Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : TA-Technix MTS-Technic - jak z nimi?



dsdamian
28-08-09, 13:47
Duzo tych zawiasów w sklepach i na allegro teraz, firma podobno niemiecka.
kpl amory + sprezyny do Vgen mozna kupic za 750zł a to samo na gwincie za 1000zł

jeździ ktoś na tym? jakies opinie?
bo tanie to, tylko czy jest sens sie w to pakować.

na forum golfa gdzies wyczytałem że są ok, a jak hanki na tym sie mają?
pozdr.

serwal4
28-08-09, 14:04
Ostatnio tam (na vw-golf) pisałem o amorach MTS'a (bo największy topic o MTS jaki zauważyłem);

Sprężyn nie mam (bo mam Eibachy Pro-Kit, czyli w sumie lajtowe i miękkawe springi), ale o amorach:

- znacznie sztywniej/twardziej/niewygodniej względem OEM amorów
- trzeba pilnować się dziur
- za to prowadzi autko znacznie się lepiej
- większość nierówności wybiera dość rozsądnie, studzienki i studzienko-podobne twory jedynie ostro dają się we znaki
- aby utrzymać z przodu sensowne obniżenie u mnie ustawiony pierścień na 'max obniżenie amorem', tył zszedł trochę niżej (też pierścienie na 'max obniżenie amorem) od przodu; Ale to jak pojeździ trochę się dogra zapewne, choć tył sobie pierścienie przestawię o 1 oczko;
- o trwałości nie powiem bo narazie są w trakcie rozjeżdżania... ot jakieś 200km na nich zrobiłem więc nie pracują do końca tak jak będą pracować (głównie tyczy się to tyłu, który te 199km temu w ogóle nie amortyzwał);

Ja te amory traktuje jako tymczasowe rozwiązanie z racji, że OEM amory już swoje przejechały... a były też inne wydatki;

Jak tylko odłoży się kasa i będzie siakieś grupowe czy coś na np. kit Koni 1010 to napewno to zmieniam;
Nie traktowałbym tego jako el. zawiasu na stałe (czyli parę lat np.) czy jako zawias do ostrego pałowania;
Obstawiam, że wytrzymają może 1/3 tego co wytrzymały OEM'owe amory;

michalm320
28-08-09, 18:09
Moje zdanie jest takie że nie ma nic za darmo...też myślałem o MTS ale jednak wole odczekać i odłożyć na Koni 1110

Andrew98
29-08-09, 12:05
Moje zdanie jest takie że nie ma nic za darmo...też myślałem o MTS ale jednak wole odczekać i odłożyć na Koni 1110

popieram:)

Misiekemeryt160
29-08-09, 12:14
tutaj już o tym było troszke pisane:

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=36250&highlight=gwint

TasiOZ
29-08-09, 12:45
Mój brat ma gwint TA-Technix w coupe 6gen ( z takim zawieszeniem już kupił ) auto ma sporo obniżone ( ostatnia fota w moim temacie) i powiem że jest komfortowo ( mam porównanie do seri i zawechy z pro-tec'a na ktorej jeżdze ) nawet bardzo jak na taką glebe, a jeżeli chodzi o zakręty to też złego słowa nie powiem... wolałbym ten gwint w swojej coupe niż obecna seryjna zawieche ( -30 pro-tec ) i imo 1000zł to bardzo mało jak za taki gwint, koni str jest jakieś dziwne - jednemu auto coś siądzie a innemu prawie wogóle więc ja bym nie ryzykował.

headone
29-08-09, 15:23
Śmigam na zawiasie Ta technix już ponad rok i nie narzekam :)
Ładnie siadło, nie za twardo, mi pasuje :)

maciek070188
30-08-09, 08:29
jak z nimi? NORMALNIE

dsdamian
30-08-09, 15:54
NORMALNIE, no to fajnie jak normalnie.

chyba zakupie ten zestaw, obawiam sie tylko iż auto za bardzo siądzie kiedy zapakuje kogoś jeszcze do tyłu.

serwal4
30-08-09, 17:10
U mnie na najniższym położeniu amorów (pierścieni) z przodu mam ciut wyżej niż miałem na oem amorach (-35mm Eibachy, ale ponoć się ułoży i będzie niżej), tył poszedł z 0.5cm niżej na najniższym pierścieniu (domyślnie -30mm Eibachy);

Na najwyższych ustawieniach pierścieni auto szło wyżej niż seria zawias;
Ale to 250km zrobiłem dopiero... podejrzewam, że po 2500km (i dalej) będzie ciut niżej;

Tył chcę o 1 oczko (pierścienie) podbić żeby ew. jak ktoś wsiądzie to nie obcierać kołami;

maciek070188
30-08-09, 20:19
taki w kit ten zestaw progresywny ja mam na przodzie i nie siedzi nisko na polskie drogi w sam raz wjedziesz wszenie nawet do lasu powoli;]

serwal4
30-08-09, 21:03
http://images46.fotosik.pl/188/02732e8a7aab9c1am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=02732e8a7aab9c1a)

Taki prześwit jest na Eibacach -35mm teoria + amor na max obniżeniu;
14cm między progiem bocznym a ziemią zaraz przy przednim kole;

Ciut niżej może jeszcze pójdzie po rozjeżdżeniu się;

headone
02-09-09, 22:29
U mnie na Ta technix z tyłu spokojnie 2 osoby usiądą i nic nie obciera :)
Obniżenie -40mm wchodzą 2 palce między opone a rant nadkola :)

ligen
03-04-10, 13:23
powiedzcie mi jak ustawic zeby bylo jak najnizej na mts? bo teraz mam zalozone na najwyzszym punkcie czyli sprezyna scisnieta najabardziej i jest praweie wogole nie obnizone. myslicie ze jak dam na najnizszy to bedzie roznica. jak tak to ile? macie jakies fotki? tych springow i amorkow mts w roznych ustawieniach?

serwal4
03-04-10, 13:46
Pierścienie najniżej - najniższe możliwe 'obniżenie' na amorach;

Ja mam amory mts x4 pierścień najniżej, z tyłu koło 7x15" 195/50/15 chowa się lekko w nadkole, przód jest z 0.5cm wyżej od tyłu;

radar333
04-04-10, 16:10
Jak chcecie przód niżej to albo dać trzeba amory przednie do tokarza żeby jeszcze jeden rowek na pierścień dotoczył z przodu albo amora w tym "koszyczku" montażowym zsunąć 1 cm niżej niż jest wyżłobienie na śrubę (ja tak mam). Bez tego przód na tych amorach jest troszkę wyżej niż tył. Z tym przód jest dokładnie na wysokości tyłu więc OK!

ligen
05-04-10, 10:58
jak go zsunac nizej bo niebardzo kumam? masz moze fotki jak siedzi twoje auto ?

rosiniak99
05-04-10, 13:02
a ja bym poprosił fotki amorka jak ktoś ma :)

TougeRicer
29-09-10, 18:53
Nie polecam nikomu, kupilem swoje ej9 na nich, amor lewy rozlał sie po 4tys km, a w prawym nie ma gazu bo zaślepka amora.. "znikła". dzięki tym amorkom mam teraz do roboty przód w cifie bo jak wiadomo na ch*** amorze hamowanie wygląda inaczej ;)

frytas
29-09-10, 22:48
http://img20.imageshack.us/i/9cb247f04e4f0448ec24313.jpg/ u mnie siedzi mniej wiecej tak ;) wiecej zdjec tutaj http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?59724-d15b3-frytas/page10

serwal4
30-09-10, 13:41
U mnie amory MTS zrobiły (dopiero) około 15 tys km i zero problemów; Nic nie cieknie, nic nie ucieka, pracują ok, hamuje auto ok, nie buja, nie podskakuje, nie osiadło etc;

Ostatnio prawy/przód nurkował mi na poboczu (niżej niż jezdnia + mocno nie równo);
Opona poszła, felga lekko trzepła się, sworzeń się wy*** (wahacz dolny); Amor żyje i ma się dobrze;

urbanrsc
21-04-11, 21:07
http://www.mapet-tuning.com/sklep/honda-civic-coupe-4545-p-4895.html?osCsid=r8274jonpvqb09i29kreq4aub7 a co sądzicie o tym?

wally_84
22-04-11, 10:11
Ja też długo myślałem nad zawieszeniem, na początku Koni potem KYB a skończyło się na MTS i właśnie od kolegi Mapeta. Co do sprężyn to się nie wypowiadam bo mam Eibachy ale jeśli chodzi o sprzedającego to mogę go polecić.

Krzysiek3D
23-04-11, 22:06
Widzę ze dużo wypowiadających się ma z tyłu amortyzatory mts + eibach pro kit. Moje pytanie do tych osób zatem : jak się sprawuje takie zawieszenie z tyłu z 2-3os z na tylnej kanapie ( takimi normalnej wagi do 85kg powiedzmy ). W chwili obecnej mam z tyłu eibach pro kit na serii i powiem że unikam jazdy ze znajomymi na tylnej kanapie bo na polskich dziurach potrafi dobić i mam obawy... chyba nie pojechałbym tak ze znajomymi na wakacje i to chciałbym zmienić :), mam okazję kupić od kolegi mts, czy z takimi amorami będzie okej ?

bronek116
26-04-11, 10:44
ja tez planuje zakup calego zestawu amorki+springi do mojego ek3 wiec jeszcze nie wiem, cena bardzo dobra ale jak z jakoscia

AltairV
02-05-11, 08:40
ja mam zawias MTS amory i spiringi -60/-55 i u mnie dupa strasznie nisko siadla a przod nie co moze byc?

CeeJay
02-05-11, 19:14
A na którym frezie na tylnych amorkach masz ustawiony kielich ten dolny co podtrzymuje sprężynę? Bo w MTS-ach jest regulacja może tam leży wina?

serwal4
02-05-11, 20:34
@Altair:

Nie jesteś sam, u mnie to samo na MTS'ach;
Przód/tył opuszczone najniżej (pierścień w pozycji max obniżenie);

Przód siedzi prawie jak seria, tył siadł widocznie za mocno względem przodu;
Ba, przód na pierścieniu najwyżej siedział wyżej niż seria;
Amory zamocowane ok (sprawdzane, nigdzie o nic się nie opierają/wahacz etc);
Na oem amorach było normalnie, tył ciut wyżej od przodu;

U mnie tył podniosę pierścienie o jeden wyżej;
Bo akurat na ostrzejszej glebie mi nie zależy, a wręcz nie chce.

AltairV
03-05-11, 22:20
ja chyba spróbuję obniżyc przod na widełkach moze to cos da, bo na amorze na maska obnizeniu tak wyszlo ze przod sie obnizycl troche a tyl siadl niesamowicie

Gorliś
03-05-11, 23:54
Dosc powszechnie wiadomo, ze to o czym piszecie jest spowodowane talerzykami, jakie mts dodaje do swoich zestawow - sa takie same na przod jak na tyl. Obejrzyjcie swoje seryjne amortyzatory i zobaczcie jak powinien wygladac talerzyk na przod.
A potem wezcie mlotek i zbijcie te talerzyki z seryjnych amortyzatorow i przelozcie na mts.

Wafel
08-08-11, 23:49
Mam sprezyny eibach i zakupiłem nowe amorki mts technic przy wymianie amorow zostalo zrobione całe tylne zawieszenie i po okolo 100 km tylny prawy amor zaczoł pukac podczas pracy został wymieniony na nowy i po 1 tyg uzytkowania jest powtórka puka ponownie czym to moze byc spowodowane??

DamianHonda
09-08-11, 02:16
Mam sprezyny eibach i zakupiłem nowe amorki mts technic przy wymianie amorow zostalo zrobione całe tylne zawieszenie i po okolo 100 km tylny prawy amor zaczoł pukac podczas pracy został wymieniony na nowy i po 1 tyg uzytkowania jest powtórka puka ponownie czym to moze byc spowodowane??

Pewnie tym że to tanie zawieszenie i wadliwe? Jak ktos chce to mam swoje amory mts do del sol/civic 5 w dobrej cenie. Zabierzcie je bo wolałem się przesiąść na cos lepszego.

Co do wysokosci to niestety tak to jest jak cos jest do wszystkiego to zazwyczaj do niczego i efektem tego jest to ze po założeniu amorow mts przod jest wyzej od tyłu...i tu regulacja talerzyków konczy swój zakres.