Zobacz pełn± wersję : Problem na maxx glebie
Witam serdecznie
Mam zawieszenie gwintowane Ta -technixa obniżenie na maxx ustawione i po jakim¶ czasie pojawiły sie takie gumowe piski kiedy auto pracuje na nie równosciach góra dół. Nie sa to opony, podejrzewam że moga być to te poduszki amortyzatora.Nie znam się zbytnio czy kto¶ mi może w tym pomóc , bo byc może sie myle:P
Podepnę się pod temat, żeby nie dublować. Mam chyba podobn± sytuację.......
to jakies gumy było o tym chyba silentblocki czy co¶ takiego
Powoli wykańczasz zawieszenie takim obniżeniem.
Naprężeń nie wytrzymuj± gumowo-metalowe tuleje na wahaczach
Jest ich w sumie koło 16 sztuk więc jest gdzie szukać ;)
Poduchy na amortyzatorach też oczywi¶cie mog± to być - w zasadzie to one własnie piszcz± i trzeszcz±
Stuki natomiast to odgłos wywalonych tulei oraz ew. sworzni na wahaczach.
Tak czy siak zdemontuj ten wynalazek albo go chociaż trochę "podkręć" ;)
Proponuję sprawdzić również sworznie wahaczy dolnych - piski przy pracy zawieszenia mog± wła¶nie wskazywać na ich zużycie a z tym lepiej nie zwlekać.
sworznie mam ok były wymieniane przy zmianie zawieszenia, podejrzewam ze to jednak te poduchy moze jak podniose troche to problem zniknie
kup sobie "zestaw naprawczy" mocowania amortyzatora. U mnie to pomogło.
Koszt znikomy.
Poszukajcie, był cały w±tek o Ta-Technic że skrzypi± i niewiele z tym mozna zrobić.
Poszukajcie, był cały w±tek o Ta-Technic że skrzypi± i niewiele z tym mozna zrobić.
Ale to chodziło o zwykły zawias a nie gwint. Oprócz tego ja u siebie znalazłem co mi piszczało jak teraz przekładałem zawias przed oddaniem do malowania auta, bo nie chciałem gwintu farb± zawalić. I wyszło, że te okr±głe blachy zakładane zaraz na amor, blokowały się w osłonie odboju i to one powodowały piszczenie. Po wywaleniu ich zrobiłem cał± drogę do lakiernika bez najmniejszego pisku. Tak, więc trzeba przy nich dawać osłony odboju o większej ¶rednicy i tyle.