Zobacz pełną wersję : Wałek do D15B7/Z6
Zastanawiam się nad wymianą wałka na ostrzejszy w moim D15B7 po minime na Z6. Dodam, że auto służy do jazdy na co dzień więc niczego harcorowego nie chcę ;) Oprócz samego minime inne mody to: lekki zamach Fidanza, przelotowy wydech Skunk2 + jebayowy 4-2-1, przepustnica od B16A2 + rozwiercony ssak od D16Z6, dolot CAI i sprzęgło Exedy. Hamownia na takim setupie pokazała 138KM i 146Nm (wydaje mi się, że za mało, no ale może wgranie lepszych map paliwa poprawiłoby ten wynik ;) ). Macie jakieś propozycje i pomysły ? :)
A masz to czyms zestrojone??
Co do walkow to akurat do Z6 jest tego multum - popatrz sobie na ebay i wybierz cos z gatunku stg1...
Ja mam na sprzedaż OBX stage 1 do z6 + jakieś strojenie by się przydało
Nie, nic poza tym co napisałem nie było robione. Nie wiem za bardzo komu to dać do ogarnięcia w kuj-pom ;)
Kras... właśnie przeszukałem ebay i albo nie ma tego zbyt wiele, albo coś nie poszło mi szukanie bo znalałem ledwie kilka ;)
NoName a masz nowy czy używany i jaka cena Cię interesuje ?
Faktycznie, tez popatrzylem i niewiele tego jest, wlasciwie 2 firmy tylko. Chyba ebay tez dopadl kryzys bo kiedys bylo tego od cholery.
Czyli jednak szukałem dobrze... więc co pozostaje ? może obróbka seryjnego by GMS ? :)
Wiesz, to ze na ebay sa dwie firmy nie znaczy, ze to jedyne walki jakie sa. Google Twoim przyjacielem:D
Poza tym zawsze mozesz kupic ten od NoName.
GMS na pewno mial do d-serii DOHC, nie wiem czy do VTECow tez.
do vtecow ma tez, fajnie to jezdzi bo mam takie cos u siebie, narazie niezestrojone ale smiga ladnie, dzwiek silnika jest agresywniejszy i wydech brzmi cudnie
Mój wydech na pełnym przelocie, średnicy 2,25" i bez silencera też raczej źle nie gada :D ale głośno jest straszliwie ;) hehe a napisz coś więcej o tym Twoim wałku ? ja po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że on wałków jaki takich nie sprzedaje, a jedynie obrabia seryjne :) domyślam się więc, że oddałeś mu swój i zaczarował go ;) chciałbym tylko wiedzieć coś więcej...
nom trzeba wyslac swoj walek, ja kupilem drugi i tamten mu wyslalem bo auto musialo jezdzic, co do walka to jest super w calym zakresie obrotowym poprawa, pobawic sie zaplonem i walkiem i masz super efekty, krzywka jest ostrzejsza i jakby scieta bardziej z jednej strony i to tyle wartosci liczbowych nie znam
Hmm czyli autka nie hamowałeś jeszcze... a zamierzasz ? bo mnie właśnie liczbowe efekty by interesowały ;)
Luczakhomer
17-08-09, 08:38
nom trzeba wyslac swoj walek, ja kupilem drugi i tamten mu wyslalem bo auto musialo jezdzic, co do walka to jest super w calym zakresie obrotowym poprawa, pobawic sie zaplonem i walkiem i masz super efekty, krzywka jest ostrzejsza i jakby scieta bardziej z jednej strony i to tyle wartosci liczbowych nie znam
A ile taka operacja? Chodzi mi o przeróbkę wałka bez montażu
Jak dzwoniłem z zapytaniem to powiedział, że 800zł. Mówił, że z doświadczenia wie, że minimalny przyrost mocy po jego obróbce to 10% :) ale chciałbym poznać raczej liczby rzeczywiste ;)
Nie da sie czegos takiego podac. Inaczej wyjdzie w aucie juz zmodowanym, inaczej w serii. Inaczej na podbitej kompresji, inaczej z wieksza przepustnica itd. To jest system naczyn polaczonych...
no niedlugo mam zamiar posiedziec u chamow i zobaczyc co to moje auto w sobie ma, ale moge napisac ze b18c4 juz zkillowalem takze cos tam z tych japonskich koni jeszcze przybylo, jak bede mial wykres to napewno sie z wami podziele chyba ze bedzie mniej niz 145km to wtedy nie pokaze
Luczakhomer
18-08-09, 09:33
Koń koniowi nierówny, czy to ważne ile kucy ważne że stajesz z B18-mi, furka dobrze musi chodzić, moc to nie wszystko, jak hamowałem się z kumplem razem i mi wyszło 4 KM więcej i 10 NM momentu więcej a za każdym razem byłem objechany i o co tu chodzi? (oczywiście takie same auta)
Zresztą fajnie byłoby zobaczyć minę kolesia który ma B18C4, objeżdzasz go i mówisz że masz 130 kuca hehe
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.