Zobacz pełną wersję : Blad 48 w silniku d15z3
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
sajmon1100
23-04-06, 00:01
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie
czyli wymiana sondy pomoze?
sajmon1100
23-04-06, 11:25
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie
czyli wymiana sondy pomoze?
myśle ze tak ,ale najpierw dokladnie sprawdz u jakiegos magika......
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.