Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Eibach Kit - krótkie sprężyny



offgan
20-08-09, 17:34
Witam, czy ktoś stosował te sprężyny i może coś powiedzieć na ten temat?http://www.inter-rally.pl/index.php?p1617,eibach-pro-kit-honda-civic-ep-es-eu-ev-1-7-2-0-01-05

A może ktoś obniżał samochód w inny sposob? Z miłą chęcią posłucham :D

can
20-08-09, 18:12
ja stosowalem w coupe, to sa te same springi, ma je rowniez leeo, bbs ma sport kit zdaje sie i ktos jeszcze tez.

ogolnie ok, nie jest jakos nadzwyczaj twardo ale poprawia sie w zakretach. czasem na pro wydaje sie jakby tyl bardziej usiadl, dlatego zastanow sie nad sportem.

inne sposoby to rozumiem ze chodzi ci o gwint? bo podcinanie sprezyn albo obejmy na springi seryjne to jakas porażka.

co do gwintu - mam teraz gwint eibach pro street s, niebo a ziemia w stosunku do tego co bylo, ale pieniadze tez troche inne. no i regulacja wysokosci jest naprawde duza; tein pozwala zejsc 35mm, a eibach prawie 70mm wiec spora roznica na plus eibacha.

inne firmy to xtygrysekx ma H&R, sa pewnie weitec itp. z eibachem specjalnie nie da sie pobladzic, ale sie ceni.

coupe, ep3 i rsx maja w zasadzie wymienne elementy zawieszenia, wiec dlatego pisze; rownie dobrze mozesz sobie przelozyc zawieszenie z ep3 albo z rsx/dc5 albo szukac springow od nich :)

xaoo
20-08-09, 18:57
miałem sprężyny H&R -35mm w EP3.. w CTRze dla mnie było to za nisko i za twardo... wróciłem do serii jako i tak twardej/niskiej
obecny właściciel Bartek1112 je dostał i chyba trzyma w garażu... albo wyrzucił... jeśli ma i są zamienne pasują do coupy to może odda za odrobine gotówki...

offgan
20-08-09, 23:45
No właśnie ja mam ep4 cdti i jest dosyć twardo. Przynajmniej tak mi się wydaje w porównaniu z innymi samochodami tej klasy.

Jeśli chodzi o zawias to nie zależy mi na optycznym obniżeniu samochodu po to żeby łądnie wygladal, lecz na efektach jakie da to w zakretach.

Leeo
21-08-09, 00:34
też kupowałem z myślą o poprawi właściwości jezdnych, ale sam zobaczysz, że z efektu wizualnego też się ucieszysz :) Pro kit do coupe ma inne oznaczenia niż pro kit do 3D, więc lepiej to sprawdź przed zakupem, np na stronie prince. Od razu CI mogę powiedzieć, że same sprężyny niewiele zmienią, kupuj od razu zestaw. Koni ma zestawik w naprawdę dobrej cenie.

offgan
21-08-09, 10:10
Od razu CI mogę powiedzieć, że same sprężyny niewiele zmienią, kupuj od razu zestaw. Koni ma zestawik w naprawdę dobrej cenie.

Zestaw tzn ? co jeszcze do tego dochodzi ?

Nie chce auta totalnie spuscic na glebe, mam fabrycznie obnizone zawiesznie w moim drugim aucie. I spoiler pod zderzakiem z przodu wymienialem juz 2 razy :P A w ASO kosztuje on 1400zł i jeszcze trzeba go pomalować :P

No ale coś za coś :P

Leeo
21-08-09, 20:18
koni kit 1130 - springi -35mm, amorki skrócone i z reg.siły tłumienia (twardości), a także regulacja wysokości osadzenia tyłu do 15mm. Koszt koło 2500zł jeżeli auto <2004r

offgan
22-08-09, 01:05
auto 2003,

hmmm, no musze to przemysleć jeszcze czy mi się opłaca tyle dokladać do zwyklego sporta, skoro pewnie za jakis czas go wymienie. Bo do takiego np CTRa :D to już co innego :D

heh

Ogólnie to dzieki za wskazowki drogi kolego :D

Leeo
22-08-09, 13:01
No to jak masz już wizję wymiany auta, to nie zmieniaj nic :) Nawiasem mówiąc sielka82 miał sporta i mimo to wymienił sprężyny na krótsze weiteca, więc pewnie najlepiej by Ci przedstawił odczucia po takiej zamianie. Moim zdaniem skoro sport i tak jest troszkę niższy od zwykłego ep, to już lepiej zmieć amorki na bilstein b6 i cieszyć się fajnym autkiem :)