Zobacz pełną wersję : układ paliwowy jak to zrobić
witam, juz trochę wiecej wiem na temat ukladu paliwowego , w moim civicu wyjęto pompę paliwa ze zbiornika a zamontowano ją przy silniku, omijając filtr paliwa:/ wszystko fajnie ale pompa lezy na silniku i rozszczelnienie równa się z pożarem:P pompa jest od alfy romeo:P mam pytanie wiec silnik 1.3 z głowicą od 1.5 na pełnym wtrysku. jaka bedzie potrzebna pompa od 1.3 czy 1.5 a moze cos mocniejszego np 1.6 ?? wracam do orginału wiec pompa wraca do baku i również prosze o pomoc jak to zrobić jakas instrukcja bo jestem zielony.
witam, juz trochę wiecej wiem na temat ukladu paliwowego , w moim civicu wyjęto pompę paliwa ze zbiornika a zamontowano ją przy silniku, omijając filtr paliwa:/ wszystko fajnie ale pompa lezy na silniku i rozszczelnienie równa się z pożarem:P pompa jest od alfy romeo:P mam pytanie wiec silnik 1.3 z głowicą od 1.5 na pełnym wtrysku. jaka bedzie potrzebna pompa od 1.3 czy 1.5 a moze cos mocniejszego np 1.6 ?? wracam do orginału wiec pompa wraca do baku i również prosze o pomoc jak to zrobić jakas instrukcja bo jestem zielony.
1.3 hondy nie maja pompy elektrycznej tylko mechaniczna-czyli nie w baku
chcąc włozyc coś do baku musisz miec pompe od d15b2/d15b7/d16z6
d15b2 to90KM a pompa po mini ogarnia nawet 140KM czyli powinna ci smiało wystarczyc.
mniemam, że chyba d15b2/d15b7/d16z6 to ta sama pompa - ewentualnie rózniąca sie pływakiem do kontrolki rezerwy (w d16z6)
kontrolki rezerwy niema z tego co się orientuje. ale elektryczna jest założona na silniku. czyli pompe od d15b2 moge spokojnie wkładać. Pompe instaluje się pod kanapą tylnią tak? i podpiąć ją pod przewody które już wychodza z baku tak?
potem chcę wymontować pompę alfy zeby była tylko ta w baku. dobrze rozkminiam? i co z filtrem paliwa pod maską co tam podłączyć? które wężyki
nie wiem co tam ktos namodził u Ciebie... trzeba by popatrzec ... wszystko moze byc mozliwe
wypowiadziałem sie tylko co do pompy.. :)