz....!!!

Cola_ldz
05-05-06, 13:10
Ziom niedenerwuj się :) Jak nigdy tego nie robiłem to nie wiem. Oki ide sprawdzić Pozdro i dzięki za pomoc

Wally
05-05-06, 13:18
A jak masz ew. suwmiarke... chociaz nie - nie podejrzemam Cie o to ... :lol: Jak masz watpliwosci to zrob fotki i tu wrzuc :D

sickiziu
05-05-06, 13:34
a co jezeli sa nowe, przejechaly 3000km i tra?

Wally
05-05-06, 13:48
a co jezeli sa nowe, przejechaly 3000km i tra?

To dodaj jeszcze czy 3000km komplet: klocki i tarcze czy same klocki do starych tarcz?

W drugim Civicu mialem taka opcje, ze poprzedni wlasciciel musial dluuuugi czas auto trzymac pod chmurka bez jezdzenia. Od wewnatrz i na zewnatrz tarczy (od srodka i na zewnatrz) pokazal sie odcinek ok 5-6mm rdzy i zamiast przetoczyc tarcze, koles musial wymienic klocki na nowe. Rdza okazala sie twardsza i zdarla nowe klocki tak ze trzymaly na ok 70-80% powierzchni i szuraly niemilosiernie.

Jesli komplet to sprawdz prowadnice - moze sie zapiekly :?:

LIO
05-05-06, 15:56
Jak nigdy tego nie robiles i nie wiesz jak, to sie nie dotykaj, tylko jedz do warsztatu
Mogly sie skonczyc juz klocki i sobie tra (najbardziej prawdopodobne)
mogly sie zaciski przytrzec od zabrudzenia i nie odbijaja klocki dobrze. Wtedy rozbiórka i komplkeksowe czysczenie.

redrac
05-05-06, 16:26
Moze tez trzec blaszka.. ktora inforumuje swoim w****.. dziwiekiem ze klocka niewiele zostalo :) bo jesli tra klocki to juz tarcze moga byc przytyrane....

Wally
05-05-06, 17:38
Aaaaa przypomnialem sobie. Przez kilka km tez mialem tarcie i piszczenie jak mi mieczy blaszana obudowe i tacze wpadl kamyk... Tragedia bo ciezko go bylo wyciagnac ale sie udalo.

VenoRuto
05-05-06, 18:02
I własnie dla taki fachowców co sie nie znaja czy klocek jest dobry czy zły wprowadzili otwieranie maski i sprawdzanie poziomu oleju na egzaminie na prawko :D

smoku
05-05-06, 18:12
ciezka sprawa z tymi klockami ja ma chyba ten uraz o ktorym mowil lio


mogly sie zaciski przytrzec od zabrudzenia i nie odbijaja klocki dobrze. Wtedy rozbiórka i komplkeksowe czysczenie.

klocki zaczynaja sie konczyc i ewidentnie widac ze nie odbija bo gdy stoje na lekkiej pochylosci to czuc jakby ja cos trzymalo

a do tego martwi mnie bardzo fakt ze przy hamowaniu kola bardzo szybko sie blokuja i wpadam jakby w poslizg odrazu

tzn przy nie tak mocnym nacisnieciu pedalu hamulca kola sie blokuja

ale boje sie troche to rozbierac zebym sie nie zabil potem

duzo mnie moga skasowac za zrobienie tzn czyszczenie zmienia klockow?
czy myslicie ze dam rade sam?

Cola_ldz
05-05-06, 18:13
Klocki są dobre. Tarcie jest takie jak by klocek nie odbijał i cały czas tar o tarcze. I jak podniosłem na lewarku i kręce kołem to ciężko się kręci i czuć wyraźny opór

bartol
05-05-06, 18:14
Klocki są dobre. Tarcie jest takie jak by klocek nie odbijał i cały czas tar o tarcze. I jak podniosłem na lewarku i kręce kołem to ciężko się kręci i czuć wyraźny opór

Wiec nalezy wyczyscic prowadnice w zaciskach i bedzie po problemie...