Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z błędem P1237



zecik
20-08-09, 09:01
Witajcie. Mam znowu problem ze swoją Hondą Civic VII 1.7 CTDI. Mianowicie po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów zaczął pojawiać się systematycznie błąd P1237.Dzieje sie tak tylko przy zimnym silniku. Mój interfejs nie rozpoznaje tego błedu i nie wiem czym on może być spowodowany.
1. Fuel Pump Secondary Circuit Malfunction
2. Cylinder 1 Fuel Injector Circuit - Open Circuit.
To są oznaczenia błedów wg VAG.
Nie wiem jak interpretowac ten bład w HONDZIE i jakie czynności mam podjąć przy naprawie.

mazdam
20-08-09, 15:58
A jak wyciągałeś wtryski tzn. musiałeś żeby zmienić uszeczlkę to dałeś nowe oringi pod wtryskiwacze,
są one jednorazowe. Koszt w ASO jakiś czas temu 6PLN sztuka.

To by wyjaśniało wprost błąd nr. 2. Na pocztątek możesz zmienić tylko na pierwszym cylindrze.

Mam też nadzieje że jak wyjmowałeś wtryski to ich nie poza mieniałeś miejscami?



Pozdrawiam,

MM

zecik
20-08-09, 19:36
nie wyjmowałem wogóle wtrysków tylko takie gumowe osłony od przewodów powrotnych, pozatym nic nie było wyjmowane.pokrywa dała się zdjąć bez wykręcania pompowtrysków. te błędy co napisałem to są wg VAG a honda mi pokazuje tylko P1237 i brak jakiegokolwiek opisu do błędu. Może rzeczywiście tak jak piszesz to problem z otwarym obwodem 1-go cylindra czyli problem z uszczelką pod wtryskiwaczem...
Dzięki za odzew, może jeszcze jakiś pomysł?

szymu
20-08-09, 22:50
Nie napisales jakie sa objawy wystepowania tego bledu. Wydaje mi sie, ze ostatnimi czasy tez mialem taki blad (ale reki nie dam sobie uciac) i winne byly zapieczone kierowniczki w turbo (co jest standardem w tym modelu). Natomiast wracajac do poprzedniego posta to wydaje mi sie, ze open circuit oznacza bardziej przerwany obwod (pod wzgledem elektrycznym) niz nieszczelna uszczelke.

zecik
21-08-09, 07:21
Bład ten wystepuje prawie codziennie rano na zimnym silniku po przekroczeniu pewnych obrotów. Miałem kiedyś i błąd dotyczący turbiny(p0236)najpierw luzowanie kierownic w turbinie, po jakims czasie powrót błedu i zdecydowałem sie na regenerację turbiny. Więc jak narazie wykluczam turbinębo regenerowana była jakies pół roku temu.Pozatym wszystkie kable dochodzące do wtryskiwaczy posprawdzane.

lukgruszer
06-10-10, 19:56
Witajcie. Mam znowu problem ze swoją Hondą Civic VII 1.7 CTDI. Mianowicie po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów zaczął pojawiać się systematycznie błąd P1237.Dzieje sie tak tylko przy zimnym silniku. Mój interfejs nie rozpoznaje tego błedu i nie wiem czym on może być spowodowany.
1. Fuel Pump Secondary Circuit Malfunction
2. Cylinder 1 Fuel Injector Circuit - Open Circuit.
To są oznaczenia błedów wg VAG.
Nie wiem jak interpretowac ten bład w HONDZIE i jakie czynności mam podjąć przy naprawie.

Mam taki sam problem z silnikiem w Hondzie Civic CDT. Systematycznie zapala sie żółta lampa sygnalizacyjna i po podpięciu pod komputer wyskakuje błąd P1237. Silnik wtedy jest w trybie awaryjnym i traci moc. Po pewnym czasie lampka gaśnie i moc silnika wraca, lecz po przejechaniu kilku kilometrów lampa sygnalizacyjna ponownie sie włącza i historia sie powtarza, znów ten sam błąd,Jaka jest przyczyna?