Zobacz pełną wersję : turbo i wydech nie przelotowy ?
Dużo się mówi o tym że do turbo musi być wydech przelot,
bo turbo padnie, bo wydmucha uszczelkę
a przecież seryjne auta mają nie dość że cichy układ wydechowy to także i po dwa katalizatory!
Czy może ktoś dać jakiś dobry powód dlaczego moje auto musi sadzić marchewkami ?
nie ma zadnego powodu. moze byc wydech na tlumikach komorowych. ot po prostu - na przelocie bedzie wiecej mocy.
Misiekemeryt160
25-08-09, 09:28
bo tak naprawde to im luźniejszy tym lepszy. i w zasadzie to so takiej turbawki to wystarczy ze zalozysz wydech na jednym koncowym tłumiku przelotowym i bedzie spoko. samam turbosprezarka juz stawia duzo opór i mozna powiedziedź zę swietnie spisuje sie jak tłumik.
samam turbosprezarka juz stawia duzo opór i mozna powiedziedź zę swietnie spisuje sie jak tłumik. życie potwierdza co innego ;)
zrób więc porównanie: taki sam silnik turbo, bez tłumików, vs taki sam silnik wolnossący na wydechu bez tłumików. wiesz któy będzie głośniejszy? ;)
Misiekemeryt160
25-08-09, 14:38
zeby "w miare" wyciszyc takowa soft turbawkę wystarczy jeden przelotowy tłumik i bedzie juz spoko...a taka b seria na pustej roze z jakimms przelotowym na końcu? jak piła motorowa:)
Bturbo z jednym przelotem dalej jest glosna. ale i tak o wiele cichsza od wolnossacej Bserii na takim samym tłumiku.
Swego czasu wstawiłem końcowy wydech komorowy ( od jakiegoś forda 2,0 T miał coś około 2 cali na wejściu)
i turbo wstawało wcześniej i żeby uzyskać te swoje soft doładowanie musiałem prawie zamknąć wg , gdzie do tej pory był sporo uchylony .
Fakt było cicho , moc była wcześnie ale miałem takie wrażenie że ciągnięcie powyżej 5-6 tyś nic nie daje auto nie przyśpieszało.
Może kiedyś trzeba będzie odwiedzić hamownie z 2 setupami wydechu końcowego i się przekonać
u mnie na turbinie i wydechu 2,5 cala przelotowym bylo prawie tak cicho jak w serii.
nie chodzi o srednice wydechu tylko o dobór tłumików ... chłopaki dłubiący nissany potrafią zrobic w 200sxach 3" przelot i też jest cicho, chociaz znam i takiego co zrobił 3" przelot i głowe urywało , jak rasowy dragster
Fakt było cicho , moc była wcześnie ale miałem takie wrażenie że ciągnięcie powyżej 5-6 tyś nic nie daje auto nie przyśpieszało.
nie rozumiem co Cię tu dziwi.. tłumik komorowy po prostu musi dławić na wysokich obrotach i tego nie przeskoczysz! Tym bardziej, że założyłeś 2", które ledwo do NA z6 sa ok. A hamownię to już swoją drogą powinieneś wreszcie odwiedzić, masz pod nosem.
fawor wydech mam real 2,5 " wiec pod turbo chyba dobry
Swego czasu wstawiłem końcowy wydech komorowy ( od jakiegoś forda 2,0 T miał coś około 2 cali na wejściu)
czyli po zamontowaniu tego tlumika juz nie masz 2,5"
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.