PDA

Zobacz pełną wersję : swap na b18c4????



insane
04-05-06, 08:48
Czy ktos moze probowal wkladac b18c4 do civica 92 rok? Jak bardzo pasuje?
Ogolnie interesuje mnie czy ma to sens?

Pati
04-05-06, 10:23
pasuje tak samo jak kazda inna Bseria. rzeźba z wiązką, bo to OBD2.

insane
04-05-06, 13:38
pasuje tak samo jak kazda inna Bseria. rzeźba z wiązką, bo to OBD2.

mozesz cos blizej o tym OBD2 bo slaba mam orientacje.... ale wiazke przeciez tez wsadzasz razem z silnikiem chyba.... na czym polega ten problem???

rem36
04-05-06, 14:41
na tym ze wiazke silnikowa musisz jakos polaczyc z reszta samochodu ;)

emg
05-05-06, 20:14
ogólnie pasuje i ma sens tym większy im słabszy masz silnik. Rzeźba z dopasowaniem wiązki w standardzie obd2 do standardu obd1, ale nie ma rzeczy niemożliwych
i znowu podam www.emg.wroc.pl/swap/ss.html inne auta, ale robota bardzo podobna

Octane
05-05-06, 20:33
Czyli co trzeba dolozyc do wiazki swapujac z d16z6 na b18c4??
Co dokladnie jeszcze potrzeba do swapa??
To co jest wypisane na stronce emg??

"potrzebne jeszcze parę wężyków, mapsensor i pochłaniacz oparów paliwa"
Jakie to wężyki??

Lukasch44
07-05-06, 01:06
Kuki te tematy przerabiał :) Zapytajcie u źródła.

insane
07-05-06, 19:34
czyli podsumowujac lepiej wkladac b18c4 czy jednak B16A2??? pytam bo cena kompletu do swapu raptem 500 pln roznicy,a 10 KM zawsze wiecej na starcie.

a aktualny silnik mam B16A9....teoretyczne 130 KM przy masie mojego auta biorac pod uwage 3 warstwy maty wygluszajcej,mdf,pianki,sklejki,rozne inne patenty + oczywiscie samo audio to stanowczo za malo zeby napedzac te auto tak jak bym sobie tego zyczyl...

pociesza mnie fakt ze emg tez jest z wrocka :D

po cichu licze na pomoc w pogoni za VTI :)

LIO
07-05-06, 19:47
B18C4 ze skrzynia od B18C6, albo od B16A2

kosiniak
07-05-06, 20:16
a aktualny silnik mam B16A9....teoretyczne 130 KM
a aktualny silnik to masz d16a9.... :D kupuj b18 a skrzynie z b16!!

insane
08-05-06, 08:13
racja............sorry.......sie mi juz myla te silniki........tyle ich jest....:)

Kras
08-05-06, 09:39
Dokładnie. Przełożenia skrzyni B18C4 są lipne i nie wykorzystują porządnie możliwości tego silnika. Teoretycznie najlepiej połączyć C4 ze skrzynią B16A2 tyle tylko że jest bardzo duża szansa że ta z C4 będzie miała LSD. Wtedy brać ją i najwyżej później pobawić się w wymianę konkretnych biegów.

insane
08-05-06, 09:41
mozliwosci sa jesli jest kasa.............a z nia bywa roznie ale dzieki za cenna uwage:)

sufler
25-05-06, 14:57
1) Ja u siebie mam silnik D18Y8 1.6 SOHC V-TEC obd2 czy u mnie bedzie mniej zabawy z elktronika i przewodami gdy dawcą bedzie 5-drzwiowy civic B18C4 któy też ma obd2??
2) Co to jest to LSD w skrzyni B18C4??
3) Czy jak na początek wstawie skrzynie z B18C4 to czy potem nie bedzie problemu z zamiana na skrzynie z B16A2??

mighty
25-05-06, 14:59
LSD to szpera, a skrzynie od B16 mozesz wtsawiac bez problemu.

sufler
25-05-06, 15:03
Palnuje swapa na B18C4 ja u siebie mam silnik D18Y8 1.6 SOHC V-TEC obd2 czy u mnie bedzie mniej zabawy z elktronika i przewodami gdy dawcą bedzie 5-drzwiowy civic B18C4 któy też ma obd2??

Wielki
25-05-06, 15:13
b18c4 ma obd1...

mighty
25-05-06, 15:16
B18C4 ma OBD 2 :!:

Wielki
25-05-06, 16:03
a ja wciaz sadze ze obd 1 :P ale robta co chceta

R.A.D.O
24-05-07, 22:58
Witam, ja posiadam d16z6 i chciałbym sie dowiedziec tak orientacyjnie jakie były by koszta( bo wiadomo ze u kazdego inaczej) swapa z d16z6 na b18c4? co z mocowaniami?

_drobny
31-05-07, 14:36
a jak wyglada sprawa z D15Z6? nigdzie nie moge znalezc info na temat swapa na B16 lub B18...

dzieki za pomoc
yo

3dan
05-06-07, 11:11
ostatnio przy okazji wymiany zawiasu meczylem mechanika w zkladzie ktory zajmuje sie tuningiem mechanicznym,turbienie ,swap itp wlanie o swapa na b18c4 i przy D15z6 nie ma podobno problemow,pytalem glownie czy o lapy,a obd to samo czyli obd2 wiec chyba nie powinno byc duzej rzezby przy takkim swapie,jedyny problem jest cena jaka uslyszalem za robote ok 2tys :(

pHiZzz
05-06-07, 16:28
2 tys to jeszcze tak srednio dla porownania ja w pewnym zakladzie tuningowym za swapa z d15b7 na b16a2 uslyszalem okolo 3tys i 2 tyg roboty :aloha:

dark
06-06-07, 21:25
2 tys to jeszcze tak srednio dla porownania ja w pewnym zakladzie tuningowym za swapa z d15b7 na b16a2 uslyszalem okolo 3tys i 2 tyg roboty

tysiak to jest chyba dobra i wystarczajaca cena :/

LIO
07-06-07, 13:54
powinni jeszcze dopłacać Wam za mozliwosc zeswapowania silnika

dark
07-06-07, 20:22
powinni jeszcze dopłacać Wam za mozliwosc zeswapowania silnika

taka prawda, wkoncu ktos to powiedzial :d :d :d :d

BARTAS998
12-04-08, 12:35
Pytanko:

zamiast D15B2 mam zamiare swapowac na B18C4.

Czy lapy silnika pasuja? co z polosiami? czy tez z B wejda w piasty EG4?

pHiZzz
12-04-08, 13:54
hehe dobry odkop, takie rzeczy to pw albo techniczny

arturoleksik
12-04-08, 17:46
Ja tydzień temu wstawiłem B18C4 zamiast D15Z1, łapy wszystkie ładnie pasują, z półosiami zadnego problemu nie miałem, problem jest tylko z wiązką, bo trzeba się trochę nagłówkować zeby to ogarnąć, ja jestem na etapie ogarniania :) , i od razu mam prośbę jeżeli ktoś ma schemat OBD1 I OBD2 to prosiłbym o przesłanie na e-mail: arturoleksik@op.pl.

E2rd
20-04-08, 23:42
No to panowie SWAP za 1000 to myślę, że przegięcie. Właśnie przebijam się przez kolejne etapy swapu w pewnej części osobiście i za tysiąc to nikt do tego ręki nie powinien przyłożyć.
Mam skończony SWAP mechaniczny d16y7 na B18C4 i też ogarniam właśnie wiązkę elektryczną. Zobaczymy jaki efekt z tego będzie.
B18C4 to faktycznie OBD2, ale mało w nim tego OBD2 :)

Ralfi
21-04-08, 11:47
za tysiaka w życiu bym się czegoś takiego nie podjął, kto nie próbował ten nie wie ile kwiatków potrafi podczas takiej operacji wyjść: pozapiekane śruby, tu i ówdzie trzeba ciąć, gumy się wykruszają itp, itd...

arturoleksik
26-04-08, 08:05
U mnie wyszedł kolejny problem, a mianowicie B18C4 miał seryjnie immobilaiser a ja niestety go nie dostałem w komplecie z silnikiem i tak się zastanawiam czy jak kupie jakikolwiek immo ze stecyjką i kluczykiem to bedzie pasowało?? Jeżeli macie inne pomysły to piszcie, bo ja już nie wiem co robić. A i oczywiści dzwoniłem do kolesie od którego kupiłem silnik i on już nie ma tych części.

rem36
26-04-08, 09:44
podlaczyc wszytko na obd1 i nei ma problemow z immo

Konrad84
26-04-08, 19:11
podlaczyc wszytko na obd1 i nei ma problemow z immo
:hinczyk:

Inaczej musiał byś nosić dwa kluczyki lub wymieniać wszystkie zamki.

Cairo
26-04-08, 20:45
Zamki chyba można ustawić pod kluczyk, przynajmniej w innych samochodach nie ma z tym problemu, myślę, że w Hondzie jest podobnie.

sebastian sz
08-05-08, 20:00
Info dot. tego jaki system OBDxx w poszczególnych rocznikach B18C4:

"if the ECU is from a motor that 92-95 its OBD1, 96-98 OBD2a, 99-00 OBD2b"

http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=55430

kubarr
09-05-08, 21:53
mam zasadnicze pytanie można przy swapie c4 z obd2 zrobić konwersje zakładając wiązke i aparat z b16a2 z 93 roku czyli obd1 z kompem od z6 czyli p28/30 ? da sie to potem wystroić?

emg
10-05-08, 07:34
da się, najlepiej na p28, bo niektóre p30 robią psikusy