Zobacz pełną wersję : Jaka średnica rury dolotowej CAI po modach
Witam. Mam problem z doborem właściwej średnicy rury układu dolotowego CAI do silnika d16z6. Na chwilę obecną posiadam CAI Simoty o średnicy zewnętrznej 63 mm. Za kilka dni auto trafia do mechanika na wymianę pierścionków i przy okazji wleci ostrzejszy wałek od Grabowskiego, regulowane kólko VISION, uszczelka pod głowicę dwuwarstwowa od y8 oraz zawita przepustnica z preludy h22. Dodam, że posiadam kolektor 4-2-1 w kwasówki oraz kompletny układ wydechowy 2,25" na dwóch przelotach. I teraz pojawia się pytanie do osób, które mogą mi pomóc. Czy przy takich zmianach należałoby zwiększyć średnicę rury dolotowej? Orientowałem się i na chwilę obecną na polskim rynku dostępne są tylko układy CAI o śrdnicy 63mm (SIMOTA) i 70mm (AOMA). Większa 77mm występuje tylko jako "Short Air Intake". Bardzo proszę o pomoc osoby doświadczone i posiadające wiedzę w tym zakresie. Pozdrawiam.
najlepiej to sobie policz: http://www.grabowski.com.pl/uklady_ssace.htm
IMO zostań przy 63mm
najlepiej to sobie policz: http://www.grabowski.com.pl/uklady_ssace.htm
IMO zostań przy 63mm
Sorki, ale jestem trochę bardziej zielony w te klocki niz mi się zdawało i niestety nie jestem w stanie tego obliczyć, dlatego proszę osoby posiadające wiedzę w tym zakresie o pomoc w doborze optymalnej średnicy udkładu dolotowego do zastosowanych modów. BTW...dzięki sane za chęci.
zostan przy tej co teraz masz. przy takich modach i tak mieszanka paliwowo-powietrzna bedzie zbyt uboga wiec raczej pomyslalbym o dolaniu paliwa do tej ilosic powietrza ktore teraz zasysasz niz ladowac jeszcze wiecej powietrza do i tak zbyt suchej mieszanki.
Kiedys robilem kilka prob na roznych dolotach i srednicach(na silniku d15b7 troche zmodzonym) i wyszlo najlepiej na dolocie o srednicy wewn. 58mm. Jak widac cisnienie w ukladzie jest wazniejsze niz jego przepustowosc.
Dzięki muzammil za pomoc. Mam tylko nadzieję, że masz rację.;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.