Zobacz pełną wersję : mam dwa problemy ze swoim civic'em
witam
mam dwa następujące problemy od kiedy kupiłem auto, jeden to gdy go odpalam a stal np całą noc to gdy odpali to obroty są przez jakaś minute ok 4tys, a drugi to że nie pali na dotyk tylko tak po 3-4 sekudach jak przekręce,
jaki silnik ? napisz jakiekolwiek informacje jak do jest d13b2 to musisz przed zapaleniem naciśnać pedał gazu ze 2 razy na włączonym zapłonie.
Tematy wałkowane miliony razy i urzyj opcji szukaj. znajdziesz na 100% odpowiedzi
Zrób samodiagnostykę lub podjedź do jakiegoś warsztatu żeby Ci sprawdzili. U mnie były podobne objawy kiedy miałem uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Silniczek krokowy też przydałoby się obejrzec.
tak to jest d13b2, a silniczek krokowy już wyciągałem i czyściłem
Skoti Twoim sposobem działa, ale czy można jakoś zrobić żeby nie trzeba było deptać 2 razy na pedał gazu? i co z tym że tak wysoko się kręci na zimnym silniku
stojann ten typ tak ma ze niestety trzeba deptac na gaz,a co do obrotów to posprawdzaj wezyki te co ida do gaznika bo moze któryś sie zsunął lub jest dziurawy
wężyki posprawdzane wszystko ok wiec co może być przyczyną ?
piotrstrojek
31-07-09, 21:14
Z tego co pamiętam jak jeździłem D13-tką to u mnie obroty po odpaleniu oscylowały ok. 3tyś. jeżeli po pełnym nagrzaniu silnika jest coś nie tak to jedź do dobrego gaźnikowca - choć z doświadczenia wiem że jakie kolwiek dłubanie kończy się kiepsko. Więc jeśli naprawdę musisz to kombinuj...
Co do odpalania i deptania pedału gazu na zimny motorze to naciskając go uruchamiasz mechanizm ssania. Zdejmij sobie kiedyś puszkę dolotową z gaźnika i niech ktoś Ci depnie gaz albo sam pociągnij za linkę - zobaczysz że zamknie się taka blaszka :)
no ale to przecież źle jak a zimnym silnik się piłuje do 4tys obrotow
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.