Zobacz pełną wersję : d15b7 gwiżdże między 2,5 - 4 tys obr/min
witam, czego szukać, albo co to może być (audio raczej wykluczam, bo po odłączeniu głośników od wzmaka to samo było) gwizd tak między 2,5tys a 4 tys obr/min, zarówno jak jadę i na postoju. szukałem na forum ale jakoś nie znalazłem.
pozdrawiam
Mam to samo w D14A3. Myślałem ze zniknie po montazu CAI a zrobilo sie jeszcze glosniej.. Jakies pomysły ?
marcocivic1
24-08-09, 18:24
Ale co gwizdze w glosnikach czy silniku? Jak w silniku to moze byc pompa wody tak maja niektore.
Gwizdze w silniku. Pompa wody odpada bo byla zmieniona razem z rozrządem i wszystkimi paskami jakie tylko są. Na dniach będziemy z kumplem kombinowac nad uszczelką pod przepustnicą, może jak szwab usuwał zwężke to coś źle poskręcał ?
Też tak mam w D14A4. gwiżdże tak jakby z przepustnicy. Na seryjnym dolocie nie słychać a na stożku gwiżdże... Kiedyś gwizdało głośniej teraz prawie nie słychać
no u mnie też jest od silnika, bo odłączyłem głośniki i to samo... niby nic takiego ale mnie irytuje, bo nie wiem co to...
skolopendra
26-08-09, 17:11
odma lubi gwizdać ,zwłaszcza jak zamiast rurki dostanie filtr
dzięki za radę, mam serię dolot, ale sprawdzę, może jest jakaś nieszczelność
wszystko masz ok tylko podkrec troche powietrza na przepustnicy bo jak zalozyles stozek to poprostu potrzebuje powietrza wiecej i bedzie dziwny gwizd w pewnych partiach obrotow z przepustnicy to cala wada wiec nie musisz sie zaglebiac dalej
Odkope troszkę temat bo nie ma sensu zakładać nowego...tutaj nie znalazłem szczególnych rad narazie,ktoś ma jakiś pomysł aby dolot nie gwizdał,mam D14A4 ale widzę że nie tylko mnie ten problem dotyczy,jakieś sugestie oprócz powrotu do serii :P ?
skolopendra
01-05-10, 20:04
jakieś sugestie oprócz powrotu do serii :P ?
olać to
JulekCIVIC
02-05-10, 20:46
zwyczajnie taki gwizd wytwarza powietrze wpadające w szczelinę miedzy motylkiem przepustnicy a jej obudową. jeśli po jakimś czasie ustaje tzn że przepustnica sie zabrudziła i ta szczelina staje sie ''chrobowata' co niweluje gwizd ;) łatwo można to sprawdzić podczas jazdy nie wciskac 1cm gazu tylko jakies 1,5 lub 2cm i wtedy szczelina motylka bedzie na tyle duża że świstanie powinno nie być słyszalne
zwyczajnie taki gwizd wytwarza powietrze wpadające w szczelinę miedzy motylkiem przepustnicy a jej obudową. jeśli po jakimś czasie ustaje tzn że przepustnica sie zabrudziła i ta szczelina staje sie ''chrobowata' co niweluje gwizd ;) łatwo można to sprawdzić podczas jazdy nie wciskac 1cm gazu tylko jakies 1,5 lub 2cm i wtedy szczelina motylka bedzie na tyle duża że świstanie powinno nie być słyszalne
dokładnie mam tak jak piszesz,wystarczy wcisnąć odrobinę mocniej i już świst ustaje :) Rozumiem że w takim razie tak musi zostać, pocieszające jest chociaż fakt, że to nic dziwnego ;)
JulekCIVIC
03-05-10, 13:16
u mnie ten swist jest bardzo dobrze slyszalny bo mam przepustnice 64mm na kolektorze Z6 wiec wiem o czym mowa :D
mam to samo po przejsciu na MPFI. Mam cicho jak dodaje lekko gazu, dam wiecej gwizd, gdy dam pełen gaz troche cichnie, a po 4tys ucicha. Przepustnice mam swieżo wyczyszczoną.
Troche to dziwne ze trzeba czekac aż sie zabrudzi...
Miałem tą samą przypadłość, u mnie gwizd dochodził zza przegrody z okolic alternatora więc przeczyściłem pożądnie wszystkie przewody masowe, efekt był pozytywny, dźwięk zniknął :)
Mi też coś ostatnio świszczy ale to chyba napinacz od klimy, bo jest głośniej jak jest uruchomiona :)
moze tą krawędz przepustnicy czyms lekko przesmarowac? no sam nie wiem jak tego sie pozbyc;p
u mnie gwizdała końcówka odmy, trochę ją wysunąłem/obróciłem z dolotu i przestało
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.