Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : VTEC light B18C4



xstanx
02-08-09, 16:29
witam wiem ze bylo wiel tematow o vtec light...pewnie zaraz mnie zkatuja ze znow to samo,ale chociaz sporo znalazlem to i tak nie wiem skad pociagnac prad do lamki vtec...nie chce ciagnac go z pod machy od solenoidy...wiem ze mozna sie podpiac gdzies w kabinie,ale gdzie w aerodecku B18C4 bo nie mam pojecia a tematy ktore znalazlem opisywaly inne modele...nie mam pojecia...jesli komus sie chce opisac ten niby banalny zabieg,bede wdzieczny,moze jakies foto....pozdr...

mizer
04-08-09, 13:15
Podpinasz albo bezposrednio pod solenoid albo pod pin ECU do ktorego przewod do solenoidu prowadzi.
Mase bierzesz z nadwozia.
W ECU to powiniem byc kabel zielono- zółty podłaczony do pinu A8
ECU powinienes miec po stronie pasazera a dokladnie po prawej stronie prawej nogi pasazera, na boku, zasloniete czrny plastikiem.

xstanx
04-08-09, 18:21
no wlasnie juz sam doszedlem do tego ze to kabel zielono-żółty...wykrecilem kompa a tu we wtyczce A sa dwa takie kable jeden w pinieA4 a drugi jest chyba tak jak mowisz A8...wiec chyba to bedzie to...podlacze -przetestuje-powinno sie udac...dziekuje za info...

E2rd
06-08-09, 23:34
Dokładnie to pin A4, drugi od lewej dół,

OSCAR
09-02-10, 09:22
odgrzebie kotleta ....

i jak zrobiles tego vtec light-a ? przy ilu rpm zapala ci sie dioda ?
kolega wczoraj na krotko podlaczyl pod zawor w b18c4 i jakie bylo nasze zdziwienie jak zobaczylismy, ze dioda zapala sie zawsze przy kolo 4600-4700rpm ?!?
spodziewalismy sie, ze dioda zacznie swiecic przy 5850rpm jak manual mowi. o co chodzi, biorac pod uwage, ze komp nie byl modyfikowany.

pozdrawiaM

emg
09-02-10, 10:11
bo vtec przy 4800 się przełącza a iab przy 5800

OSCAR
09-02-10, 11:59
bo vtec przy 4800 się przełącza a iab przy 5800

dziekuje bardzo za szybka odpowiedz, to teraz juz jasne - jesli prawde prawisz, a na to by wskazywalo ;)

a nie jest tak, ze najpierw sie zalacza iab a potem zawor vitka, tak jak np. w h22 ?

to gdzie sie powinno podlaczyc z lampka, zeby zapalala sie wtedy kiedy "go czuc" b18c4 przy kolo 5850rpm ?

Mati_1979
09-02-10, 12:04
VTEC 4800 IAB 5800, jak kolega pisze. Duży ryk przy 5800 to IAB, jak przysłuchasz się to usłyszysz przy 4800 metaliczny dzwięk silnika przez załączany się VTEC.

JulekCIVIC
09-02-10, 12:13
no ale nikt nie odp koledze gdzie sie podpiac zeby przy dopiero calkowitej pracy Vitka swiecila sie nieszczesna lampka a nie jak wchodzi w "przygotowanie"... w taki razie lampka powinna miec podpis "no uwaga za chwile przeniesiemy sie w swiat VTEC'a" :D

Konrad84
09-02-10, 12:26
pod sterowanie IAB ? :)

OSCAR
09-02-10, 12:43
... w taki razie lampka powinna miec podpis "no uwaga za chwile przeniesiemy sie w swiat VTEC'a" :D

heeh dobre, tak ja sobie opisze na desce ;)


pod sterowanie IAB ? :)

no to jedyne co mi przyszlo na szybko do glowy, liczylem ze jakas madra glowa mi napisze gdzie i jak najlepiej/najszybciej sie wpiac ;)

w obd1 pin A17, jesli dobrze wynalazlem, a jak jest w b18c4 ?
Kondi moze wiesz co i jak ?

szastal
12-02-10, 22:22
Panowie no nikt więcej na ten temat nic konkretnie nie napisze, może trzeba przez manuala przebrnąć ?

Konrad84
13-02-10, 10:02
nie wiem, ale jak wam tak zależy na tej zbędnej *******e :) to poprowadźcie przewód od sterowania IAB.