Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Blad 48 w silniku d15z3



carlos45
22-04-06, 20:32
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.

sajmon1100
23-04-06, 00:01
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie

carlos45
23-04-06, 00:35
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie

czyli wymiana sondy pomoze?

sajmon1100
23-04-06, 11:25
witam wszystkich.
czy jest ktos kto mial w 1.5 VTEC E blad 48 - czyli czujnik liniowego przeplywu powietrza lub jego obwod?
Doczytalem ze w tym modelu chodzi o czujnik LAF, ale co dalej?
Dzieki za pomoc.
A inny problem mam taki ze obrotomierz zwariowal. Silnik pracuje rowno, a obroty skacza, czasami zatrzymuja sie na 2000 czasami na 700. i do tego nie ma punktu granicznego czyli jak sie go przygazuje to obrotomierz sie obkreca calkowicie nawet do 1000 obrotow.
nr 48 to wg mnie sonda jest -w z3 to normalka ,a co do obrotka to widocznie sie uszkodzil mechanicznie

czyli wymiana sondy pomoze?
myśle ze tak ,ale najpierw dokladnie sprawdz u jakiegos magika......