Zobacz pełną wersję : Co zrobić by zdobyć 140 km/h < w Hondzie 1.4 75km ??
Co polecacie by Honda z silnikiem szła wyżej niż 140 albo chociażby miała większe przyspeszenie, tanim kosztem.
Dodam że układ wydechowy jest zmodyfikowany chyba nawet nowy 2 rurowy.
Myślałem o dolocie ale słyszałem że różne są efekty a i różnie z tymi filtrami
Lepsze przyśpieszenie to kolektor na 4-2-1 to poprawia dół...stożek jakiś i dobre odgrodzenie żeby ciepłego nie łapał...napisz który gen itp...sprecyzuj to pojędzie zdobyć 140km/h...ja mam 1,3 75 koni w Vgenie i jeżeli chodzi o taką prędkość to jeszcze o wiele więcej jechałem swoją...więc nie wiem dokładnie OCB...
po pierwszej...jest cos takiego jak SZUKAJ..
a po drugie...uklad wydechowy 2 rurowy?? hihi
rozpedzac na 4dobre
ale tak szczerze to spokojnie uzyskasz 140km/h w serji
No nieszczegolnie wiecej. 5 jest po prostu niemozliwie dlugasna w EJ9...a jak ma toto cale 75KM to nic dziwnego, ze nie chce jechac.
skolopendra
15-08-09, 13:46
chyba nawet nowy 2 rurowy.
to już masz
2.. końcowy przelotowy
3.wywalić zwężkę
4.dać tłumik zamiast kata
i będzie ze 180 ,jak drogi wcześniej nie braknie ;)
w serji
w serii
a myslalem ze nie ma wolniejszych aut od mojego polo ktore rozpedza sie do 175 :D
140? przeciez nawet dla 1.4 to jest jeszcze smieszna predkosc.
musisz miec cos zwalone
moze uklad zasilania paliwem nie wyrabia?
albo rozrzadzik przestawiony :rolleyes:
Jest to Honda gen.VI - 1998 rok, 180 tyś przejechane
Nie mam pojęcia, a może jest poblokowana elektronicznie. Znajomi mówią że dziwnie chodzi podczas trzumania jej na obrotach bo tak buczy a jak ją trzymam na tych samych obrotach powyżej 80 km/h to coś w silniku chodzi jak pralka słychać jak napierdala jak się obraca tak tu tu tu tu tu regularnie.
Na obrotach powyżej 4,5 tys. obrotów auto przepotwornie hałasuje ale to chyba normalne
Jadąc 100 km/h na 5 mam równe 3 tys. obrotów jak co.
Nie bło osoby która osiągneła by u mnie 4 tyś obr. na 5 biegu max to jakieś 3,7 i stop dalej idzie tak mozolnie że żal
Ostatnio miałem problem bo nie chciała się bujać powyżej 130 nawet przy przeciąganiu, ywmieniłem filtr powietrza który bł w okrutnym stanie (zalepiony jakimś smarem czy czymś i podziurkowany przez jakiegoś cwaniaczka by przepuszczał powietrze) ale to dąło tylko 10 km/h więcej no i auto wydaje mi się że dość dużo pali.
PS: Posty z kilima i technikami przeciągania auta na biegu sobie darujcie, nic nie pomaga :D
CroX - dokładnie to chodzi mi o to że mnie boli że auto jest mało efektywne od prędkości 100km/h w góre, a staje na 140 km/h i nie idzie dalej
Przy 100km/h redukujesz na trójeczkę i ciśniesz do 140km/h potem czwóreczka i dalej...
ale najpierw wymień uszczelke dławiącą z pod przepustnicy będziesz miał 90KM.
Ok. Z ta uszczelką to mocno zwiększa się spalanie ?? I wymienić ją czy usunąc. A jak wymienić to na jaką. Moze jakiś link do allegro.
Jak na trójce przeciągam to na 100 km/h jest około 5 tyś obr. i jest niemożliwie głośna
skolopendra
16-08-09, 12:34
Ok. Z ta uszczelką to mocno zwiększa się spalanie ?? I wymienić ją czy usunąc.
wszystko masz opisane na forum ,wiele razy wysil się i poszukaj leniu :cool:
jeśli chodzi o uszelke pytasz o taka do D14A4.
Dzisiaj zostawiłem auto na chodzie by zatrzymać się po kolegę i zauważyłem z nim że skaczą mu obroty. tzn. słychać jak sobie chodzi chodzi chodzi, chodzi słabiej jakby miał zgasnąć i znów chodzi chodzi, ale jeszcze ani razu nie zgasł. Słyszałem że w innych autach niby też tak czasami jest. Czy to też ma jakiś związek ??
kolego jedz do jakiegos mechnika, tylko do mechanika a nie speca ;) , i niech ci sprawdzi co masz z*****e bo normalne to to nie jest jak ci w motorze wali i nie mozesz osiagnac wiecej niz 140km/h
wklej foto komory z tym silnikiem
Jak na trójce przeciągam to na 100 km/h jest około 5 tyś obr. i jest niemożliwie głośna
bo to jest honda a w nich nie jest zbyt cicho :D
tak jak mówilem od 100km/h trójeczka do 140km/h potem czwóreczka do 180km/h
maksymalna predkośc osiąga sie na 4 biegu piątka to tylko nadbieg !!!
Tak jak wszyscy piszą, musisz mieć coś zwalone porządnie bo ja miałem d14 w budzie 5d i raz mi się udało osiągnąć 190 Km/h(licznikowe, z górki :D). Zajedź z Hanką do jakiegoś warsztatu porządnego, niech oblukają.
Kolego musisz ciagnac na kazdym biegu do konca. Mi na gazie poszla 180 km/h. I radze wyregulowac zawory. Mi tez nie chciala jezdzic. Po regulacji zdecydowanie sie poprawilo
ciągniesz na każdym do końca i wynik lepszy murowany
moja odmulona na 90KM 195 KM/H
oczywiscie na 4 biegu
szukałem o tej uszczelce i zwężce i nic nie znalazłem
prosze uprzejmie o jakiegoś linka do tematu
a co do mechanika to mysle by się przejechac z tymi zaworami :D
słabo szukałeś
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=48426&highlight=d14a3
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=27614&highlight=d14a3
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=20247&highlight=d14a3
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=18361&highlight=d14a3
tu jak byś nie wiedział jakiego klucza miał byś użyc :D:D:D
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=31354&highlight=d14a3
tu bardzo dużo wiedzy co można zmodzic w D14A3
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=15180&highlight=d14a3
wymieniałeś po kupnie przewody WN i swiece? moze maja nalatane km... jedz na regulacje zaworów... moze katalizator sie zapchał?
możliwości jest duzo. jedz do jakiegoś mechanika niech obejrzy auto:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.