Zobacz pełną wersję : jakie kupić tłoki do B18C4 szlifie ??
[H] Dylu [H]
24-08-09, 09:28
Prawdopodobnie nie ominie mnie szlif tulei w silniku a co się z tym wiąże będę potrzebował nowych tłoków.
Tłoki oczywiście nadwymiar, w kpl z pierścieniami i sworzniami.
Co polecacie kupić ?? mile widziane konkretne przykłady np z jebaja :)
Sam jeszcze nie wiem, czy będę doprężał silnik czy pozostawię CR bez zmian, wszystko zależy od ceny tłoków jakie będą do kupienia.
I pytanie pomocnicze, i bardzo ważne, aby odpowiedział ktoś, kto będzie pewny w 200% :) czy tłoki z B16B JDM pasują do B18C4 ??
z jednej strony nie wiesz czy chcesz podbijać kompresję, z drugiej pytasz o najwyższe. Możesz wstawić p72-a0 w którymś nadwymiarze (kompresja bez zmian), ale możesz też wstawić właśnie pct w jakimś nadwymiarze, są gotowe komplety do kupienia. Zależy co chcesz.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CP-Pistons-Honda-Acura-Civic-CRX-Integra-GSR-B18C1_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQ hashZitem518c28cd5cQQitemZ350243835228QQptZMotorsQ 5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
na dole masz tabelke z CR do wyboru do koloru, co prawda najtańsze rozwiązanie to nie jest
u mnie są B18C5 pierwszy nadwymiar i mogę CI je polecić.
Dodatkowo to OEM Hondy, więc o jakość nie ma się co obawiać
[H] Dylu [H]
24-08-09, 11:45
to teraz poproszę o pomoc...
mam propozycję na tłoki...
Wiseco nadwymiarowe 81.50 CR 11.5...nie za dużo ?? nie wydmucha mi nic ?
11.5 to przyzwoite cr :) seryjne c6 ma bodajze 11.0, nie ma co sie stresowac:p
CR 11.5 - 12.5 jest jak najbardziej do przyjęcia. Wiadomo - minimum 98
Tylko pamiętaj że w związku z tłokami zapada ważna decyzja - czy napewno nie chcesz turbo? :D
[H] Dylu [H]
24-08-09, 13:41
CR 11.5 - 12.5 jest jak najbardziej do przyjęcia. Wiadomo - minimum 98
Tylko pamiętaj że w związku z tłokami zapada ważna decyzja - czy napewno nie chcesz turbo? :D
nie, nie chcę turbo! a tłoki raczej będą inne jednak...na razie trzeba oddać blok do zmierzenia, żeby w ogóle wiedzieć co kupić...
Za te właściciel chce 1800 pln, a mam propozycję sprowadzenia tłoków NPR + OEM pierścienie, wszystko w nadwymiarze pierwszego szlifu, a nie drugiego jak w przypadku tych Wiseco, CR tych NPR ma być 11.2 co po złożeniu i zestrojeniu miało by dać 200HP+...to by mnie zadowalało...szczególnie, że ten zestaw miałby mnie kosztować ok 1000 pln
NPR to tani zamiennik, o którym żeśmy rozmawiali.
pierwszy szlif (i jedyny przez Honde przewidziany) to 81.25. Poza OEM, jedynie JE/SRP oferuje (lub oferował) tłoki w takim nadwymiarze. Pozostali producenci aftermarketu najmniejszy nadwymiar jaki oferują to 81.50. potem 82.00 itd...
Mahle?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAHLE-POWERPAK-PISTON-KIT-ACURA-HONDA-B18C1-INTEGRA-GSR_W0QQitemZ230263017548QQcmdZViewItemQQptZMotors _Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item359cbed04c&_trksid=p4506.m20.l1116
O. Mahle dobre. Ale CR 12.5 do daily drivera niekoniecznie :)
[H] Dylu [H]
24-08-09, 18:30
CR 12.5 to już sporo.
Ten sam sprzedawca ma takie na 10.5
[H] Dylu [H]
24-08-09, 21:13
Ten sam sprzedawca ma takie na 10.5
laskim? bo to on proponował mi te kute za 1800 pln, o innych nic nie mówił
Ech...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAHLE-POWERPAK-PISTON-KIT-ACURA-HONDA-B18C1-INTEGRA-GSR_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14Q2el 1262QQhashZitem359cbed062QQitemZ230263017570QQptZM otorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Ściągaj sam, albo przez naszych biorących zza kałuży.
[H] Dylu [H]
25-08-09, 08:34
Ech...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAHLE-POWERPAK-PISTON-KIT-ACURA-HONDA-B18C1-INTEGRA-GSR_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14Q2el 1262QQhashZitem359cbed062QQitemZ230263017570QQptZM otorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Ściągaj sam, albo przez naszych biorących zza kałuży.
;) dzięki...ale z kolei 10.5 to chyba seryjne CR a jak już będę wymieniał tłoki to chciałem może ciut doprężyć, żeby spróbować zaatakować 200HP, także w CR 11.2 - 11.5 bym celował...no ale na razie czekam na diagnozę.
NPR to tani zamiennik, o którym żeśmy rozmawiali.
tłok i sworzeń byłby NPR a pierścienie Nippon, wszystko w nadwymiarze 81.50. Tłok CR 11.5
zły setup ?
i jeszcze znalazłem takie MAHLE
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAHLE-POWERPAK-PISTON-KIT-HONDA-B16A-CIVIC-SI-DOHC-VTEC_W0QQitemZ220247460253QQcmdZViewItemQQptZMotor s_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3347c5899d&_trksid=p4506.m20.l1116
będą ok?? co jest parametr stroke ?? bo te ww są od B16 i mają inny ten stroke niż od B18 :D
i w ogóle ma ktoś doświadczenia z tą firmą od tych tłoków, bo ja pierwszy raz słyszę tą nazwę...
nie kombinuj,- załóż OEM-y 81.00 jak się da albo 81.25 jeśli trzeba szlifować - kute toki sobie odpuść, dobrze Ci radze :)
[H] Dylu [H]
25-08-09, 09:32
nie kombinuj,- załóż OEM-y 81.00 jak się da albo 81.25 jeśli trzeba szlifować - kute toki sobie odpuść, dobrze Ci radze :)
te MAHLE są kute ?? chyba nie, bo coś cena za niska. I czemu odradzasz kute tłoki ?
skorzystam z tego tematu:)
czy można gdzieś dostać sworznie tłokowe i zabezpieczenia do odprężających kutych tłoków WISECO pod D16:confused:
ewentualnie gdzie dorobić?
tak Dylu - Mahle są kute. Jest to podane w opisie na aukcji, łącznie z materiałem z którego są wykonane.
Jeśli po raz pierwszy słyszysz nazwę Mahle, to znaczy że silnika mi się interesowałeś tylko tyle co było na etykietkach w gumach turbo. To jedna z firm posiadających dłuuuugą tradycję w produkcji elementów silnikowych. http://en.wikipedia.org/wiki/Mahle_GmbH
Stroke to skok tłoka - taki parametr wału korbowego.
Oraz zdecyduj sie: chcesz tanio czy dobrze?
jero: Wiseco diluje takie części luzem.
Dylu ja to podsumuję tak, bo widzę tylko 2 opcje:
1. Setup lajt , CR 11.5 na OEM tłoku (żadne NPR itd)
2. Setup na otro , CR 12.5 na kutym tłoku (wszystko jedno który)
I tyle w temacie, teraz trzeba czekać
[H] Dylu [H]
25-08-09, 11:13
Oraz zdecyduj sie: chcesz tanio czy dobrze?
chcę dobrze, nie kupując najtaniej, ale również nie chce wydać majątku.
Dylu ja to podsumuję tak, bo widzę tylko 2 opcje:
1. Setup lajt , CR 11.5 na OEM tłoku (żadne NPR itd)
i tak pewnie będzie, jak trzeba będzie kupić jednak tłoki, weźmie się OEM od B16 z kompresją ok 11.3 na 81.25 i będzie dobrze...mam nadzieję.
Miałem ten sam dylemat ostatnio w mojej D serii (NPR vs OEM)
wziałem OEM w drugim nadwymiarze z doprężeniem w okolicach 1:11
drożej, ale przynajmniej upalam spokojnie
Pozwolę się podłączyć.
Jaki CR można uzyskać z tłokami i korbami z B18C6 w bloku C4 i z głowica C4? Jak się mają korby z C4 do korb Z C6?
http://www.zealautowerks.com/bseries.html
Zamiast C6 czytaj: C5
Na to już patrzyłem, ale nie maiłem pewności co do C5.
A jak się ma temat korb? Czy na korbach z C4 z tłokami z C6/C5 można bezpiecznie zakręcić do 9k RPM ?
korby z c4 sa takie same jak c6. w teorii (tzn numer części jest taki sam). w praktyce różnica może być taka, że silnik jest składany ręcznie i wyważany, więc mogą być albo odelżane w razie potrzeb lub dobierane tak aby waga była zgodna z pozostałymi w komplecie. do c4 wkładają jak leci.
znalazłem firmę która dorobi sworznie o utwardzanej powierzchni do kutych tłoków WISECO w cenie 12zł szt., oryginał WISECO to coś około 25zł +wysyłka z USA
chyba nie ma sensu bawić się w ściąganie tych sworzni z USA...
niech mi ktoś podpowie na ile zrobić pasowanie tych tłoków w cylindrach:confused:
może ktoś odpowiedzieć na moje pytanie:)
jaki dać luz przy pasowaniu tłoków WISECO w bloku d16?
z góry wielkie dzięki;)
wielkie dzięki Fawor, już by mi zrobili 0,6-0,7 :D
być przestawił przecinek o jedną cyfrę. jak z kalibrem ruskich dział :D
na ile są pasowane sworznie tłokowe "pływające" w tłokach Wiseco?
otwór w tłoku i główce korbowodu to 19.01mm
obstawiam że 19g6 ale tylko strzelam
[H] Dylu [H]
29-09-09, 14:46
pytanie za 101 punktów ;)
czy zawory wydechowe w B18C6 są takie same jak w B18C4 ???
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.