Zobacz pełną wersję : pompa hamulcowa 1" servo 15/16"
siema,
da rade taka kombinacja ?? czy raczej pompa 1" dziala tylko z servem dedykowanym ??
jak sie da prosilbym o mozliwe najszybsza odpowiedz..
dzieki
Spychu ma pompę 1" z prali 5 g oraz serwo z ek4 i mówi, że bez problemu daje radę...
Spychu ma pompę 1" z prali 5 g oraz serwo z ek4 i mówi, że bez problemu daje radę...
Zgadza się.
Ja mam taką kombinację. Pompe 1" Prela H22 5gen (Nissin) i serwo EK4 (Nissin) które oryginalnie było z pompa 15/16" (Nissin)
Wszystko zalezy od czego chcesz kupić komplet. Bo jesli np chcesz kupić komplet od MB6 i wsadzić do EJ2 tak jak masz w podpisie to kupuj serwo z pompą.
Nie wiem czy aby czasem serwo od Prali nie jest inne niż od Civica dlatego ja do serwa z 6gen dolozylem tylko pompe 1" z prali.
Nie wiem czy aby czasem serwo od Prali nie jest inne niż od Civica dlatego ja do serwa z 6gen dolozylem tylko pompe 1" z prali.
Niebawem będę znał odpowiedź na to pytanie ;)
hm, przkonamy sie niedlugo,
mam servo Eg6 15/16 a pompa bedzie 1" z civica MB6, widzialem podobne kombinacje wiec zobaczymy :)
mysle ze nie powinno byc problemu
Ale pisz wierzba co i jak !!!
albo inni :)
Jeśli serwo będzie mniejsze to pedał będzie trzeba mocniej wciskać, bo będzie miało problemy z obsługa pompy - nie wydolne. Po wielu kombinacjach u mnie - brałbym z serwem (jesli masz taką możliwość). Co do przypsaowania, u mnie jest serwo z jakiegos MB a pompa z 5 gena z jajka.
Więc pompa i serwo z prali 5 gen 1" pasi do ej9 ;)
Kostek_Junior
02-09-09, 22:50
pasi pasi :)
kurde, czy pompa z MB6 ma dziury na mocowania po przekatnej czy w poziomie (jak moje obecne 15/16),
moze ktos otworzyc maske i zoabczyc ??
bo dostalem pompe, ale dziury na sruby sa pod katem nie poziomo, i wyglada na to ze se do dupy moge taka pompe wsadzic, i chcialem sie tylko dowiedziec jak wyglada pompa z mb6. (ps: nigdzie na niej nie pisze ze to 1" - a u Was?? )
bede meeega wdzieczny za info
tomcyk jak dobrze rozumiem to serwo masz z eg6 czyli nissin a pompa z mb6 lucas - także właśnie ze względu na te otwory nie podejdzie...
aa, no wlasnie masz racje tak mam,
nie wiedzialem ze nie sa" kontadebilne" kurde blade...dzieki wierzba
pompka idzie na handel :(
piotrstrojek
13-09-09, 19:27
Panowie - powiedzcie mi czy dobrze zrozumiałem. Aby polepszyć efekt hamowania - należy kupić większe serwo i zatrzymać sobie pompkę 15/16 czy jak już mam dostęp do jednego i drugiego to kupić większe serwo i pompkę 1'... i jeśli zamontuję taki setup to jak duża będzie taka zmiana - chodzi mi czy aby przy muśnięciu pedału hamulca samochód będzie stawał dęba...
zależy jaki masz aktualnie setup hamulców - bo jest sporo opcji...
Pompa z serwem z mb6 podpasuje do eg3?
Bo nie wiem czy się czasem nie pośpieszyłem z zakupem.
Dobra już wiem że pasuje;)
Pompa z serwem z mb6 podpasuje do eg3?
Bo nie wiem czy się czasem nie pośpieszyłem z zakupem.
Dobra już wiem że pasuje;)
Srednice gwintow w pompie sa inne i bedziesz musial szukac przejsciowek.
tak wlasnie jest wierzba, wkurzylem sie troche...no ale mam nadzieje ze opyle szybko..
Ktos sprawdzal czy aby serwo z prali Vti podpasuje do eg6 ?
kuba_guzik110
01-10-09, 01:42
pasi bo do ej1 pasi
kuba_guzik110
02-10-09, 19:02
porównanie 2 serw po lewej nissin z pralki 2,2 vti po prawej lusac mb6
http://images47.fotosik.pl/208/0a2920153c159227m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0a2920153c159227)
http://images44.fotosik.pl/208/38f6300dd365241am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=38f6300dd365241a)
http://images44.fotosik.pl/208/2368638f238b5696m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2368638f238b5696)
kuba_guzik110
12-10-09, 17:57
Nie wiem w którym wątku to napisac więc pisze tu. Którą pompe z serwem polecacie do swapa 282/262 czy nissin z pralki 15/16 czy lucasa z mb6 ??
kuba_guzik110, przecież wyżej masz i jedno i drugie niby niczym nie różniące się :D więc o co Ci tak naprawdę chodzi jak wiesz lepiej :rolleyes: - ile razy można pisac, że pompa ma byc 1"
kuba_guzik110
13-10-09, 19:47
ale od pralki mam 15/16 :P No kurde mam 2 do wyboru to chce wsadzić lepsza :P
Ja mam nisin 15/16 w ej9 i narazie 262/bębny i w takim układzie pompa bracuje b.dobrze ale w zestawieniu 282/260 czy to od pralki czy od mb6 sie nie ogarnie.Jeśli to co było na zdjęciu jest twoje to pogoń możliwie szybko i pobieraj 1'od pralki 5gen 2.2vti.(najlepiej ne od angola bo jedno wejście na przewód jest odwrotnie i twój może okazać nie wyystarczająco długi ale to chyba wiesz bo na tym forum o heblach jest ponad 82 info.)
Tylko taka opcja wysaje się być rozsądna.
kuba_guzik110 ile razy można pisac, że pompa ma byc 1"
proszę Cię...czy ja to sobie wymyśliłem ???
kuba_guzik110
13-10-09, 23:46
a wiec zakladam lucasa od mb6 a nissin z pralki 2,2vti idzie dla ziomka :)
a wiec zakladam lucasa od mb6 a nissin z pralki 2,2vti idzie dla ziomka :)
Jeśli masz nissina 15/16" to nie jest on z pralki 2.2 VTI bo wszystkie miały 1" z setupem 282/260.
W pralach 2.0 gdzie było z przodu 262mm były 15/16".
Oddaj sprzedającemu bo wcisnął Ci wała i tyle.
Jeśli masz nissina 15/16" to nie jest on z pralki 2.2 VTI bo wszystkie miały 1" z setupem 282/260.
I tak się będzie upierał, że były 15/16 a nie 1" :D
a wystarczy rozebrać pompę i zmierzyć :)
kuba_guzik110
18-10-09, 22:29
Powiem szczeze octan na 100% wałka mi nie wcisnął :)
To ja Ci powiem szczerze jeszcze raz, że Nissina 15/16" nie było w Prali H22, był tam tylko 1".
Kapito ? :)
Skoro upierasz się , że jest ok itd to po co ten temat ? Zakładaj ją i po problemie. Szkoda Twojego i naszego czasu na pisanie tutaj.
Witam, mam pytanie czy servo Lucas7 będzie pasowało wymiennie z servem Lucas8. Chodzi mi o samo servo bez pompy ? No i oczywiście czy da rade podłączyć pompe z Lucasa 7 do serva z Lucasa 8 żeby wszystko grało?
Cześć. Historia modyfikacji moich hamulcow wyglada tak, najpierw byla seria eg4 czyli 240/beben, wymienilem to na 262/240 + serwo i pompa 15/16 z jakiegoś anglika (niestety nie wiem jaki konkretnie to model auta byl, ale wiem ze z anglika bo musialem przerabiac przewody hamulcowe bo byly po drugiej stronie), korektor sily zostal z bębnów. W tej chwili odebralem auto od kolegi, ktory wstawil mi pompę 1" z prelude vti v gen angielki, ktora pasowala rozstawem śrub do serwa od pompy 15/16 i kierunkiem przewodow hamulcowych, zaciski z prelude 1 tloczkowe 282 i tarcze 4x100 282.
Uklad hamulcowy byl odpowietrzony trzy krotnie, a mimo to pedal jest miękki i auto hamuje gorzej niż przed zwiększeniem srednicy.
Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy i jak to poprawić?
może pompa puszcza miedzy sekcjami
Więc pompa i serwo z prali 5 gen 1" pasi do ej9 ;)
Z czy możesz napisać coś więcej? Wszystko podchodzi p&p, każda jedna śrubka? Jaki będzie efekt po zmianie pompy i serwa przy seryjnych hamulcach (tarcze/bębny) w moim D14 EJ9 ???
Nie. Jesli mnie pamiec nie myli (bo pytalem tygryska o to) to ta z preli ma jedno wyjscie wiecej ktore trzeba zaslepiac chyba itd - jest troche drutu zeby ja zalozyc, na pewno nie jest P&P ale ilosc pracy i trudnosc operacji juz nie mi oceniac. Efektem u ciebie bylby twardy pedal hamulca, to wszystko - lepiej hamowac nie bedzie.
U siebie mam przod MB6 jednotloczkowy 282 a z tylu 240 i pompe z serwem 15/16 i hamuje elegancko. Tez myslalem o wymianie pompy, ale poki co hamuje dobrze.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.