piotrstrojek
11-08-09, 18:49
Witam Panów,
mam pytanie do posiadaczy silniczka D15B7. W trakcie jazdy, po dojechaniu np. do świateł, wciśnięciu sprzęgła i zatrzymaniu się, obroty na kilka sekund zatrzymują się w okolicach 1000RPM, po ok 10sek (czasem dłużej, czasem krócej) wracają do prawidłowej wartości ~850RPM. Dzieje się tak też za każdym razem gdy podczas posotoju na luzie wcisnę gaz. Czy jest to normalny objaw, czy mam szukać jakiejś usterki? Objaw wystepuje tylko na dogrzanym silniku, krokowy wyczyściłem, nie faluje obrotami, błędów brak...
Dziękuję za podpowiedzi :)
mam pytanie do posiadaczy silniczka D15B7. W trakcie jazdy, po dojechaniu np. do świateł, wciśnięciu sprzęgła i zatrzymaniu się, obroty na kilka sekund zatrzymują się w okolicach 1000RPM, po ok 10sek (czasem dłużej, czasem krócej) wracają do prawidłowej wartości ~850RPM. Dzieje się tak też za każdym razem gdy podczas posotoju na luzie wcisnę gaz. Czy jest to normalny objaw, czy mam szukać jakiejś usterki? Objaw wystepuje tylko na dogrzanym silniku, krokowy wyczyściłem, nie faluje obrotami, błędów brak...
Dziękuję za podpowiedzi :)